wrote:45 km wagentjes

Ja itt tot de Metro en de Spits staat daar wel gewoon nieuws in en is het geen ANP-kopieermachine.wrote: pff de pers, tering hey wanne kut krant. heb je gezien hoeveel witte stukken en reclame erin zit. staat er uberhaupt nieuws in?
Als je de krant had open geslagen lees ik daar een hele hoop achtergronden en onderbelicht nieuws in plaats van een copy-paste van ANP stukjes (die in de spits nog versimpeld worden ook). Bovendien vind ik leesvoer in de trein best wel prettig en heb ik geen smartphone. Het normale nieuws luister ik via radio 1 iedere morgen.wrote:Kranten zijn sowieso waardeloos, wie leest er nou graag 't nieuws van gister :')wrote:De Pers die ermee stopt, terwijl de Metro en Spits waardeloze kranten zijn.
Hallow?! We leven in 2012. Zelfs mijn overgrootmoeder van 93 en mijn nichtje van 7 hebben een smartphone.wrote:Als je de krant had open geslagen lees ik daar een hele hoop achtergronden en onderbelicht nieuws in plaats van een copy-paste van ANP stukjes (die in de spits nog versimpeld worden ook). Bovendien vind ik leesvoer in de trein best wel prettig en heb ik geen smartphone. Het normale nieuws luister ik via radio 1 iedere morgen.wrote:Kranten zijn sowieso waardeloos, wie leest er nou graag 't nieuws van gister :')wrote:De Pers die ermee stopt, terwijl de Metro en Spits waardeloze kranten zijn.
Die Hashtags waren inderdaad vrij nieuw, heel jammer, maar helaas. Voor de rest vind ik de pers een prima krant met veel nieuws en achtergronden (wel met een geslepen mening van de auteur, maar daar valt doorheen te prikken).
Je kan ook overdrijvenwrote:En dat wil zeggen dat ik er 1 moet? Zolang ik 42 euro in de maand moet betalen om halfbakken internet te hebben brengen ze bij mij geen telefoon met internet aan de man. Heel makkelijk.
Kunnen ze zelf ook niks aan doen lijkt me. Ze zijn er nu eenmaal mee opgegroeid! Toen wij zo oud waren was je stoer als je überhaupt een mobieltje hadwrote:ik vind het ook zwaar overdreven dat kinderen op de basisschool al met zo'n ding lopen, ga lekker buiten spelen ofzo.
wrote:3.3 voor Finance tentamen... gelukkig hebben veel anderen het nog slechter gedaan
_0-wrote:Ditwrote:oooh 't slome mixwerk van Alpha Twins in TMS.. 14 nummers in een uur, kan gewoon niet..
Altijd mooi he. Iedereen een mega laag punt en de school maar stug volhouden dat het niet aan hun ligt. Hoger onderwijswrote:3.3 voor Finance tentamen... gelukkig hebben veel anderen het nog slechter gedaan
faalaward kan je bij de balie ophalenwrote:Ik vraag het me af hoe het kan, maar mijn klok van me mobiel liep 3 uur voor. Ontiechelijk moeten haasten om op tijd op school te zijn. Was het in plaats van half 2 gewoon nog half 11, massive fail.
wrote:En met 7 vragen heb je dus een 3, zoals ikAverage correct answers per student (based on correct answers): 7.05
Go go finance!
Je haalt een 3.3 bij een mc toets?wrote:Sowieso falen ze al, het is een mc-toets met 15 vragen, neem aan dat ze het wel even overlezen. Toch niet ofzo, 2 vragen met verkeerde antwoorden en 1 vraag die je niet op kon lossen :') Maar je moet natuurlijk vakken niet zo makkelijk maken dat iedereen het haalt, want je moet wel een hoog niveau houden. Maar dit ging nergens over.wrote:Altijd mooi he. Iedereen een mega laag punt en de school maar stug volhouden dat het niet aan hun ligt. Hoger onderwijswrote:3.3 voor Finance tentamen... gelukkig hebben veel anderen het nog slechter gedaan![]()
![]()
En jij hebt nergens in je huis of waar dan ook een klok zien staan die wel goed stond?wrote:Ik vraag het me af hoe het kan, maar mijn klok van me mobiel liep 3 uur voor. Ontiechelijk moeten haasten om op tijd op school te zijn. Was het in plaats van half 2 gewoon nog half 11, massive fail.
Ik vergeet te vaak een > of een } :')wrote:Programmeerproblemen absoluut niet kunne vinden
Heb jij niet een programma die die haakjes automatisch kleurt zeg maar (bij mij Notepad++)? Als ie niet kleurt, weet je dat je hem niet hebt afgesloten. Weet verder ook niet welke code jullie gebruiken, maar er is toch meestal een bepaalde code om een duidelijke foutmelding met regelnummer weer te geven?wrote:Ik vergeet te vaak een > of een } :')wrote:Programmeerproblemen absoluut niet kunne vinden
Jawel, gebruik Notepad++, kijk er gewoon overheenwrote:Heb jij niet een programma die die haakjes automatisch kleurt zeg maar (bij mij Notepad++)? Als ie niet kleurt, weet je dat je hem niet hebt afgesloten. Weet verder ook niet welke code jullie gebruiken, maar er is toch meestal een bepaalde code om een duidelijke foutmelding met regelnummer weer te geven?wrote:Ik vergeet te vaak een > of een } :')wrote:Programmeerproblemen absoluut niet kunne vinden