Dan heb ik weer een probleem, want ze is je moeder blablawrote:dude, verwijder/ block haar dan gewoon of accepteer het en stop er over te praten.
simpel als dat.
D
dan loop je naar haar toe en zeg je; moeders ik heb je verwijderd op facebook, spijt me heel erg, maar ik wil graag wat privacy en niet telkens me moeder die over de schouder meekijkt. doei!
Heb t haar ook al gezegd enzo, dat ze daar mee moet stoppen... Maar ze gedraagt zich meer als een AIVD op facebook ;').wrote:dan loop je naar haar toe en zeg je; moeders ik heb je verwijderd op facebook, spijt me heel erg, maar ik wil graag wat privacy en niet telkens me moeder die over de schouder meekijkt. doei!
Gelukkig kent ze Hardtraxx en Partyflock niet
Misschien is ze stiekem wel van de AIVD..... 
Denk eerder van de KGB ... Manman, checkt zelfs m'n vrienden ;')wrote:Misschien is ze stiekem wel van de AIVD.....
D
verwijder/ block haar dan is gewoon. wat wou ze doenwrote:Heb t haar ook al gezegd enzo, dat ze daar mee moet stoppen... Maar ze gedraagt zich meer als een AIVD op facebook ;').wrote:dan loop je naar haar toe en zeg je; moeders ik heb je verwijderd op facebook, spijt me heel erg, maar ik wil graag wat privacy en niet telkens me moeder die over de schouder meekijkt. doei!
komt ze naar je toe; ''zoon heb jij mij verwijderd?'' jij; ''oeps''
Gestapo of CIA kan ook nog.... Heb daar allemaal geen last van
.
Maarja... Het blijft een dillema 
D
wat gebeurt er dan als je haar verwijdert/ blockt?
D
denk het, hij is wel ergens bang voor 
C
je eigen vrijheid is belangrijker dan de sociale controle van je moederwrote:Maarja... Het blijft een dillema
Je moeder moet gewoon je handje loslaten!
Durft ze niet, woon ook al op mezelf, is best lastig voor haar (dit is wel serieus).wrote:je eigen vrijheid is belangrijker dan de sociale controle van je moederwrote:Maarja... Het blijft een dillema
Je moeder moet gewoon je handje loslaten!
D
maar je bent toch ook het huis uit gegaan? zoiets lijkt me extremer maar heeft ze ook geaccepteerd
Ze moest wel, ga niet op en neer reizen naar Bredawrote:maar je bent toch ook het huis uit gegaan? zoiets lijkt me extremer maar heeft ze ook geaccepteerd
D
dan zou ze het toch ook wel kunnen accepteren als je haar blockt op facebook
Denk dat z'n moeder dat ziet als, naast reallife, de enigste manier op nog een beetje in contact te blijven 
D
er zijn toch ook nog wel andere manieren om in contact te komen? zonder dat je hele sociale leven word gestalkt.
Moeders zijn daar anders in, leer je nog wel als je ouder word 
D
kan aan mij liggen hoor, maar dit vind ik niet echt een normaal contact tussen moeder en zoon, via facebook...
zijn genoeg alternatieven
zijn genoeg alternatieven
Vind het ook gewoon lullig en beledigend voor haar als ik haar blokkeer.wrote:Moeders zijn daar anders in, leer je nog wel als je ouder word
Idd, het is toch je moeder heawrote:Vind het ook gewoon lullig en beledigend voor haar als ik haar blokkeer.wrote:Moeders zijn daar anders in, leer je nog wel als je ouder word
D
maar je hebt toch ook wel recht op privacy o.i.d.? ik snap dit hele dilemma gewoon niet...
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Lol dat vind ik echt bullshit. Je moeder hoeft niet alles te weten wat jij op FB zit en hoe jij reageert op anderen. Ze leest toch je smsjes ook niet?wrote:Vind het ook gewoon lullig en beledigend voor haar als ik haar blokkeer.wrote:Moeders zijn daar anders in, leer je nog wel als je ouder word
Als je moeder in je kamer is en je wilt 'privacy' (Niet zo..), dan zeg je toch ook niet 'Opdonderen uit me kamer!' of doe je de deur op slot voor der?wrote:maar je hebt toch ook wel recht op privacy o.i.d.? ik snap dit hele dilemma gewoon niet...