Idd, ik ben er ook al mee gestopt maar nog niet iedereen heeft het in de gaten.wrote:Als je wil dat die gozer mindert moet je niet meer op hem ingaan.
IGNORE status mensen.
Idd, ik ben er ook al mee gestopt maar nog niet iedereen heeft het in de gaten.wrote:Als je wil dat die gozer mindert moet je niet meer op hem ingaan.
Haha same here, is toch nutteloos met die ventwrote:Idd, ik ben er ook al mee gestopt maar nog niet iedereen heeft het in de gaten.wrote:Als je wil dat die gozer mindert moet je niet meer op hem ingaan.
IGNORE status mensen.
Jup, reflectie van de PVB, als ik het gehaald is het het laatste (Op stage na) wat ik voor het MBO heb gedaanwrote:Mag hopen dat het dan wel voor een examen o.i.d. is?wrote:Tijd voor echte irritatiemomenten![]()
Morgen 3 uur reizen voor 15 minuten school..
Ik wordt zo moe van jou he.wrote:Haha, wel positief blijven he mensen.

Hoorcolleges zijn over rated. Die werkcolleges al helemaal :')wrote:OT irritatie:
Die zielige mensen die mijn rooster maken. Ja oke, ga morgen wel om 08.45 naar een college, en als die afgelopen is om 10.30 wacht ik wel ff top 14.45 tot de volgende. Geen probleem, klinkt als een goed planDan skip ik die morgenvroeg wel, kan ik lekker van 14.45 tot 18.30 gaan om daarna te laat op mijn werk te komen. Top
Dat kun je zelf het beste beoordelen. Kun je het college niet terugkijken op video?wrote:Dus gewoon nergens naartoe gaan is het advies?
Sorrywrote:Waarom zijn alle leuke meisjes altijd al bezet?
Dan is mijn advies een andere school zoekenwrote:Nee, kan niet terugkijken. Dus ben gewoon van plan meeste te gaan, behalve dit soort kuttijden.
Stuur er ook een deze kant opwrote:Zal er over nadenkenMisschien toch maar hbo gaan doen anders
Maar nu eerst een tosti
wrote:mensen die hier op et forum denken dat ik sarcastisch doe terwijl ik dingen gewoon meen
het is ook moeilijk te raden bij jou!wrote:mensen die hier op et forum denken dat ik sarcastisch doe terwijl ik dingen gewoon meen
Tupperware-avond of wat?wrote:Dat er zeven 45+ vrouwen beneden zitten waardoor ik niet tv kan kijken of xboxen en verdoemd ben om boven te blijven de hele avondEn ik denk niet dat er eentje eventjes naar boven komt.
Dacht ik ook gelijk aanwrote:Tupperware-avond of wat?wrote:Dat er zeven 45+ vrouwen beneden zitten waardoor ik niet tv kan kijken of xboxen en verdoemd ben om boven te blijven de hele avondEn ik denk niet dat er eentje eventjes naar boven komt.
Dildo party?wrote:Dat er zeven 45+ vrouwen beneden zitten waardoor ik niet tv kan kijken of xboxen en verdoemd ben om boven te blijven de hele avondEn ik denk niet dat er eentje eventjes naar boven komt.
Vind je dat al erg?wrote:OT irritatie:
Die zielige mensen die mijn rooster maken. Ja oke, ga morgen wel om 08.45 naar een college, en als die afgelopen is om 10.30 wacht ik wel ff top 14.45 tot de volgende. Geen probleem, klinkt als een goed planDan skip ik die morgenvroeg wel, kan ik lekker van 14.45 tot 18.30 gaan om daarna te laat op mijn werk te komen. Top