Waarom vind je het een coole actiewrote:Mooie move, dat gejank altijd. Als je muziek cool vindt omdat het underground is ram je toch lekker zelf op een piano, niemand die dat mooi vindt en kan je lekker genieten van underground muziek. Ik vin t coole actie.
C
wrote:Helemaal met die comments eens, hardstyle hoort underground te zijn en te blijven!wrote:@SLAMHARDSTYLE poten af van onze muziek... wij luisteren naar Q-dance Radio of B2S radio, maar nooit naar dit! #SLAMHARDSTYLEwrote:als je kijkt wat ze draaien..
happy hardstyle onderhand..
vooral DBSTF (promises nu)... maar harder gaan ze echt niet
@SLAMHARDSTYLE belachelijk hoe jullie het commercieel willen maken... nog minder liefhebbers straks en alleen maar dagjesvolk #SLAMHARDSTYLE
Man man man wat een gejank
Dank-u.. voor het eerst ben jij het eens met mij, zijn mijn twitterberichten
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Omdat ik het tof vindt dat m'n favoriete muziek enigszins verdiensten krijgt dat het ook muziek is en geen herrie. Mooi voor de scene.wrote:Waarom vind je het een coole actiewrote:Mooie move, dat gejank altijd. Als je muziek cool vindt omdat het underground is ram je toch lekker zelf op een piano, niemand die dat mooi vindt en kan je lekker genieten van underground muziek. Ik vin t coole actie.?
Hij een release heeftwrote:Waarom vind je het een coole actiewrote:Mooie move, dat gejank altijd. Als je muziek cool vindt omdat het underground is ram je toch lekker zelf op een piano, niemand die dat mooi vindt en kan je lekker genieten van underground muziek. Ik vin t coole actie.?
D
Waar blijft die artiesten status?!
Is naar een aantal releases..wrote:Waar blijft die artiesten status?!
A
Waar blijft die ban?
D
nog ff door blijven producen dus Dark Pactwrote:Is naar een aantal releases..wrote:Waar blijft die artiesten status?!
Bullshit natuurlijk, hardstyle is totaal niet underground. En waarom zou het dat wel moeten zijn?wrote:Helemaal met die comments eens, hardstyle hoort underground te zijn en te blijven!
D
Artist
last seen Apr 2019
Ik doe m'n best Dysphoria.wrote:nog ff door blijven producen dus Dark Pactwrote:Is naar een aantal releases..wrote:Waar blijft die artiesten status?!
D
Meer kan je niet doen. 
wrote:wrote:http://www.slamhardstyle.nl/

Beter draaien ze even Pattern 2 of Do The Happy Face 
A
Lekker huilen allemaal, tjezus
Bwaah wat is organisatiekunde toch saai... vooral als je het moet leren.
Gewacht op de livesets van Noisecontrollers via Q-dance... Is de kwaliteit nog steeds slecht.
D
Artist
last seen Apr 2019
Saxofoon kan best tof zijn in electronische muziek, Parov Stelar bewijst dat. Maar dis komisch
Toen ie begon te zingen moest ik ook huilen.... klinkt lekker man 
Dat ik over de hele dag maar 2 uurtjes heb geleerd, terwijl ik de hele dag vrij was en vrijdag een belangrijk tentamen heb

op 1:10 adem te kort.wrote:Toen ie begon te zingen moest ik ook huilen.... klinkt lekker man
D
dude, verwijder/ block haar dan gewoon of accepteer het en stop er over te praten.
simpel als dat.
simpel als dat.