telfort, we hadden laatst ook al een storing hier, geen internet, telefoon etc.wrote:Dan gok ik dat de mensen waarbij ie het niet doet, mss dezelfde provider hebben, en dat ie daarop geblockt is oid...wrote:held!wrote: probeer anders eens de site te bekijken via deze site:
http://www.proxybrowsing.com/browse.php ... &f=noreferhij doet het weer
![]()
![]()
welke provider heb je? [kijk bijv op http://watismijnip.nl/ ]
ik heb ziggo (breda) en daar werkt ie iig op
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
helaas kan je 1gabba niet direct via een ip adres bezoeken, dat wilde ik testen of je wel via ip kon opzoeken, maar dat werkt nu dus niet
dan ligt het of aan je DNS of aan je router
heb je je router al eens opnieuw opgestart?
Nee nog niet zal het binnenkort wel eens doen.wrote:helaas kan je 1gabba niet direct via een ip adres bezoeken, dat wilde ik testen of je wel via ip kon opzoeken, maar dat werkt nu dus niet
-
G
wrote:Nee nog niet zal het binnenkort wel eens doen.wrote:helaas kan je 1gabba niet direct via een ip adres bezoeken, dat wilde ik testen of je wel via ip kon opzoeken, maar dat werkt nu dus niet
je zal je verbazen hoe vaak zoeits rare internet problemen oplost...
zo hebben wij in Uden wel eens last van dat het internet ineens vet trager is als normaal , reboot router en voila alles weer normaal
Klopt. en is zo gedaan. Stekker eruit. Paar sec wachten. Terug erin en op reset drukken 
Ik heb zelfs een schakelaar in de stroomkabel naar de routerwrote:Klopt. en is zo gedaan. Stekker eruit. Paar sec wachten. Terug erin en op reset drukken
-
G
ik heb een optie in het menu van de router zelf: Opnieuw Opstartenwrote:Ik heb zelfs een schakelaar in de stroomkabel naar de routerwrote:Klopt. en is zo gedaan. Stekker eruit. Paar sec wachten. Terug erin en op reset drukkenKlik alles uit, klik alles weer aan, hatsee!
hoef ik er niet naartoe te lopen

-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Wat gebeurt er als pinokio zegt: mijn neus gaat nu groeien..
AAAAH
IK SNAP DR GEEN KUT VAN!?
AAAAH
Oja, dat kan ook nog maar als het dan echt niet meer wilt... Baksteen.wrote:ik heb een optie in het menu van de router zelf: Opnieuw Opstartenwrote:Ik heb zelfs een schakelaar in de stroomkabel naar de routerwrote:Klopt. en is zo gedaan. Stekker eruit. Paar sec wachten. Terug erin en op reset drukkenKlik alles uit, klik alles weer aan, hatsee!
-
D
Sjobie; kutvent! 
Haha is wel een mindfuck inderdaadwrote:Wat gebeurt er als pinokio zegt: mijn neus gaat nu groeien..
AAAAHIK SNAP DR GEEN KUT VAN!?
Ja wij hebben al die luxe nietwrote:ik heb een optie in het menu van de router zelf: Opnieuw Opstartenwrote:Ik heb zelfs een schakelaar in de stroomkabel naar de routerwrote:Klopt. en is zo gedaan. Stekker eruit. Paar sec wachten. Terug erin en op reset drukkenKlik alles uit, klik alles weer aan, hatsee!
-
D
Die man had er dus geen zin meer in. Dat kan. 
-
D
Iets niet snappen. 
Snap je het nu ook alweer dan?wrote:Dat.wrote:Iets niet snappen.
-
D
Ik snap nu wel dat Rob geen Roberttt is. Maar dat is gewoon pure toeval dat ik van Rob Robbert maakte in me hoofd en dat er dan ook nog iemand hier op het forum Roberttt heet.
O dat had ik dan weer niet...wrote:Ik snap nu wel dat Rob geen Roberttt is. Maar dat is gewoon pure toeval dat ik van Rob Robbert maakte in me hoofd en dat er dan ook nog iemand hier op het forum Roberttt heet.
Ik snap iets niet, kan er met m'n gedachten niet bij
-
D
Vertel het is!
Kronkel in me kop, twijfel, ja of nee, wel of niet doen, je kent het wel.
Snap je?
Snap je?
-
D
Herkenbaar.
Zou ik ook mogen weten waar het over gaat?
Zou ik ook mogen weten waar het over gaat?