Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
de hele dag al een poepgevoel

en dan ga je er voor zitten en dan gebeurt er niks :thumbdown:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Is de buttplug er uit?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
wootum wrote:Is de buttplug er uit?
speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aan :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
The Anim0l wrote:
wootum wrote:Is de buttplug er uit?
speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aan :P
Haha, ja ik dacht ik stuur ze naar jou op. Ik vond ze niet fijn zitten met die verpakking er om.
G
Objective C
E
Telekids met zo`n domk wijf.... :sick:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
De avatars van Banaanslak en oostzaner. xd

EDIT: Lol, moest eigenlijk in genietmomentjes. :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
PostNL, wat een stelletje klootzakken zijn het ook. Keurig voor 20:00 besteld gisteren bij bax, dus mijn pakket zou er vandaag moeten zijn.

Pakket is tot op heden alleen nog maar gemeld en "wordt nog volgbaar". Niet te lang geleden heb ik hetzelfde gehad, toen bleken ze het pakket te zijn kwijt geraakt. Ik hoop niet dat het nu weer gebeurt, want het gaat om een product van behoorlijke waarde.
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Steffnov wrote:Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn >.<
Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
al 3 keer met hi gebeld vandaag... internet snelheid van mn iphone abo is 6x langzamer dan ze zeggen te verkopen,, nog steeds geen oplossing, winkel is inmiddels al dicht. Zegt die muts aan m'n telefoon dat 't aan m'n SIM-kaart kan liggen óf m'n telefoon. SIM heb ik gisteren gekregen...
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
vanmorge 1ste uur naar school, met de bus omdat het tering hard regende
vanaf het busstation naar school gelopen en klets nat geworden (beter als de weg gefietst te hebben).
we staat bij het lokaal te wachten met de zeik natte klas, valt de leraar uit, en wat denk je: opeens is het droog :mad: :mad:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Mojo wrote:
Steffnov wrote:Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn >.<
Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.
Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
W0uT3R wrote:al 3 keer met hi gebeld vandaag... internet snelheid van mn iphone abo is 6x langzamer dan ze zeggen te verkopen,, nog steeds geen oplossing, winkel is inmiddels al dicht. Zegt die muts aan m'n telefoon dat 't aan m'n SIM-kaart kan liggen óf m'n telefoon. SIM heb ik gisteren gekregen...

mijn i-net is ook niet snel op dit moment
maximale snelheid haal k pas als me nieuwe abbo ingaat

misschien komt het daardoor?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!

Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu. :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Chukkels wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!

Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu. :mad:
:kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
mensen die denken dat erwtensoep te eten is
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
The Anim0l wrote:mensen die denken dat erwtensoep te eten is
Hater.. na de elfstedentocht een lekker bakje snert!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
roberttt wrote:

ik zou het heel afrika niet eens aan willen doen om zoiets smerigs naar binne te werken
B
Erwtensoep :love: Heerlijk!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
The Anim0l wrote:
roberttt wrote:

ik zou het heel afrika niet eens aan willen doen om zoiets smerigs naar binne te werken
Soep drink je ook. De erwten die erin zitten, die eet je. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
smerige drap
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Steffnov wrote:
Mojo wrote:
Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?
Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn. :mad:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Mojo wrote:Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn. :mad:
Op het rooster op Blackboard dan? Want op Osiris kan ik me niet voorstellen. Dan zou het direct op moeten vallen.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Chukkels wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!

Hoezo naar Groningen?
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
W0uT3R wrote:

Hoezo naar Groningen?
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor ;)
Het watte? Maar Groningen is veel leuker. Tenminste het is meer gecentreerd en het uitgaan is leuker. Als je in Amsterdam op kamers zit moet je minstens een half uur uitrekenen om van A naar B te komen. Plus bijna al m'n vrienden zitten in Groningen.