+ de gedachte dat biscuit dit over een paar weken post.wrote:wrote:wrote:Weer terug zijn op Hardtraxx.
Disciplinair thuisblijven dankzij de aankomende tentamenweek.
Veel te slome meuk op Q-dance radio...
+1wrote:Veel te slome meuk op Q-dance radio...
Je ouders die naar een concert van lady gage ofzo aan het kijken zijn op bnn

dan nog de opmerking durven geven van ga je weer naar boven
dan nog de opmerking durven geven van ga je weer naar boven
Vroeg thuis komen voor mij...wrote:Disciplinair thuisblijven dankzij de aankomende tentamenweek.
Wat waaardeloos
Misschien gewoon negerenwrote:chris two.............
kan moeilijk als ie drugs offtopic volspammed met zn nutteloze posts..wrote:Misschien gewoon negerenwrote:chris two.............
Ach ja, get over it 
Ik bedoel dat jullie erop reageren, vind ik persoonlijk meer een zwaktebod van sommigen, mja das mijn mening.
Ik bedoel dat jullie erop reageren, vind ik persoonlijk meer een zwaktebod van sommigen, mja das mijn mening.
nieuwe:
nu al weten dat je er met Decibel niet bij bent dit jaar

nu al weten dat je er met Decibel niet bij bent dit jaar
D
wrote:chris two.............
C
Dysphoria, jij moet gewoon je mond houwe en je vingers still houwewrote:wrote:chris two.............
Je komt net 1 week uit REHAB, lees BAN en ik denk dat meer mensen minder blij met jou zijn dan met mij.
Trouwens, fijn dat ik nu ook weet dat je een kuddedier bent ipv ind.
@Ruubiie, ik zal voorlopig toch niet in drugs-offtopic komen. Kwam er toevallig weer keer in om wat te lezen etc. maar verder moei ik mijzelf er niet meer in
C
Na half jaar tijd weer 3 posts daar... nou nou, wat veel nutteloze posts..wrote:kan moeilijk als ie drugs offtopic volspammed met zn nutteloze posts..wrote:Misschien gewoon negerenwrote:chris two.............
Ken er meer die meer nutteloze posts maken mbt. echt onzin dan ik
We hebben een nieuwe huisgenoot, die helaas klaagt dat mijn muziek te hard staat 
Zeg maar dat tie eraan moet wennen!wrote:We hebben een nieuwe huisgenoot, die helaas klaagt dat mijn muziek te hard staat
Ow mja ik zou dan wel voor de hardstyle gaan denk ikwrote:Ja vind ik ook echt jammer, die hardcore afsluiter was echt snoeihard!!!
G
jailbreak apps geinstalleerd hebben maar ze niet terug kunnen vinden in de Settings app 
Mwah dat heeft ook wel wat op momenten vind ikwrote:Dan was ik zelfs ook voor de hardstyle gegaan, beter dan hele tijd meeklappen met de breaks in die set van EAwrote:Ow mja ik zou dan wel voor de hardstyle gaan denk ikwrote:Ja vind ik ook echt jammer, die hardcore afsluiter was echt snoeihard!!!
Haha gewaagd setjewrote:Nee maar kijk maar die TL van het setje, blij dat ik daar niet bij was
D
Dat betwijfel ik!wrote:Dysphoria, jij moet gewoon je mond houwe en je vingers still houwe
Je komt net 1 week uit REHAB, lees BAN en ik denk dat meer mensen minder blij met jou zijn dan met mij.
D
Wat is daar mee?