Heb dat ook wel eens gehad hoor.
Volgende dag gewoon weer over.
Volgende dag gewoon weer over.
dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...wrote:Hoe oud is je zus?wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons
Haha, snap sowieso niet waarom er om een leeftijd wordt gevraagd. Uiterlijk is belangrijker daarna komt pas leeftijdwrote:dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...wrote:Hoe oud is je zus?wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons
Haha ik dacht hetzelfdewrote:![]()
Het is maar net waar je je druk over maakt
Kan me niet herinneren dat ik als "zombie" op een vrouwlijk lid afgingwrote:ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers...
pff, naaper, ik was daar zeker wel eerder meewrote:ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers...
wrote:Gek*nker van sommige lui hier altijd ( thuis dan )FUU erger me dood
Als vreemd zou ik het niet willen omschrijven. Is in 'het echt' toch ook het geval, met vrouwen die hoe dan ook meer aandacht krijgen (en, granted, vragen). Of het een goede zaak is, is een tweedewrote:Mm ja Oostzaner dat is misschien wel waar, als een vrouw zich voorstelt in het daarvoor bedoelde forum deel krijgt ze altijd wel 10x zoveel reacties als jongens/mannen. Dat is wel vreemd opzich ja
Van die impulsen zoals dat wow kid filmpje? Die een afstandbediening in zn reet stopt?wrote:Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet.
wrote:Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet.
Breek ze doormidden.wrote:wrote:Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet.
dude wtf.....
vreet jij die dingen op als je niet kan winne? hahahahaaha
Quagmire in opleidingwrote:ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers...
wrote:Chaos in huis. Zusje is de weg kwijt, maakte gezeik om niets, zels naar buiten gelopen. Vriend liep erachteraan, heeft ze het uit gemaakt met d'r vriend zonder reden, niet voor rede vatbaar, terwijl ze het eerder aan haarzelf te danken heeft. Vriend hier aan de telefoon, zusje jankend boven.
Lekker weer hoor. Dom kind.