Die kan ik ook maar beter niet dronken tegen komenwrote:Wat ben ik blij dat ik een broertje heb die nooit wat zegt of verkeerd doet! M'n zusje daarentegen... Maar goed, daar kan ik het de laatste tijd ook steeds beter mee vinden, zolang ik haar maar niet dronken in de stad zie.
Fucking chagrijnig. 3x achter elkaar verloren bij Fifa. 0-1 0-1 en 1-2. Zelf gigantisch veel kansen, zelfs de makkelijkste gingen er om een of andere reden niet in en de tegenstander creëerde niet eens wat.... kutspel.
Dat zeggen ze wel vaker ja.wrote:Jouw broertje is rustigheid zelve en je zusje kon je wel mee/om lachen tijdens het voetbal kijkenwrote:Wat ben ik blij dat ik een broertje heb die nooit wat zegt of verkeerd doet! M'n zusje daarentegen... Maar goed, daar kan ik het de laatste tijd ook steeds beter mee vinden, zolang ik haar maar niet dronken in de stad zie.
Is een lekker rebbetlje wat dat betreft lijkt ze op haar oudste broer.
Kan goed dat ik het over een half uur al weer aanzetwrote:Speel het een avondje niet uit frustratie.. en morgen doe je het toch weer
Grote kans van wel jawrote:Kan goed dat ik het over een half uur al weer aanzetwrote:Speel het een avondje niet uit frustratie.. en morgen doe je het toch weer
Ooeh, voeg mij maar toe dan! Zelfde naam als hierwrote:PS3wrote: waar speel je op?
Is goed, volgende keer dat ik hem opstart zal ik je toevoegenwrote:Ooeh, voeg mij maar toe dan! Zelfde naam als hierwrote:PS3wrote: waar speel je op?
Is goed, zit er niet vreselijk meer op, maar dit weekend heb ik niks te doen dus komt wel goedwrote:Is goed, volgende keer dat ik hem opstart zal ik je toevoegen
Dit weekend niks te doen????!!! Man ik heb geen tijd om te spelen, tis carnaval man!!!wrote:Is goed, zit er niet vreselijk meer op, maar dit weekend heb ik niks te doen dus komt wel goedwrote:Is goed, volgende keer dat ik hem opstart zal ik je toevoegen
Ik ben geen brabander 
Maargoed, het geld is een beetje op gegaan aan Hard Bass
Komt wel goed!
Maargoed, het geld is een beetje op gegaan aan Hard Bass
Komt wel goed!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ps3 ers add mij ook:D
Dan moet je wel je naam gevenwrote:ps3 ers add mij ook:D
C
verdomme de enige les die tot 5 uur duurt terwijl ik moet werken!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
here it is: PS3 ID, Dutchkiller13
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik moet altijd zo lachen om dat soort namenwrote:here it is: PS3 ID, Dutchkiller13
Emmerick.... wat irriteer ik me aan dat gastje zeg sjezus
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
was 13 toen ik dat ding had komopwrote:Ik moet altijd zo lachen om dat soort namenwrote:here it is: PS3 ID, Dutchkiller13Kon je echt niks beters verzinnen?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
ik ook hij reageert 2345 keer in hetzelfde topic en dan is het een vraagteken of een onnozel iets wa hij denkt en ni eens in de buurt van realiteit komt..wrote:Emmerick.... wat irriteer ik me aan dat gastje zeg sjezus
Overal van die reacties van: je mag geen andere mening hebben hier, ik vind niet alles wat soft is slecht in tegenstelling tot de rest hier.wrote:ik ook hij reageert 2345 keer in hetzelfde topic en dan is het een vraagteken of een onnozel iets wa hij denkt en ni eens in de buurt van realiteit komt..wrote:Emmerick.... wat irriteer ik me aan dat gastje zeg sjezus
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
kan dr ook niet meer tegen... reageer niet op hem maar dat is zo verleidelijkwrote:Overal van die reacties van: je mag geen andere mening hebben hier, ik vind niet alles wat soft is slecht in tegenstelling tot de rest hier.wrote:ik ook hij reageert 2345 keer in hetzelfde topic en dan is het een vraagteken of een onnozel iets wa hij denkt en ni eens in de buurt van realiteit komt..wrote:Emmerick.... wat irriteer ik me aan dat gastje zeg sjezus
Haha idd, moet me elke keer inhouden om er niet tegen in te gaan. Dat dat je smaak is oke, maar laat mensen gewoon anders reageren en plaats niet overal van die zielige reacties.wrote: kan dr ook niet meer tegen... reageer niet op hem maar dat is zo verleidelijk
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
haha juist! laat hem maar lekker door zeverenwrote:Haha idd, moet me elke keer inhouden om er niet tegen in te gaan. Dat dat je smaak is oke, maar laat mensen gewoon anders reageren en plaats niet overal van die zielige reacties.wrote: kan dr ook niet meer tegen... reageer niet op hem maar dat is zo verleidelijk
Fucking irritant inderdaadwrote:Emmerick.... wat irriteer ik me aan dat gastje zeg sjezus
Ongeveer bij elke reactie van hem denk ik: 'AAAAAAARGHHHHHHH!!11!!!!'