Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Een blinde die een kreupele belachelijk maakt..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Godver, mn neukertje is bezet en doet nu heel moeilijk :/
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Random people die je toevoegen op hyves, facebook of wat dan ook.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mol wrote:Een blinde die een kreupele belachelijk maakt..
De lame tegen de blinde.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
dawasiknie wrote:
Mol wrote:Een blinde die een kreupele belachelijk maakt..
De lame tegen de blinde.
haha woordspeling een 10 :worship:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik erger me nogal aan Nickelson meisjes met nep Uggs aan in de bus, die hun negermuziek te hard aan hebben staan, en heel ruig met hun BB in de hand de bus uitstappen :') .
Gelukkig zitten er in de trein van Eindhoven naar Breda alleen maar studenten, die meestal wel normaal doen :P . Het erge is dat ik morgen al om half 9 een tentamen heb, en dus om kwart over 6 de bus zal moeten pakken :( .
A
urbandesigner wrote:Ik erger me nogal aan Nickelson meisjes met nep Uggs aan in de bus, die hun negermuziek te hard aan hebben staan, en heel ruig met hun BB in de hand de bus uitstappen :') .
Zo herkenbaar xd Dacht dat dat alleen hier in Arnhem voorkwam
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Kepro wrote:Godver, mn neukertje is bezet en doet nu heel moeilijk :/
:lol:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
urbandesigner wrote:Ik erger me nogal aan Nickelson meisjes met nep Uggs aan in de bus, die hun negermuziek te hard aan hebben staan, en heel ruig met hun BB in de hand de bus uitstappen :') .
Nickelson: Instant -1
Uggs: Instant -1
Harde muziek waar iedereen van moet mee genieten: Instant -1
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Sainen wrote:
blackberrie instant -1
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Crackberrie :sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
_dp_ wrote:
Sainen wrote:
blackberrie instant -1
Nou 1 keer moest ik er gewoon eentje uitlachen, echt te erg :') . Shiny zonnebril, zo'n paupermodel, geblondeerd haar, te grote oorbellen, nep Nickelson jas, nep Uggs en natuurlijk een Blackberry in haar hand. En natuurlijk zat er onder haar jas een Adidas vestje :') .
En het was nog winter ook, en dan zo'n zonnebril op durven te zetten :P .
Wat me ook erg irriteert is dat ik op de gekste momenten bloedneuzen krijg:P. Vorig jaar in de discotheek in Renesse, dit jaar in de skilift ( en die duurde 3 kwartier lang, ze wilden bijna een sneeuwscooter van de EHBO voor me gaan regelen, onder de douche, in bed, in de bus, nu nog een keer op een feest :P ).
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Nou 1 keer moest ik er gewoon eentje uitlachen, echt te erg :') . Shiny zonnebril, zo'n paupermodel, geblondeerd haar, te grote oorbellen, nep Nickelson jas, nep Uggs en natuurlijk een Blackberry in haar hand. En natuurlijk zat er onder haar jas een Adidas vestje :') .
Wat me ook erg irriteert is dat ik op de gekste momenten bloedneuzen krijg:P. Vorig jaar in de discotheek in Renesse, dit jaar in de skilift ( en die duurde 3 kwartier lang, ze wilden bijna een sneeuwscooter van de EHBO voor me gaan regelen, onder de douche, in bed, in de bus, nu nog een keer op een feest :P ).
moet je niet zoveel snuiven :P
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
RAW-vizion wrote:
urbandesigner wrote:Nickelson: Instant -1
blackberrie instant -1
Wat me ook erg irriteert is dat ik op de gekste momenten bloedneuzen krijg:P. Vorig jaar in de discotheek in Renesse, dit jaar in de skilift ( en die duurde 3 kwartier lang, ze wilden bijna een sneeuwscooter van de EHBO voor me gaan regelen, onder de douche, in bed, in de bus, nu nog een keer op een feest :P ).[/quote]
moet je niet zoveel snuiven :P[/quote]

Haha moest lachen om je reactie :P . Maar ik gebruik 0,0 drugs... Misschien toch maar eens bij de dokter langs gaan, t zou toch wat zijn als ik in het midden van de Defqon Mainstage sta ofzo en dan snel papier moet hebben en naar de EHBO moet ofzo :P .
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
urbandesigner wrote:
RAW-vizion wrote:
urbandesigner wrote:Nickelson: Instant -1
blackberrie instant -1
moet je niet zoveel snuiven :P[/quote]

