Ja dat zij ik ook al: je hebt het zelf naar binnen gewerkt... maar zij is niet eecht een type die dat zou doen, dusja, daarom was het zo vreemd
C
Maar aangezien ze out is gegaan, had ze wel een redelijk 'hoge' dosis.. Dat proef je echt wel, is gewoon gootsteen ontstopper wat je naar binnen werkt 
Zeiden ze bij een klasgenootje van me ook, iedereen was er zwaar van overtuigd. Maar m'n klasgenoot was ter plekke gestorven aan een hartstilstand. Nu wil ik jou niet bang maken, maar k wil even aangeven dat de link met GHB veel te snel wordt gelegd.wrote:Te horen krijgen dat het meidje dat out is gegaan op de verjaardag waar ik ook was in het ziekenhuis ligt..
What the fack zeg..
Ze had misschien 2 shotjes en 4 bier op, was best warm binnen en we zien haar naar buiten gaan voor sigaretje en zakt zo in een..
hoor je: ja, er zat GHB in haar drankje..
Nu ben ik toch benieuwd wie er op dat feest haar gedrogeerd heeft..
Zijn hier ook wel eens mensen out gegaan waarbij de link naar GHB gelijk werd gelegd.
Kwam gewoon door alcohol vergiftiging.
Kwam gewoon door alcohol vergiftiging.
C
ja dat zei ik ook al.. maar nee, ze gelooft het niet.wrote:Maar aangezien ze out is gegaan, had ze wel een redelijk 'hoge' dosis.. Dat proef je echt wel, is gewoon gootsteen ontstopper wat je naar binnen werkt
Ik zei al: Oh, was er dan een zout shotje bij? Nee zei ze.. alleen was de chips heel zout
Jaja, zoute chips... ghb, doe toch normaal meid, aandacht
ja maar hoe zou die meid moeten weten hoe gootsteen ontstopper smaakt, bedoel staat toch altijd duidelijk op de fles dat je het niet mag drinken...wrote:ja dat zei ik ook al.. maar nee, ze gelooft het niet.wrote:Maar aangezien ze out is gegaan, had ze wel een redelijk 'hoge' dosis.. Dat proef je echt wel, is gewoon gootsteen ontstopper wat je naar binnen werkt
Ik zei al: Oh, was er dan een zout shotje bij? Nee zei ze.. alleen was de chips heel zout
Net verstandskiezen eruit, maar dat doet zeer.
Maar je weet wel hoe het spul wat je drinkt smaakt, en als dat opeens anders en onbekend is, zou je dan niet denken dat er iets in is gegooit?wrote:ja maar hoe zou die meid moeten weten hoe gootsteen ontstopper smaakt, bedoel staat toch altijd duidelijk op de fles dat je het niet mag drinken...wrote:ja dat zei ik ook al.. maar nee, ze gelooft het niet.wrote:Maar aangezien ze out is gegaan, had ze wel een redelijk 'hoge' dosis.. Dat proef je echt wel, is gewoon gootsteen ontstopper wat je naar binnen werkt
C
Vent die heel de tijd ruzie ligt te zoeken met mij, om helemaal niks...
Wel weer genietmomentje daarin: meer als 40 personen die ik ken moeten hem dan weer niet, dus kan nog keer goed raak worden zo
(en anders het ie met carnaval een tennisracket tegen z'n tokus0
Wel weer genietmomentje daarin: meer als 40 personen die ik ken moeten hem dan weer niet, dus kan nog keer goed raak worden zo
(en anders het ie met carnaval een tennisracket tegen z'n tokus0
Zelf ben ik niet zo van het liggen tijdens ruzie zoeken, aan de andere kant.. ik zoek eigenlijk ook nooit ruzie, maar het lijkt me fijner om te staan.
Bad asswrote: (en anders het ie met carnaval een tennisracket tegen z'n tokus0
C
huh, snap jou zin niet...wrote:Zelf ben ik niet zo van het liggen tijdens ruzie zoeken, aan de andere kant.. ik zoek eigenlijk ook nooit ruzie, maar het lijkt me fijner om te staan.
Tsjaa, dit jaar helemaal into sports met carnaval.. Tenniser, maatje wordt hockeyer en andere wordt honkballer..wrote:Bad asswrote: (en anders het ie met carnaval een tennisracket tegen z'n tokus0
dus als je toevallig in mijn dorp bent en je ziet sportartikelen vliegen xD
wrote:huh, snap jou zin niet...wrote:Zelf ben ik niet zo van het liggen tijdens ruzie zoeken, aan de andere kant.. ik zoek eigenlijk ook nooit ruzie, maar het lijkt me fijner om te staan.
On-topic:
Vandaag onderbeugel gehad.. Doet pijn als een gek.
http://subway-music.bandcamp.com/album/in-the-filth-ep
In The Filth die vandaag uit zou komen maar nog steeds op pre-order staat.
oeh die ga ik dan ook zeker halen als hij er wel iswrote:http://subway-music.bandcamp.com/album/in-the-filth-ep
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik moet misschien ook weer een beugelwrote: On-topic:
Vandaag onderbeugel gehad.. Doet pijn als een gek.
Heb hem gekocht. Bi-zar hard nummer.wrote:oeh die ga ik dan ook zeker halen als hij er wel iswrote:http://subway-music.bandcamp.com/album/in-the-filth-ep
ok dan ga ik hem nu nog halen, In The Filthwrote:Heb hem gekocht. Bi-zar hard nummer.wrote:oeh die ga ik dan ook zeker halen als hij er wel iswrote:http://subway-music.bandcamp.com/album/in-the-filth-ep
Dat gaat nog flink pijn doen de komende week, ik kon na 8 dagen weer normaal etenwrote:Ik moet misschien ook weer een beugelwrote: On-topic:
Vandaag onderbeugel gehad.. Doet pijn als een gek., een tand is weer helemaal scheef gaan staan
Me vlees dat nog bevroren is
Ik wil kip 
B

Kfc vind ik persoonlijk niet lekker je kan beter zelf bladerdeeg om je kip doen en dan maken. Smaakt echt een stuk beter..
Vind KFC echt heerlijk. Al lang niet meer gegeten.