Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

Gecondoleerd, maar in het zever topic staat 57 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:18 

typo wss... zal het ff aanpassen hier...

Draidy schreef:
Gecondoleerd.
Waaraan is hij overleden?

Hart-aanval... Hij was een gezond persoon, maar dat wil niks zeggen eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:41 

Hardtraxxer

http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/ ... 9715/38706

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Helemaal naar de klote van het slapen wat ik net heb gedaan. Leer het ook nooit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:40 

Hardtraxx Elite

livinforthemusic schreef:
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/199715/38706

:/

Lachen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:44 

Hardtraxxer

Hoofdpijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:45 

Hardtraxx Elite

J9_ schreef:
Hoofdpijn :mad:

Dat is minder inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

nog steeds niemand uit de buurt die meewil naar Energy

of alleen maar zeggen 'weet ik nog niet'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:32 

Bierkoning

Vanmiddag werd ik al gepest omdat ik dacht om half 12 klaar te zijn maar dat 6 uur werd, en nu mag ik straks ook nog door tot minstens 9 uur :')

Aan de andere kant wel fijn dat ik dan vnv redelijk kapot ben en goed zal slapen en lekker fit zal zijn voor XXL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk met de selectie meemogen, en dan vervolgens vandaag weer last krijgen van m'n scheenbeen.. Ontsteking nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2.... :/ :/ :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:40 

Bierkoning

Ruubiie schreef:
Eindelijk met de selectie meemogen, en dan vervolgens vandaag weer last krijgen van m'n scheenbeen.. Ontsteking nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2.... :/ :/ :/ :/ :/

Balen :( Morgen nog wel XXL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:

Balen :( Morgen nog wel XXL?

XXL Raw komt NIET maar dan ook NIET in gevaar, dan maar op 1 been stampen, of 3 dagen krom lopen.. Maar dit feest gaat Ruben niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

last rug ivbm stage....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:50 

Hardtraxxer

Een toetsweek -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Straks werken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:25 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
nog steeds niemand uit de buurt die meewil naar Energy

of alleen maar zeggen 'weet ik nog niet'

Trance energy? of The energy discotheek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Net zo'n zin om morgen uit te gaan, belt m'n maat af (ja dat is zo ongeveer de enige waarmee ik uit ga, de rest wil alleen maar naar het soort tenten waar alleen maar hiphop en house wordt gedraaid, die dan ook nog eens overstroomt van de barbies en mocro's :sick: ).. Even iets anders zoeken voor morgen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:27 

Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Net zo'n zin om morgen uit te gaan, belt m'n maat af (ja dat is zo ongeveer de enige waarmee ik uit ga, de rest wil alleen maar naar het soort tenten waar alleen maar hiphop en house wordt gedraaid, die dan ook nog eens overstroomt van de barbies en mocro's :sick: ).. Even iets anders zoeken voor morgen dan.

Ikmzou voor de Matrixx kiezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
STAN- schreef:

Ikmzou voor de Matrixx kiezen xd

Jij ja. Ik niet ^^ Die raw hardstyle waar je echt mee dood gegooid wordt, gaat me zooo snel vervelen! Enige acts die ik echt vet vind zijn Frequencerz Live, en Adaro & B-Front. Dus die sla ik sowieso over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

Een vriend die aan het uitstellen is met het zeggen dat ie niet mee gaat naar de verjaardag van 2 dames. Hij durft geen nee te zeggen, dus ik probeer hem maar telkens over te halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

verdammt... net een setje aan het opnemen (m'n echte 1e set) waarvan ik de 1e 3 overgangen wel redelijk tot netjes klinken ( ook volgens mr. Kswoosh) en dan vervolgens bij track nummer 4, op de verkeerde deck op play kilikken, dus de track die al speelt.. opnieuw afspelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dat soort fuck ups ga je vaker doen :P Soms maak ik ook nog de domme fout om een nummer te willen voorbeluisteren terwijl de fader nog open staat ;P

ook al vaker gehad :P , zat ik een overgang terug te luisteren, hoorde ik de kicks veeeeeeeelste hard hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 01:48 

Hardtraxx Veteran

Reclame voor de nieuwe Soul Calibur V...WTF DID THEY DO. 2 is nog steeds heldig, maar dit...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:48 

Hardtraxx Addict

Hoofdpijn :mad: En nog van die vervelende ook, als ik buk en mn hoofd laat hangen begint hij te bonsen en als ik traploop oid voel ik elke stap in m'n hoofd :thumbdown: Hoop dus niet dat ik er vanavond nog last van heb want dan gaat stampen lastig worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Hoofdpijn :mad: En nog van die vervelende ook, als ik buk en mn hoofd laat hangen begint hij te bonsen en als ik traploop oid voel ik elke stap in m'n hoofd :thumbdown: Hoop dus niet dat ik er vanavond nog last van heb want dan gaat stampen lastig worden

oei jongeman, dan heb je waarschijnlijk een voorhoofdholteontsteking.. IBUPROFEN voor het leven slikken! is ontstekingsremmend!
maat van me had zoiets soortgelijks en die is er mee naar de dokter gegaan en die kreeg dat te horen
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic