Mijn mentor kan ik op dit moment wel door z´n kop schieten, met zijn ene long
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Zolang aan een stuk voor school zitten dat je typfout na typfout maakt.
-
B
Allergisch zijn voor de planten op werk waardoor me hele handen nu onder de pestpokkedyfteriekoortslip zitten.
Het feit dat je na 10 minuten AFK zijn al wordt gekicked van SWTOR. En de queues.
So true..wrote:Het feit dat je na 10 minuten AFK zijn al wordt gekicked van SWTOR. En de queues.
That reminds me, need to go back and push a button before... yeah.wrote:So true..wrote:Het feit dat je na 10 minuten AFK zijn al wordt gekicked van SWTOR. En de queues.
wrote:That reminds me, need to go back and push a button before... yeah.wrote:So true..wrote:Het feit dat je na 10 minuten AFK zijn al wordt gekicked van SWTOR. En de queues.
Dat zou kut zijn, maar waarom ben je niet aant levelen?
Hardtraxx is ook verslavend 
Maar ik mag niet op mijn kamer roken, dus moet zo nu en dan een rookpauze inlassen
Maar ik mag niet op mijn kamer roken, dus moet zo nu en dan een rookpauze inlassen
-
G
gigantische stink kak
Jonge zeur niet zo jij mag tenminste binnen roken ik moet in de koude wind staanwrote:Hardtraxx is ook verslavend
Zeur niet zo, je kan ook gewoon stoppen, halve zool.wrote:Jonge zeur niet zo jij mag tenminste binnen roken ik moet in de koude wind staanwrote:Hardtraxx is ook verslavend
Hallo moeder.wrote:Zeur niet zo, je kan ook gewoon stoppen, halve zool.wrote:Jonge zeur niet zo jij mag tenminste binnen roken ik moet in de koude wind staanwrote:Hardtraxx is ook verslavend
Sterf zoon.
Aan een dodelijke ziekte die met roken te maken heeft.
Sterven zal ik maar ik hoop niet aan kanker. Niet voor mezelf maar voor de mensen in mijn omgeving, zij moeten niet de negatieve consequenties dragen voor de grootste fout die ik in mijn leven gemaakt heb.wrote:Sterf zoon.
Zeg is boef wanneer gaan we is wiet rooken saampjes?
Goed punt wat je hier geeft.wrote:Sterven zal ik maar ik hoop niet aan kanker. Niet voor mezelf maar voor de mensen in mijn omgeving, zij moeten niet de negatieve consequenties dragen voor de grootste fout die ik in mijn leven gemaakt heb.wrote:Sterf zoon.
Zeg is boef wanneer gaan we is wiet rooken saampjes?
Je kan wel keertje langskomen in de vakantie?
Heb meteen 3 weken tentamens erna dus kan alleen in de 1e weekwrote:Goed punt wat je hier geeft.
Je kan wel keertje langskomen in de vakantie?
al sinds half 6 aan het leren. voor een simpel overhoringetje. zo zie je maar weer hoe moeilijk ik frans vind
-
G
ik was mezelf echt aan het martelen op die wc, niet normaalwrote:heldwrote:gigantische stink kak
wil de helft ook nog eens niet doorspoelen
schrale kut wc met zon verrot kakplatform
Laten vallen die handelwrote:al sinds half 6 aan het leren. voor een simpel overhoringetje. zo zie je maar weer hoe moeilijk ik frans vind
Hahaha kerel,wrote:ik was mezelf echt aan het martelen op die wc, niet normaalwrote:heldwrote:gigantische stink kak
wil de helft ook nog eens niet doorspoelen![]()
schrale kut wc met zon verrot kakplatformwie heeft dacht ooit bedacht echt
Stop met mijn lachspier te kietelen
-
B
wrote: Hahaha kerel,
Stop met mijn kringspier te kietelen![]()
Hahaha wat een heldenquotewrote:wrote: Hahaha kerel,
Stop met mijn kringspier te kietelen![]()
Zou willen dat ik dat kon. eerst dit jaar afmakenwrote:Laten vallen die handelwrote:al sinds half 6 aan het leren. voor een simpel overhoringetje. zo zie je maar weer hoe moeilijk ik frans vind