Ik wel. Misschien moeten we een poll aanmaken om het tegendeel te bewijzen.
D
Denk het niet.
OT:
Niet op XQ wezen.
OT:
Niet op XQ wezen.
C
Ook al heb ik soms de schijn op me tegen (wat ik accepteer door bepaalde daden), ik ben al met al wel minder irritant mbt. het maken van aantal posts.
Ok, ik zeg vaak dat ik ga werken of gewerkt hebt.. maar verder, weinig nutteloze zooi..
En iedereen die ik ooit kwaad heb aangedaan, sorry
Ok, ik zeg vaak dat ik ga werken of gewerkt hebt.. maar verder, weinig nutteloze zooi..
En iedereen die ik ooit kwaad heb aangedaan, sorry
+1wrote:Ik niet!wrote:Dat betwijfel ik!wrote:Dysphoria, jij moet gewoon je mond houwe en je vingers still houwe
Je komt net 1 week uit REHAB, lees BAN en ik denk dat meer mensen minder blij met jou zijn dan met mij.
De reden, hardtraxx is niet gelijk aan msn
C
maak maar een topic aan dan. Ik wil het best zien!wrote:Ik wel. Misschien moeten we een poll aanmaken om het tegendeel te bewijzen.
D
Zeker weten?
C
Kom maar op... ik houd wel van waarheden..wrote:Zeker weten?
Ik wil het ook wel eens zien, maak maar aan 
OT: MC tijdens NC live: "Waar is dat feestje!?" 
D
Mag niet.wrote:Ik wil het ook wel eens zien, maak maar aan
C
Eerst zeggen dat je het wel moet doen, en dan afhaken..wrote:Mag niet.wrote:Ik wil het ook wel eens zien, maak maar aan
valt me tegen.. Nouja, dan weten we gewoon dat je te bang bent voor de waarheid!
D
Mag niet van oostzaner, sorry.
D
Nu blijft Chris Two ten minste een nederlaag bespaard, scheelt weer wat agressieve posts!
C
Mooi ego heb je.... nee, jij komt er welwrote:Nu blijft Chris Two ten minste een nederlaag bespaard, scheelt weer wat agressieve posts!
D
Heb gewoon een goeie instelling. 
C
Doe je goed... Instelling Zeezicht?wrote:Heb gewoon een goeie instelling gevonden voor mijzelf waar ik in opgenomen wordt
Lol?wrote:Nu blijft Chris Two ten minste een nederlaag bespaard, scheelt weer wat agressieve posts!
wat denk jij wel niet van jezelf
A
Je hoeft niet mee te zingen hoorwrote:OT: MC tijdens NC live: "Waar is dat feestje!?"
Ik lag dat moment ook gewoon met men laptop in bed, zou belachelijk zijn moest ik dan meezingewrote:Je hoeft niet mee te zingen hoorwrote:OT: MC tijdens NC live: "Waar is dat feestje!?"
Laten we het daar dan maar op houden..wrote:Heb gewoon een goeie instelling.
Maar even zonder dollen, je bent hier net een paar weken en gooit alles vol met de grootste onzin, mensen zeggen er wat van en dan komt je ego in actie..
Een beetje volwassen gedrag mag ook wel..