Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Heb dat ook wel eens gehad hoor.
Volgende dag gewoon weer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Ja ik heb het ook wel eens vaker en is meestal dezelfde dag of de volgende dag weer over. 'T kan ook komen door drukverschil nu, komt hogedrukgebied aan, m'n vader heeft bijvoorbeeld altijd hoofdpijn als het sneeuwt of gaat sneeuwen. Hoop dat 't over 11 uurtjes over is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Ontiegelijk erge kater hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
dennis schreef:
Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons :thumbsup:

Hoe oud is je zus? :x

dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:52 

Donateur

oostzaner schreef:
sjobie schreef:
dennis schreef:
Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons :thumbsup:

Hoe oud is je zus? :x

dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...

Haha, snap sowieso niet waarom er om een leeftijd wordt gevraagd. Uiterlijk is belangrijker daarna komt pas leeftijd :whistle:

Maareh, ik deel je irritatiemomentje!

Mijn irritatie:
Ik ben moe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Het is maar net waar je je druk over maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:11 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
:lol:
Het is maar net waar je je druk over maakt :P

Haha ik dacht hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers... ;)

Kan me niet herinneren dat ik als "zombie" op een vrouwlijk lid afging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:38 

Hardtraxx Addict

Mm ja Oostzaner dat is misschien wel waar, als een vrouw zich voorstelt in het daarvoor bedoelde forum deel krijgt ze altijd wel 10x zoveel reacties als jongens/mannen. Dat is wel vreemd opzich ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:50 

oostzaner schreef:

pff, naaper, ik was daar zeker wel eerder mee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:33 

Hardtraxxer

Of... Die vrouwen zijn gewoon mietjes dat ze zich weg laten jagen :P

Al die aanbiedingen zijn overigens mijn irritatiemomentje. Zie je allemaal leuke dingen heb je geen geld :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:43 

Donateur

Gek*nker van sommige lui hier altijd ( thuis dan ) :thumbdown: FUU erger me dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:32 

Hardtraxx Beheerder

roberttt schreef:
Gek*nker van sommige lui hier altijd ( thuis dan ) :thumbdown: FUU erger me dood

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Mm ja Oostzaner dat is misschien wel waar, als een vrouw zich voorstelt in het daarvoor bedoelde forum deel krijgt ze altijd wel 10x zoveel reacties als jongens/mannen. Dat is wel vreemd opzich ja

Als vreemd zou ik het niet willen omschrijven. Is in 'het echt' toch ook het geval, met vrouwen die hoe dan ook meer aandacht krijgen (en, granted, vragen). Of het een goede zaak is, is een tweede
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:46 

Ik koop 'm wel van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Kijk het ff aan, ben nogal impulsief met zulke dingen. Eerst kijken of ik een controller onder de 20 Euro kan vinden, 2e hands maakt me niet uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

mensen die niet realistisch over voetbal durven te praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet. :(

Van die impulsen zoals dat wow kid filmpje? Die een afstandbediening in zn reet stopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

dude wtf.....
vreet jij die dingen op als je niet kan winne? hahahahaaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Dakpan schreef:

dude wtf.....
vreet jij die dingen op als je niet kan winne? hahahahaaha

Breek ze doormidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Quagmire in opleiding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Chaos in huis. Zusje is de weg kwijt, maakte gezeik om niets, zels naar buiten gelopen. Vriend liep erachteraan, heeft ze het uit gemaakt met d'r vriend zonder reden, niet voor rede vatbaar, terwijl ze het eerder aan haarzelf te danken heeft. Vriend hier aan de telefoon, zusje jankend boven.

Lekker weer hoor. Dom kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chaos in huis. Zusje is de weg kwijt, maakte gezeik om niets, zels naar buiten gelopen. Vriend liep erachteraan, heeft ze het uit gemaakt met d'r vriend zonder reden, niet voor rede vatbaar, terwijl ze het eerder aan haarzelf te danken heeft. Vriend hier aan de telefoon, zusje jankend boven.

Lekker weer hoor. Dom kind.

lekker dan....

gebeurt t vaker?
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic