Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

de hele dag al een poepgevoel

en dan ga je er voor zitten en dan gebeurt er niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:14 

Hardtraxx Crew

Is de buttplug er uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Is de buttplug er uit?

speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:21 

Hardtraxx Crew

The Anim0l schreef:
wootum schreef:
Is de buttplug er uit?

speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aan :P

Haha, ja ik dacht ik stuur ze naar jou op. Ik vond ze niet fijn zitten met die verpakking er om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:27 

Objective C
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:46 

Telekids met zo`n domk wijf.... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

De avatars van Banaanslak en oostzaner. xd

EDIT: Lol, moest eigenlijk in genietmomentjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:56 

Hardtraxx Elite

PostNL, wat een stelletje klootzakken zijn het ook. Keurig voor 20:00 besteld gisteren bij bax, dus mijn pakket zou er vandaag moeten zijn.

Pakket is tot op heden alleen nog maar gemeld en "wordt nog volgbaar". Niet te lang geleden heb ik hetzelfde gehad, toen bleken ze het pakket te zijn kwijt geraakt. Ik hoop niet dat het nu weer gebeurt, want het gaat om een product van behoorlijke waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:09 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn >.<

Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:10 

Hardtraxx Addict

al 3 keer met hi gebeld vandaag... internet snelheid van mn iphone abo is 6x langzamer dan ze zeggen te verkopen,, nog steeds geen oplossing, winkel is inmiddels al dicht. Zegt die muts aan m'n telefoon dat 't aan m'n SIM-kaart kan liggen óf m'n telefoon. SIM heb ik gisteren gekregen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

vanmorge 1ste uur naar school, met de bus omdat het tering hard regende
vanaf het busstation naar school gelopen en klets nat geworden (beter als de weg gefietst te hebben).
we staat bij het lokaal te wachten met de zeik natte klas, valt de leraar uit, en wat denk je: opeens is het droog :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Steffnov schreef:
Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn >.<

Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.

Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
al 3 keer met hi gebeld vandaag... internet snelheid van mn iphone abo is 6x langzamer dan ze zeggen te verkopen,, nog steeds geen oplossing, winkel is inmiddels al dicht. Zegt die muts aan m'n telefoon dat 't aan m'n SIM-kaart kan liggen óf m'n telefoon. SIM heb ik gisteren gekregen...

mijn i-net is ook niet snel op dit moment
maximale snelheid haal k pas als me nieuwe abbo ingaat

misschien komt het daardoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!

Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!

Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu. :mad:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

mensen die denken dat erwtensoep te eten is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:15 

Donateur

The Anim0l schreef:

Hater.. na de elfstedentocht een lekker bakje snert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

ik zou het heel afrika niet eens aan willen doen om zoiets smerigs naar binne te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:19 

Erwtensoep :love: Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

ik zou het heel afrika niet eens aan willen doen om zoiets smerigs naar binne te werken

Soep drink je ook. De erwten die erin zitten, die eet je. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

smerige drap
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:32 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Mojo schreef:
Steffnov schreef:

Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?

Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn. :mad:

Op het rooster op Blackboard dan? Want op Osiris kan ik me niet voorstellen. Dan zou het direct op moeten vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:46 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Hoezo naar Groningen?
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Chukkels schreef:

Hoezo naar Groningen?
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor ;)

Het watte? Maar Groningen is veel leuker. Tenminste het is meer gecentreerd en het uitgaan is leuker. Als je in Amsterdam op kamers zit moet je minstens een half uur uitrekenen om van A naar B te komen. Plus bijna al m'n vrienden zitten in Groningen.
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic