Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Heb dat ook wel eens gehad hoor.
Volgende dag gewoon weer over.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ja ik heb het ook wel eens vaker en is meestal dezelfde dag of de volgende dag weer over. 'T kan ook komen door drukverschil nu, komt hogedrukgebied aan, m'n vader heeft bijvoorbeeld altijd hoofdpijn als het sneeuwt of gaat sneeuwen. Hoop dat 't over 11 uurtjes over is :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ontiegelijk erge kater hebben >.<
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
sjobie wrote:
dennis wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons :thumbsup:
Hoe oud is je zus? :x
dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
oostzaner wrote:
sjobie wrote:
dennis wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons :thumbsup:
Hoe oud is je zus? :x
dit dus... sommige gasten hier zijn echt een ongeleid projectiel die in alles wat een gat heeft hun lul in stoppen...
Haha, snap sowieso niet waarom er om een leeftijd wordt gevraagd. Uiterlijk is belangrijker daarna komt pas leeftijd :whistle:

Maareh, ik deel je irritatiemomentje!

Mijn irritatie:
Ik ben moe!
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
:lol:
Het is maar net waar je je druk over maakt :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
sjobie wrote::lol:
Het is maar net waar je je druk over maakt :P
Haha ik dacht hetzelfde ;)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers... ;)
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
oostzaner wrote:ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers... ;)
Kan me niet herinneren dat ik als "zombie" op een vrouwlijk lid afging ^^
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Mm ja Oostzaner dat is misschien wel waar, als een vrouw zich voorstelt in het daarvoor bedoelde forum deel krijgt ze altijd wel 10x zoveel reacties als jongens/mannen. Dat is wel vreemd opzich ja
G
oostzaner wrote:ach ja, misschien is hardtraxx wel toe aan wat meer vrouwelijke leden, maar omdat sommige als een stel zombies op die vrouwelijke leden afgaan. schrik je ze snel genoeg af... Ik noem jullie niet voor niks Harde trekkers ipv van hardtraxxers... ;)
pff, naaper, ik was daar zeker wel eerder mee -.-
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Of... Die vrouwen zijn gewoon mietjes dat ze zich weg laten jagen :P

Al die aanbiedingen zijn overigens mijn irritatiemomentje. Zie je allemaal leuke dingen heb je geen geld :thumbdown:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Gek*nker van sommige lui hier altijd ( thuis dan ) :thumbdown: FUU erger me dood
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
roberttt wrote:Gek*nker van sommige lui hier altijd ( thuis dan ) :thumbdown: FUU erger me dood
:aww:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
M-arijn wrote:Mm ja Oostzaner dat is misschien wel waar, als een vrouw zich voorstelt in het daarvoor bedoelde forum deel krijgt ze altijd wel 10x zoveel reacties als jongens/mannen. Dat is wel vreemd opzich ja
Als vreemd zou ik het niet willen omschrijven. Is in 'het echt' toch ook het geval, met vrouwen die hoe dan ook meer aandacht krijgen (en, granted, vragen). Of het een goede zaak is, is een tweede
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet. :(
A
Ik koop 'm wel van je
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Kijk het ff aan, ben nogal impulsief met zulke dingen. Eerst kijken of ik een controller onder de 20 Euro kan vinden, 2e hands maakt me niet uit. :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
mensen die niet realistisch over voetbal durven te praten
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet. :(
Van die impulsen zoals dat wow kid filmpje? Die een afstandbediening in zn reet stopt?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Dakpan wrote:Controller 4 of 5 naar de tiefus. Of m'n xbox gaat het huis uit of er komt een cursus woedebeheersing, weet t niet. :(

dude wtf.....
vreet jij die dingen op als je niet kan winne? hahahahaaha
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
The Anim0l wrote:

dude wtf.....
vreet jij die dingen op als je niet kan winne? hahahahaaha
Breek ze doormidden.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Quagmire in opleiding
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Chaos in huis. Zusje is de weg kwijt, maakte gezeik om niets, zels naar buiten gelopen. Vriend liep erachteraan, heeft ze het uit gemaakt met d'r vriend zonder reden, niet voor rede vatbaar, terwijl ze het eerder aan haarzelf te danken heeft. Vriend hier aan de telefoon, zusje jankend boven.

Lekker weer hoor. Dom kind.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Steffnov wrote:Chaos in huis. Zusje is de weg kwijt, maakte gezeik om niets, zels naar buiten gelopen. Vriend liep erachteraan, heeft ze het uit gemaakt met d'r vriend zonder reden, niet voor rede vatbaar, terwijl ze het eerder aan haarzelf te danken heeft. Vriend hier aan de telefoon, zusje jankend boven.

Lekker weer hoor. Dom kind.

lekker dan....

gebeurt t vaker?

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago