Ik ben nu 3e jaars in Groningen, vind 't fantastisch!!! haha, uitgaan is zeker leuker, maar 't aanbod blijft toch wel klein vergeleken met amsterdam. En helaas helaas alle feesten zijn zo ver weg... betaal per weekend €40 voor een weekend retour als ik naar een feest ga...wrote:Het watte? Maar Groningen is veel leuker. Tenminste het is meer gecentreerd en het uitgaan is leuker. Als je in Amsterdam op kamers zit moet je minstens een half uur uitrekenen om van A naar B te komen. Plus bijna al m'n vrienden zitten in Groningen.wrote:Hoezo naar Groningen?wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!
Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu.
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor
Active topics in Off-Topic
Moderators
Irritatiemomentje:
HEB Q!#&#&*)!(#YDEGDGHALKDHAKLH LKJH AL VOOR DE 18E KEER VANDAAG OP DIE REBIRTH BANNER GEKLIKT! ARGHHHH
HEB Q!#&#&*)!(#YDEGDGHALKDHAKLH LKJH AL VOOR DE 18E KEER VANDAAG OP DIE REBIRTH BANNER GEKLIKT! ARGHHHH
Nou ik studeer in friesland! Best wat er is
kan dat daarwrote:Nou ik studeer in friesland! Best wat er is
wrote:Nou ik studeer in friesland! Best wat er is

Ik mag pas in het 3e jaar in het buitenland studeren.wrote:Nou ik studeer in friesland! Best wat er is
Moet je zo'n abonnement nemen voor 35 euro per maand haha. Nee, maar in de weekenden ben ik dan gewoon thuis en volgend jaar heb ik dan een auto, waarmee ik eventueel ook op en neer kan. Het is een uurtje rijden, dus valt reuze mee.wrote:Ik ben nu 3e jaars in Groningen, vind 't fantastisch!!! haha, uitgaan is zeker leuker, maar 't aanbod blijft toch wel klein vergeleken met amsterdam. En helaas helaas alle feesten zijn zo ver weg... betaal per weekend €40 voor een weekend retour als ik naar een feest ga...wrote:Het watte? Maar Groningen is veel leuker. Tenminste het is meer gecentreerd en het uitgaan is leuker. Als je in Amsterdam op kamers zit moet je minstens een half uur uitrekenen om van A naar B te komen. Plus bijna al m'n vrienden zitten in Groningen.wrote:
Hoezo naar Groningen?
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor
leeuwarden ftwwrote:Nou ik studeer in friesland! Best wat er is
friesland.....is dat niet waar die zombies vandaan komen?
-
E
jupwrote:friesland.....is dat niet waar die zombies vandaan komen?
Bezorgen ook bij mij op stage, en is echt een dra-ma. Elke dag weer gedonderwrote:PostNL, wat een stelletje klootzakken zijn het ook. Keurig voor 20:00 besteld gisteren bij bax, dus mijn pakket zou er vandaag moeten zijn.
Pakket is tot op heden alleen nog maar gemeld en "wordt nog volgbaar". Niet te lang geleden heb ik hetzelfde gehad, toen bleken ze het pakket te zijn kwijt geraakt. Ik hoop niet dat het nu weer gebeurt, want het gaat om een product van behoorlijke waarde.
wrote:Ik mag pas in het 3e jaar in het buitenland studeren.wrote:Nou ik studeer in friesland! Best wat er is
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Op Blackboard ja, op Osiris kijk ik eigenlijk nooit voor het rooster aangezien op blackboard het meest actuele staat.wrote:Op het rooster op Blackboard dan? Want op Osiris kan ik me niet voorstellen. Dan zou het direct op moeten vallen.wrote:Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn.
En ik kom nooit op Blackboard, omdat bij ons nooit vakken veranderen, tenzij de docent dit meldtwrote:Op Blackboard ja, op Osiris kijk ik eigenlijk nooit voor het rooster aangezien op blackboard het meest actuele staat.wrote:Op het rooster op Blackboard dan? Want op Osiris kan ik me niet voorstellen. Dan zou het direct op moeten vallen.wrote:Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn.
Heb al een week jeuk aan m'n enkels. Al helemaal kapot gekrast 
Die timeline @facebook, wat een grafding 
Geachte politie hoogeveen. Als jullie mij waarschuwen dat ik mijn licht aan moet doen omdat er anders ongelukken gebeuren. Willen jullie mij dan niet een maand later op hetzelfde punt bijna omver rijden terwijl ik mn licht aan heb
Vriendelijk dank
Vriendelijk dank
haha. hoe oud is ie?wrote:Mijn broertje die zijn peuter-pubertijd heeft ofzo![]()
godverdomme wat kan ie irritant zijn
Dan valt pubertijd wel af is te hopenwrote:4
Hmm... heeft hij haal lichaamshaar?wrote:Nee dat is gewoon peuterpubertijdwrote:Dan valt pubertijd wel af is te hopenwrote:4
hoofdhaar. begint met groeien in de peuterpubertijdwrote: Hmm... heeft hij haal lichaamshaar?
pff, kijk hoe ik typ, gaarwrote:hoofdhaar. begint met groeien in de peuterpubertijdwrote: Hmm... heeft hij haal lichaamshaar?
Haha maar in pubertijd gaan de haartjes op je zak en je oksels enz. toch groeien, misschien krijgt hij dan in z'n peuterpubertijd wel teenhaar ofzo