Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:51 

Hardtraxxer

wootum schreef:
45 km wagentjes

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
pff de pers, tering hey wanne kut krant. heb je gezien hoeveel witte stukken en reclame erin zit. staat er uberhaupt nieuws in?

Ja itt tot de Metro en de Spits staat daar wel gewoon nieuws in en is het geen ANP-kopieermachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

oooh 't slome mixwerk van Alpha Twins in TMS.. 14 nummers in een uur, kan gewoon niet.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:56 

Bierkoning

Nederlandse acteurs/actrices, echt pijnlijk hoe slecht het acteerwerk in sommige series/films zijn, terwijl de verhalen lang niet altijd zo slecht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
De Pers die ermee stopt, terwijl de Metro en Spits waardeloze kranten zijn.

Kranten zijn sowieso waardeloos, wie leest er nou graag 't nieuws van gister :')

Als je de krant had open geslagen lees ik daar een hele hoop achtergronden en onderbelicht nieuws in plaats van een copy-paste van ANP stukjes (die in de spits nog versimpeld worden ook). Bovendien vind ik leesvoer in de trein best wel prettig en heb ik geen smartphone. Het normale nieuws luister ik via radio 1 iedere morgen.

Die Hashtags waren inderdaad vrij nieuw, heel jammer, maar helaas. Voor de rest vind ik de pers een prima krant met veel nieuws en achtergronden (wel met een geslepen mening van de auteur, maar daar valt doorheen te prikken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
De Pers die ermee stopt, terwijl de Metro en Spits waardeloze kranten zijn.

Kranten zijn sowieso waardeloos, wie leest er nou graag 't nieuws van gister :')

Als je de krant had open geslagen lees ik daar een hele hoop achtergronden en onderbelicht nieuws in plaats van een copy-paste van ANP stukjes (die in de spits nog versimpeld worden ook). Bovendien vind ik leesvoer in de trein best wel prettig en heb ik geen smartphone. Het normale nieuws luister ik via radio 1 iedere morgen.

Die Hashtags waren inderdaad vrij nieuw, heel jammer, maar helaas. Voor de rest vind ik de pers een prima krant met veel nieuws en achtergronden (wel met een geslepen mening van de auteur, maar daar valt doorheen te prikken).

Hallow?! We leven in 2012. Zelfs mijn overgrootmoeder van 93 en mijn nichtje van 7 hebben een smartphone. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:09 

Hardtraxx Veteran

En dat wil zeggen dat ik er 1 moet? Zolang ik 42 euro in de maand moet betalen om halfbakken internet te hebben brengen ze bij mij geen telefoon met internet aan de man. Heel makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:12 

Bierkoning

Khadber schreef:
En dat wil zeggen dat ik er 1 moet? Zolang ik 42 euro in de maand moet betalen om halfbakken internet te hebben brengen ze bij mij geen telefoon met internet aan de man. Heel makkelijk.

Je kan ook overdrijven :P

Ik betaal 9 maanden lang 15 euro en 15 maanden lang 30 euro en heb een gratis Galaxy S Plus met meer dan genoeg internet/smsjes/belminuten

Maar het is idd een hoop geld, en ik vind het ook zwaar overdreven dat kinderen op de basisschool al met zo'n ding lopen, ga lekker buiten spelen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:14 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
ik vind het ook zwaar overdreven dat kinderen op de basisschool al met zo'n ding lopen, ga lekker buiten spelen ofzo.

Kunnen ze zelf ook niks aan doen lijkt me. Ze zijn er nu eenmaal mee opgegroeid! Toen wij zo oud waren was je stoer als je überhaupt een mobieltje had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

Nu al de eerste wesp moeten wegjagen. Die wespen zijn er vroeg bij zeg, of die bijen zijn er vroeg wesp zeg. Maar nu ben ik hem ook nog eens kwijt, dat nare beest zit ergens op m'n kamer. Worden zware tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:16 

Hardtraxx Elite

Ik ben 10 minuten thuis. Vlug mijn eten naar binnen gewerkt en moet nu al weer weg om te trainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
3.3 voor Finance tentamen... gelukkig hebben veel anderen het nog slechter gedaan :P

:lol:
dat is altijd leuk thuiskomen :D

'mam ik heb een 3.3! maar geen zorgen het was niet het laagste cijfer' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
G1LL schreef:
oooh 't slome mixwerk van Alpha Twins in TMS.. 14 nummers in een uur, kan gewoon niet.. :sleep:

Dit :slow:

_0-

vroeger ging het niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
3.3 voor Finance tentamen... gelukkig hebben veel anderen het nog slechter gedaan :P

Altijd mooi he. Iedereen een mega laag punt en de school maar stug volhouden dat het niet aan hun ligt. Hoger onderwijs :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

Ik vraag het me af hoe het kan, maar mijn klok van me mobiel liep 3 uur voor. Ontiechelijk moeten haasten om op tijd op school te zijn. Was het in plaats van half 2 gewoon nog half 11, massive fail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Ik vraag het me af hoe het kan, maar mijn klok van me mobiel liep 3 uur voor. Ontiechelijk moeten haasten om op tijd op school te zijn. Was het in plaats van half 2 gewoon nog half 11, massive fail.

faalaward kan je bij de balie ophalen xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:
Average correct answers per student (based on correct answers): 7.05

En met 7 vragen heb je dus een 3, zoals ik :P Go go finance!

lol toen ik nog naar school en iets moest maken van 15 vragen
had ik met 7 fout/goed gewoon rond de 5.0 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

kansloze campers in codmw3

en ze dan nog grijpen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
PierrePruuk schreef:
Project 141 schreef:

Altijd mooi he. Iedereen een mega laag punt en de school maar stug volhouden dat het niet aan hun ligt. Hoger onderwijs :worship: :worship: :worship:

Sowieso falen ze al, het is een mc-toets met 15 vragen, neem aan dat ze het wel even overlezen. Toch niet ofzo, 2 vragen met verkeerde antwoorden en 1 vraag die je niet op kon lossen :') Maar je moet natuurlijk vakken niet zo makkelijk maken dat iedereen het haalt, want je moet wel een hoog niveau houden. Maar dit ging nergens over.

Je haalt een 3.3 bij een mc toets? :P Ach ik had een 1.3 voor finance dus eigenlijk doe jij het nog best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

Programmeerproblemen absoluut niet kunne vinden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Edwin van der Sar, inderdaad.
Gewoon om naar van te worden haha.

Edwin "Inderdaad" van der Sar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 08:47 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:

En jij hebt nergens in je huis of waar dan ook een klok zien staan die wel goed stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 10:28 

nielstil schreef:

Ik vergeet te vaak een > of een } :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:36 

Hardtraxx Crew

Almighty schreef:
nielstil schreef:

Heb jij niet een programma die die haakjes automatisch kleurt zeg maar (bij mij Notepad++)? Als ie niet kleurt, weet je dat je hem niet hebt afgesloten. Weet verder ook niet welke code jullie gebruiken, maar er is toch meestal een bepaalde code om een duidelijke foutmelding met regelnummer weer te geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:02 

Zenda schreef:
Almighty schreef:
nielstil schreef:

Heb jij niet een programma die die haakjes automatisch kleurt zeg maar (bij mij Notepad++)? Als ie niet kleurt, weet je dat je hem niet hebt afgesloten. Weet verder ook niet welke code jullie gebruiken, maar er is toch meestal een bepaalde code om een duidelijke foutmelding met regelnummer weer te geven?

Jawel, gebruik Notepad++, kijk er gewoon overheen :P
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic