Kom ik een keer bij jou eten 
Ik fileer zelf verse kipdijfilet en die pwnt die gore dingen die ze daar kip noemen bij de KFC 
clublandlv die me username en wachtwoord steeds vergeet ook al klik k aan dat ie mij moet onthouden
Dat tommetjeuh op mn account zit 
Last edited by Mr Lellebel on , edited 3 times in total.
en waar is je irritatie?wrote:Straks weer heerlijk naar de KFC hoorben langzaam veslaafd geworden aan die heerlijke hotwings
Dat filepost.com volgens mij ook niet meer is, limietloos downloaden, zoals bij zippy.
Prima kerelwrote:Kom ik een keer bij jou eten
De verslaving denk ikwrote:en waar is je irritatie?wrote:Straks weer heerlijk naar de KFC hoorben langzaam veslaafd geworden aan die heerlijke hotwings
Was een reactie op pommer die ik per ongeluk via david's account postte
en david heeft die in plaats van gequote aangepast.. en daarna ik weer... complete brainfuck
Je bent zelf een goor ding dat ze kip noemen 
Dit was de irritatiewrote:Ik fileer zelf verse kipdijfilet en die pwnt die gore dingen die ze daar kip noemen bij de KFC
C
Niet weten hoe die pizza achter op het dak van de schuur komt :S, rotjeugd
wrote:Was een reactie op pommer die ik per ongeluk via david's account postteen david heeft die in plaats van gequote aangepast.. en daarna ik weer... complete brainfuck
Dit was de irritatiewrote:Ik fileer zelf verse kipdijfilet en die pwnt die gore dingen die ze daar kip noemen bij de KFCJe bent zelf een goor ding dat ze kip noemen
Hond die een scheet laat. Wat een ontzettende putlucht kan er uit zo'n klein beestje komen zeg 
wrote:Hond die een scheet laat. Wat een ontzettende putlucht kan er uit zo'n klein beestje komen zeg
G
Jullie.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik begrijp denk ik wat ik bedoel, maar lok nou niet hier ook een Discussie uitwrote:Jullie.
wrote:Hond die een scheet laat. Wat een ontzettende putlucht kan er uit zo'n klein beestje komen zeg
hahahahahahahaahaha
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wasbeer
me ableton live die t niet meer wil doen 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Wasbeer die alleen maar oude topic bumps geeft 
Al die "fap op je provincie" bullshit
Geen stageplek, terwijl ik maandag al op stage moet officieel...
ik hoop dat ik deze week nog wat kan regelen.
ik hoop dat ik deze week nog wat kan regelen.
Afdeling snotproductie, neem maar even pauze. Jullie hebben nu al 48 uur achtereenvolgens keihard gewekt... 
A
Kansloos hèwrote:Al die "fap op je provincie" bullshit
nee altijd dat gehaat, zo stoer is dat :,)
A
Tja, als je met video's als deze aan komt kakken;
View on YouTube
En eigen kentekenplaten wilt.. tja
View on YouTube
En eigen kentekenplaten wilt.. tja