Haha moest lachen om je reactie :P . Maar ik gebruik 0,0 drugs... Misschien toch maar eens bij de dokter langs gaan, t zou toch wat zijn als ik in het midden van de Defqon Mainstage sta ofzo en dan snel papier moet hebben en naar de EHBO moet ofzo :P .[/quote]

iemand uit mn vriendengroep had idd ook vroeg veel last van bloedneuzen, was naar het ziekenhuis geweest en op een of andere manier branden ze die dicht ofzo en dan heb je er vrijwel nooit meer last van ;)
R
Hardtraxx Veteran
Giel H wrote:iemand uit mn vriendengroep had idd ook vroeg veel last van bloedneuzen, was naar het ziekenhuis geweest en op een of andere manier branden ze die dicht ofzo en dan heb je er vrijwel nooit meer last van ;)
verklaar nader ''dichtbranden''? :P
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
RAW-vizion wrote:
Giel H wrote:iemand uit mn vriendengroep had idd ook vroeg veel last van bloedneuzen, was naar het ziekenhuis geweest en op een of andere manier branden ze die dicht ofzo en dan heb je er vrijwel nooit meer last van ;)
:lol: even je neus dichtbranden. xd
R
Hardtraxx Veteran
Hidden Source wrote:
RAW-vizion wrote:
:lol: even je neus dichtbranden. xd
auw >.<
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
ja oke het klinkt idd raar, maar het is wel zo:
Dichtbranden
Na verdoving van het slijmvlies van de neus kan met behulp van een klein 'soldeerboutje' een enkel bloedend bloedvaatje worden dichtgebrand (coaguleren). Houd het hoofd hierbij heel stil.
U kunt na deze behandeling op eigen gelegenheid naar huis, maar u moet zich uiteraard wel houden aan de eerder genoemde adviezen en gedragsregels.
Mogelijk ervaart u na enige uren een branderig/prikkelend gevoel in de neus; hiertegen kunt u parace­ta­mol innemen.
Bij jonge kinderen wordt deze behandeling onder een kortdurende narcose uitgevoerd.

bron: http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/neusbloeding

ik snap jullie verwarring haha :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
urbandesigner wrote: Nou 1 keer moest ik er gewoon eentje uitlachen, echt te erg :') . Shiny zonnebril, zo'n paupermodel, geblondeerd haar, te grote oorbellen, nep Nickelson jas, nep Uggs en natuurlijk een Blackberry in haar hand. En natuurlijk zat er onder haar jas een Adidas vestje :') .
Vind het wel knap dat je kan zien dat die jas en schoenen dan nep zijn (heb ook persoonlijk echt geen problemen met die jassen vind het wel mooi met zon dikke bondkraag... en die schoenen tjaa ik ben de moeilijkste niet denk ik :P Niks mis met blondjes vind ik persoonlijk en blackberry tjaa als je zo kieskeurig bent dan kan je de helft van de meisjes tot 20 jaar meteen van je af zetten....
Al ben ik het met je eens met het adidas vestje; dit ziet er echt niet uit gewoon. Meisjes moeten er zo aantrekkelijk mogelijk uit zien en een trainingsvest werkt dan niet mee. Boxershorts ook niet overigens dat is al helemaal een afknapper...
R
Hardtraxx Veteran
Giel H wrote:ja oke het klinkt idd raar, maar het is wel zo:
Dichtbranden
Na verdoving van het slijmvlies van de neus kan met behulp van een klein 'soldeerboutje' een enkel bloedend bloedvaatje worden dichtgebrand (coaguleren). Houd het hoofd hierbij heel stil.
U kunt na deze behandeling op eigen gelegenheid naar huis, maar u moet zich uiteraard wel houden aan de eerder genoemde adviezen en gedragsregels.
Mogelijk ervaart u na enige uren een branderig/prikkelend gevoel in de neus; hiertegen kunt u parace­ta­mol innemen.
Bij jonge kinderen wordt deze behandeling onder een kortdurende narcose uitgevoerd.

ziet er fout uit :sick:
Image
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
mrazura wrote:
urbandesigner wrote: Nou 1 keer moest ik er gewoon eentje uitlachen, echt te erg :') . Shiny zonnebril, zo'n paupermodel, geblondeerd haar, te grote oorbellen, nep Nickelson jas, nep Uggs en natuurlijk een Blackberry in haar hand. En natuurlijk zat er onder haar jas een Adidas vestje :') .
Vind het wel knap dat je kan zien dat die jas en schoenen dan nep zijn (heb ook persoonlijk echt geen problemen met die jassen vind het wel mooi met zon dikke bondkraag... en die schoenen tjaa ik ben de moeilijkste niet denk ik :P Niks mis met blondjes vind ik persoonlijk en blackberry tjaa als je zo kieskeurig bent dan kan je de helft van de meisjes tot 20 jaar meteen van je af zetten....
Al ben ik het met je eens met het adidas vestje; dit ziet er echt niet uit gewoon. Meisjes moeten er zo aantrekkelijk mogelijk uit zien en een trainingsvest werkt dan niet mee. Boxershorts ook niet overigens dat is al helemaal een afknapper...
met jassen is het heel makkelijk, iemand met een botticelli jas die schoenen draagt van 20 euro is al een faker
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
En nep Uggs, dat zie je aan die meiden die op de zijkant van hun 'Uggs' aan het lopen zijn, plus zie ik gewoon dat het nepperds zijn :P . En van die Blackberry, bedoel ik het toaalplaatje, ik heb het hier over de zogenaamde paupers.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Giel H wrote:ja oke het klinkt idd raar, maar het is wel zo:
Dichtbranden

Heb dit een keer gehad, was helemaal niet erg overigens. Neus werd ook verdoofd met een vloeibaar iets wat een beetje in m'n mond liep... dus liep uren rond met een deels verdoofde lip en tong :P

Sowieso een heel stuk minder erg dan bloedneuzen :/
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Bekrompen mensjes.