Jou vader is wel een ouwe snoepert of niet.wrote:View on YouTube
Dit filmpje die mogelijk op tv komt.
1:00 is mijn papa zijn secretaresse toppunt van jaloers zijnJe papa spotten in het filmpje ik schaam me dood als hij op tv komt
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
geen idee hoe dat rebooten moet trouwensWindows IP-configuratie
De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.
C:\Users\Familie van Orsouw>net stop dnscache
Systeemfout 5.
Toegang geweigerd.
C:\Users\Familie van Orsouw>net start dnscache
De aangevraagde service is al gestart.
Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp.
Ik bedoelde gewoon eens een keertje je pc opnieuw opstartenwrote:geen idee hoe dat rebooten moet trouwensWindows IP-configuratie
De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.
C:\Users\Familie van Orsouw>net stop dnscache
Systeemfout 5.
Toegang geweigerd.
C:\Users\Familie van Orsouw>net start dnscache
De aangevraagde service is al gestart.
Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp.
Zo te zien ben je niet volledig admin op je account, klopt dat?
Nee maar gewoon zomaar om te kijken of dat helptwrote:Rebooten is volgens mij niet eens nodig
zou best raar zijn want dit is de enige gebruiker op deze pcwrote:Zo te zien ben je niet volledig admin op je account, klopt dat?
misschien zou het kunnen dat sommige onderdelen zijn beveiligd.
Mja hij zal haar wel niet in dienst hebben genomen voor haar lieve karakterwrote:Jou vader is wel een ouwe snoepert of niet.
Doen we het anders;wrote:zou best raar zijn want dit is de enige gebruiker op deze pcwrote:Zo te zien ben je niet volledig admin op je account, klopt dat?![]()
misschien zou het kunnen dat sommige onderdelen zijn beveiligd.
Even naar bureaublad, rechtsklik -> Nieuw -> Snelkoppeling.
Typ dan CMD -> Volgende -> Voltooien.
Daarna rechtsklik op de nieuwe snelkoppeling en dan uitvoeren als admin.
Dan dit weer proberen;
ipconfig /flushdns
dan;
net stop dnscache
en weer;
net start dnscache
Daarna je pc opnieuw opstarten
Ikke niet hoor. Heb een stukje land op de maan gekocht, vlieg ik volgend jaar mooi naar toewrote:Irritatiemomentje: Dat we allemaal nog maar 1 jaar te leven hebben
@sjobie werkt nog steeds niet
nu snap ik er de ballen niet meer van
Een andere computer in je huis kun je er wel op?wrote:@sjobie werkt nog steeds nietnu snap ik er de ballen niet meer van
nee, net op laptop geprobeerd, en af en toe kijk is wel eens op me mobiel of er iets nieuws is, gaat allebei niet.wrote:Een andere computer in je huis kun je er wel op?wrote:@sjobie werkt nog steeds nietnu snap ik er de ballen niet meer van
zou het misschien aan een storing kunnen liggen? want die hadden wij laatst met onze provider Telfort.
Kan je verder wel overal op?wrote:nee, net op laptop geprobeerd, en af en toe kijk is wel eens op me mobiel of er iets nieuws is, gaat allebei niet.wrote:Een andere computer in je huis kun je er wel op?wrote:@sjobie werkt nog steeds nietnu snap ik er de ballen niet meer van
zou het misschien aan een storing kunnen liggen? want die hadden wij laatst met onze provider Telfort.
jawrote:
Kan je verder wel overal op?
Probeer eens je modem en router als je die hebt opnieuw op te startenwrote:jawrote:
Toch apart, bij mij doet hij het ook niet...wrote:Probeer eens je modem en router als je die hebt opnieuw op te startenwrote:jawrote:
Hmm, ja laten we zien wat er uit komt bij Theonwrote: Toch apart, bij mij doet hij het ook niet...
Ik denk weinig, gisteren deed hij het ook al niet bij mij. Plus op mijn ipod niet. Denk dat het aan de site ligt, al kunnen anderen er wel op...wrote:Hmm, ja laten we zien wat er uit komt bij Theonwrote: Toch apart, bij mij doet hij het ook niet...
ik zal alles even later proberen, moet nu hw maken, als het niet lukt laat ik het nog wel wetenwrote:Probeer eens je modem en router als je die hebt opnieuw op te startenwrote:jawrote:
-
E
dan fap ik nog die dag snel voordat ik dood ga. en klaarkomen op een poster van kim hollandwrote:Ach ja wordt wel forever alone dan... Ik sterf gewoon lekker feestendwrote:Ikke niet hoor. Heb een stukje land op de maan gekocht, vlieg ik volgend jaar mooi naar toewrote:Irritatiemomentje: Dat we allemaal nog maar 1 jaar te leven hebben
-
D
Vast op basis van haar curriculum vitae!wrote:Mja hij zal haar wel niet in dienst hebben genomen voor haar lieve karakterwrote:Jou vader is wel een ouwe snoepert of niet.
3 kwart van het volk vanmiddag in de stad.
-
G
probeer anders eens de site te bekijken via deze site:wrote:wrote:Hm, en een tracert? CMD -> Tracert 1gabba.in ?
Om te kijken waar het fout gaatTraceren van de route naar 1gabba.in [94.75.204.250]
via maximaal 30 hops:
blablablatimeouts
De trace is voltooid.
http://www.proxybrowsing.com/browse.php ... &f=norefer
held!wrote: probeer anders eens de site te bekijken via deze site:
http://www.proxybrowsing.com/browse.php ... &f=norefer
Raar dat hij het alleen doet via een proxy...
-
B
Misschien heeft zn provider hem geblokkeerd maar dat zou vaag zijn.
-
G
Dan gok ik dat de mensen waarbij ie het niet doet, mss dezelfde provider hebben, en dat ie daarop geblockt is oid...wrote:held!wrote: probeer anders eens de site te bekijken via deze site:
http://www.proxybrowsing.com/browse.php ... &f=noreferhij doet het weer
![]()
![]()
welke provider heb je? [kijk bijv op http://watismijnip.nl/ ]
ik heb ziggo (breda) en daar werkt ie iig op