Mods, perm ban pl0x
Ik verwijs u naar https://hardtraxx.com/ucp.php?mode=logout
Ik verwijs u naar https://hardtraxx.com/ucp.php?mode=logout
Niet bepaald. Het lijkt me wel duidelijk genoeg dat je hier puur komt om onzin te spammen, mensen uit te lokken en het kleine kindje uit te hangen. Steek je hand eens in eigen boezem en vraag jezelf maar eens af waarom iedereen je niet echt aardig vind hierwrote:Beetje kort door de bocht vind je niet?
Laat dat ook gebeuren dan. mods?wrote:Denken jullie nou echt dat ie hier serieus zit? Het is een troll, zo reageren is alleen maar leuk voor hem. Gewoon bannen
Omdat ik bijna overal op reageer en veel post, misschien moet ik wat minder posten.wrote:Niet bepaald. Het lijkt me wel duidelijk genoeg dat je hier puur komt om onzin te spammen, mensen uit te lokken en het kleine kindje uit te hangen. Steek je hand eens in eigen boezem en vraag jezelf maar eens af waarom iedereen je niet echt aardig vind hierwrote:Beetje kort door de bocht vind je niet?.
wrote:Zit jij hier nu met een fijn gevoel op dit forum, nu je iedereen tegen hebt?? Of je bent er natuurlijk op uit, dat kan ook.
Hardstyle is wel een interesse van mij hoor.wrote:Denken jullie nou echt dat ie hier serieus zit? Het is een troll, zo reageren is alleen maar leuk voor hem. Gewoon bannen
Voorbeeld?wrote:Mensen zijn je kinderachtige gedrag meer dan zat, je bent totaal niet grappig met je reacties, en iedereen is je gewoon zat.
Wat heeft bijv een post met alleen 'Hoi' voor nut? Als iemand een keer doet, geen probleem! Maar je doet het onderhand 6x per dag.. En dan alleen nog maar de 'Hoi' en dan heb ik het nog niet over alle andere apenstront die je postwrote:Wie ziek ik dan en waarmee? Omdat ik hoi zeg in het zever topic?
wrote: Niet IEDEREEN.
wrote: Misschien gaat het leven wel nergens over.
wrote: maar je kan nooit iedereen mogen in mijn ogen.
Door dit soort reacties. Je lokt de reacties gewoon zelf uit. Daarbij komen die Toet Toet en Hoi posts bij. Ik heb je in het release-topic nog geen reactie zien geven waarom je een nummer lekker vind of niet.wrote:Ach ja, niet iedereen is perfect.
Max 3x trouwens per dag, maar goed, hier ziek ik toch geen mensen mee? Als je je hier al flink aan ergert... Je kan er trouwens ook makkelijk overheen lezen.wrote:Wat heeft bijv een post met alleen 'Hoi' voor nut? Als iemand een keer doet, geen probleem! Maar je doet het onderhand 6x per dag.. En dan alleen nog maar de 'Hoi' en dan heb ik het nog niet over alle andere apenstront die je postwrote:Wie ziek ik dan en waarmee? Omdat ik hoi zeg in het zever topic?
Dat is meer jou probleem dan die van mij.wrote:Maakt niet uit wat je post, ik ben je schijtzat.
Zo daar is je voorbeeld.
Dit duswrote:Duidelijk. De ban was te kort!
Sick... Morgen tentamenswrote:Tijd voor echte irritatiemomenten![]()
Morgen 3 uur reizen voor 15 minuten school..