nee ik vraag de verstuurder van die waarschuwing wel ffwrote:Even contact opnemen met jordywrote:Als ik op die link klik staat er: het geplaatste bericht bestaat niet (meer)
zoiets dus![]()
kan ik ook moeilijk zien wat ik fout heb gedaan, vaag
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb blijkbaar gelinkt naar iets waarvoor betaald moest worden, ik heb geen idee meer wanneer en hoe en wat ik heb gedaanwrote:Aanpakken die mods!!
Ik snap er ff niks meer van, tijd om in me bed ff tv te gaan kijken
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
agh ik heb er al 2 en ik ben er nog steeds, they just love me 
Het ging dus blijkbaar om een pokemon emulator die ik linkte
Trolololol, dat is wel humor!
Trolololol, dat is wel humor!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Bij 3 krijg je tijdelijke ban geloof ik..wrote:agh ik heb er al 2 en ik ben er nog steeds, they just love me
-
A
Bij mij staat er geen link bijwrote:Als ik op die link klik staat er: het geplaatste bericht bestaat niet (meer)
zoiets dus![]()
kan ik ook moeilijk zien wat ik fout heb gedaan, vaag
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
klopt, maar als artiest een ban krijgen ben je wel achterlijk. Weet niet eens meer waarom ik die eerste 2 kreegwrote:Bij 3 krijg je tijdelijke ban geloof ik..wrote:agh ik heb er al 2 en ik ben er nog steeds, they just love me
Als jullie je nou allemaal eens zo netjes zouden gedragen als ik
Jij slikt gewoon jordy zn zaad om maar geen waarschuwingen te krijgenwrote:Als jullie je nou allemaal eens zo netjes zouden gedragen als ik
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik denk dat ik me nog wel voor me kan halen hoe jij ooit die eerste 2 hebt gekregenwrote:klopt, maar als artiest een ban krijgen ben je wel achterlijk. Weet niet eens meer waarom ik die eerste 2 kreegwrote:Bij 3 krijg je tijdelijke ban geloof ik..wrote:agh ik heb er al 2 en ik ben er nog steeds, they just love me
Ik dacht dat iedereen dat moest doen?wrote:Jij slikt gewoon jordy zn zaad om maar geen waarschuwingen te krijgenwrote:Als jullie je nou allemaal eens zo netjes zouden gedragen als ik
Vieze smaak in me bek die maar niet weg wil...

-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat heb je gedaan dan?:Pwrote:Vieze smaak in me bek die maar niet weg wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn tanden, het lijkt net alsof ze afbrokkelen, wat een rotgevoel! 
Tsja, niet veel eigenlijkwrote:Wat heb je gedaan dan?:Pwrote:Vieze smaak in me bek die maar niet weg wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dat ik geen Star Wars The Old Republic heb

-
G
een dag niet etenwrote:Wat heb je gedaan dan?:Pwrote:Vieze smaak in me bek die maar niet weg wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je het gekwrote:een dag niet etenwrote:Wat heb je gedaan dan?:Pwrote:Vieze smaak in me bek die maar niet weg wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat avond eten van net was zwaar jonge, heb weer veel te hard lopen knarsen
leuk kerstkado'tjes kopen
terwijl je niet weet wat ze willen hebben
terwijl je niet weet wat ze willen hebben