Dikke auto die DodgeMol wrote:
Dodge Charger R/T
+1 voor de Corrado, 850 T-5R, RS6, GT500 Eleanor
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025

deze voor de etentjes

en deze uiteraard

-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
was et maar zo'n feestMakxz wrote:Geld te veel ?:P
DIe is echt niceGreenX wrote:
en deze
Dennis, als jij van zo'n auto droomt.. Dan droom je vast ook van zo'n vrouwtje?

En jongens; dit zijn de auto's met style

En jongens; dit zijn de auto's met style

-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dit is idd ook echt een super dikke auto! strak design!Frankert wrote:Dennis, als jij van zo'n auto droomt.. Dan droom je vast ook van zo'n vrouwtje?
En jongens; dit zijn de auto's met style![]()
Nee totaal niet! Haha
Meer van zoiets..

En ik weet het dat Corrado's oude auto's zijn. Maar die dingen zijn gewoon zo perfect! De vorm, de power.. heerlijk
Meer van zoiets..

En ik weet het dat Corrado's oude auto's zijn. Maar die dingen zijn gewoon zo perfect! De vorm, de power.. heerlijk
Oke, het wordt dus tijd om een lekkere wijven topic te openen?
Corrado is zeker een nice auto, maar geen droom auto!
Corrado is zeker een nice auto, maar geen droom auto!
Maar voor mij is het wel de droom auto. Kijk er maar gewoon is goed na. 
En het is tijd voor een lekkere wijven topic ja!
En het is tijd voor een lekkere wijven topic ja!
Achterwielaandrijving ownt voorwielaandrijving op alle punten. Gaat er niet om of ze snel optrekken.. want het is toch niet snel genoeg. Achterwielaandrijving kan je de motor nog flinke tune geven, want dan heb je geen gedonder met je sturende voorwielen.. En nog een voordeel van achterwielaandrijving is dat je kan DRIFTEN! Nu heb ik alle argumenten nog lang niet opgenoemd, maar dit zou al genoeg moeten zijn. 
mijn fiets heeft ook achterwiel aandrijving 
Wel ja? Apart_dp_ wrote:mijn fiets heeft ook achterwiel aandrijving
Heb ik ook altijd last van_dp_ wrote:moet wel zelf trappen :')
en dan nog, lekker weg trekken met de voorbandjes is toch ook veel leuker. En waar wil jij gaan driften Mol? in de voortuin?Mol wrote:Achterwielaandrijving ownt voorwielaandrijving op alle punten. Gaat er niet om of ze snel optrekken.. want het is toch niet snel genoeg. Achterwielaandrijving kan je de motor nog flinke tune geven, want dan heb je geen gedonder met je sturende voorwielen.. En nog een voordeel van achterwielaandrijving is dat je kan DRIFTEN! Nu heb ik alle argumenten nog lang niet opgenoemd, maar dit zou al genoeg moeten zijn.
Heb je al welis auto gereden??????????????en dan nog, lekker weg trekken met de voorbandjes is toch ook veel leuker.
En waar wil jij gaan driften Mol? in de voortuin?
M'n buurjongen drift met z'n S2000 rotondes rond.. Weet verder hier in de buurt zat mooie wegen die redelijk overzichtelijk zijn, waar je door heen kan driften.. Ga jij maar met je voorbandjes aan de gang..
ik heb wel is auto gereden ja.Mol wrote:Heb je al welis auto gereden??????????????en dan nog, lekker weg trekken met de voorbandjes is toch ook veel leuker.
En waar wil jij gaan driften Mol? in de voortuin?
M'n buurjongen drift met z'n S2000 rotondes rond.. Weet verder hier in de buurt zat mooie wegen die redelijk overzichtelijk zijn, waar je door heen kan driften.. Ga jij maar met je voorbandjes aan de gang..