Gecondoleerd, maar in het zever topic staat 57 jaar?
Hart-aanval... Hij was een gezond persoon, maar dat wil niks zeggen eigenlijk..wrote:Gecondoleerd.
Waaraan is hij overleden?
Hart-aanval... Hij was een gezond persoon, maar dat wil niks zeggen eigenlijk..wrote:Gecondoleerd.
Waaraan is hij overleden?
wrote:http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/199715/38706
Dat is minder inderdaad..wrote:Hoofdpijn
Balenwrote:Eindelijk met de selectie meemogen, en dan vervolgens vandaag weer last krijgen van m'n scheenbeen.. Ontsteking nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2....![]()
![]()
![]()
![]()
XXL Raw komt NIET maar dan ook NIET in gevaar, dan maar op 1 been stampen, of 3 dagen krom lopen.. Maar dit feest gaat Ruben niet missenwrote:Balenwrote:Eindelijk met de selectie meemogen, en dan vervolgens vandaag weer last krijgen van m'n scheenbeen.. Ontsteking nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2....![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen nog wel XXL?
Trance energy? of The energy discotheek?wrote:nog steeds niemand uit de buurt die meewil naar Energy
of alleen maar zeggen 'weet ik nog niet'
Ikmzou voor de Matrixx kiezenwrote:Net zo'n zin om morgen uit te gaan, belt m'n maat af (ja dat is zo ongeveer de enige waarmee ik uit ga, de rest wil alleen maar naar het soort tenten waar alleen maar hiphop en house wordt gedraaid, die dan ook nog eens overstroomt van de barbies en mocro's).. Even iets anders zoeken voor morgen dan.
Jij ja. Ik nietwrote:Ikmzou voor de Matrixx kiezenwrote:Net zo'n zin om morgen uit te gaan, belt m'n maat af (ja dat is zo ongeveer de enige waarmee ik uit ga, de rest wil alleen maar naar het soort tenten waar alleen maar hiphop en house wordt gedraaid, die dan ook nog eens overstroomt van de barbies en mocro's).. Even iets anders zoeken voor morgen dan.
ook al vaker gehadwrote:Dat soort fuck ups ga je vaker doenSoms maak ik ook nog de domme fout om een nummer te willen voorbeluisteren terwijl de fader nog open staat ;P
oei jongeman, dan heb je waarschijnlijk een voorhoofdholteontsteking.. IBUPROFEN voor het leven slikken! is ontstekingsremmend!wrote:HoofdpijnEn nog van die vervelende ook, als ik buk en mn hoofd laat hangen begint hij te bonsen en als ik traploop oid voel ik elke stap in m'n hoofd
Hoop dus niet dat ik er vanavond nog last van heb want dan gaat stampen lastig worden