Sterkte man! 
Heel wat minder erg van aard, maar jammer genoeg nog maar 1 dag in Trinidad
wrote:Weinig info over wat je mag eten en hoeveel vinden op internet over ene koolhydraatarm dieet.
ik wil graag wat afvallen en lijdt dus nu honger omdat ik niet weet hoe en wat..
crackers en thee is nog fatsoenlijkste wat ik zo eet

wrote:The Prophet op twitter
Een loden pijp richt niet minder schade aan dan een stuk hout..wrote:Enige wat mensen zoals dat persoon verdienen is een loden pijp of een schot in hun nek
Haha same herewrote:fucking wachtwoord op echt alle bestanden van American Pie 8
keygator en die shit, FUUUUUU!
wrote:Provider die zijn voorwaarden gaat veranderenDoei doei 1000 gratis smsjes per maand :')
Was dat niet de vorm van communiceren voor de postduif?wrote:wrote:Provider die zijn voorwaarden gaat veranderenDoei doei 1000 gratis smsjes per maand :')
sms'en...wat is dat ook alweer
dan kan je beter brieven schrijvenwrote:Droog![]()
Ik ben verplicht tot 4 weken sms'en omdat m'n telefoon kapot is, nu heb ik zo'n oud kutding die pas na 5 minuten reageert als je het touchscreen gebruikt.
Biscuit ookwrote:Ik weet nog wel een heel goed dieetwrote:Weinig info over wat je mag eten en hoeveel vinden op internet over ene koolhydraatarm dieet.
ik wil graag wat afvallen en lijdt dus nu honger omdat ik niet weet hoe en wat..
crackers en thee is nog fatsoenlijkste wat ik zo eet
??????wrote:Biscuit ookwrote:Ik weet nog wel een heel goed dieetwrote:Weinig info over wat je mag eten en hoeveel vinden op internet over ene koolhydraatarm dieet.
crackers en thee is nog fatsoenlijkste wat ik zo eet![]()