de hele dag al een poepgevoel
en dan ga je er voor zitten en dan gebeurt er niks
en dan ga je er voor zitten en dan gebeurt er niks
speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aanwrote:Is de buttplug er uit?
Haha, ja ik dacht ik stuur ze naar jou op. Ik vond ze niet fijn zitten met die verpakking er om.wrote:speeltjes die jij opgestuurd heb raak ik niet aanwrote:Is de buttplug er uit?
Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.wrote:Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn
Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?wrote:Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.wrote:Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn
wrote:al 3 keer met hi gebeld vandaag... internet snelheid van mn iphone abo is 6x langzamer dan ze zeggen te verkopen,, nog steeds geen oplossing, winkel is inmiddels al dicht. Zegt die muts aan m'n telefoon dat 't aan m'n SIM-kaart kan liggen óf m'n telefoon. SIM heb ik gisteren gekregen...
wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!
Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu.
Hater.. na de elfstedentocht een lekker bakje snert!wrote:mensen die denken dat erwtensoep te eten is
wrote:Hater.. na de elfstedentocht een lekker bakje snert!wrote:mensen die denken dat erwtensoep te eten is
Soep drink je ook. De erwten die erin zitten, die eet je.wrote:wrote:Hater.. na de elfstedentocht een lekker bakje snert!wrote:mensen die denken dat erwtensoep te eten is
ik zou het heel afrika niet eens aan willen doen om zoiets smerigs naar binne te werken
Zeg dat wel!wrote:Leuk he, die UT :p al vind ik het wel knap dat in je rooter staat dat iets 12:45 begint, had je in de pauze iets ofzo?wrote:Goed op je rooster kijken, 12.45 op de Uni zijn en dan daar staan met alle mede-studenten en geen docent te bekennen. Blijkt het toch ineens om 13.45 te beginnen.wrote:Verkeerd op mijn rooster kijken, en me haasten om 10:45 op uni te zijn...terwijl ik er pas 13:45 hoef te zijn
Op het rooster op Blackboard dan? Want op Osiris kan ik me niet voorstellen. Dan zou het direct op moeten vallen.wrote:Zeg dat wel!
Tja, dat was ook het vage eraan. Alle colleges van de afgelopen weken begonnen gewoon om 13.45. Deze week en volgende week hadden we een zogenoemd "Research Lab" en die stonden om 12.45 aangegeven op het rooster, en wel gewoon tot 15.30. Maar goed, dat bleek dus een fout te zijn en moest gewoon 13.45 zijn.
Hoezo naar Groningen?wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!
Aankomende maandag dus al het lastigste tentamen van het hele jaar, waardoor ik Thunderdome moet laten schieten. En de maandag na X-Qlusive is de herkansing van dat tentamen én de herkansing van het moeilijkste deel van Commerciële Calculaties. Alsof mijn dag niet erger kon. Ik ga definitief naar Groningen nu.
Het watte? Maar Groningen is veel leuker. Tenminste het is meer gecentreerd en het uitgaan is leuker. Als je in Amsterdam op kamers zit moet je minstens een half uur uitrekenen om van A naar B te komen. Plus bijna al m'n vrienden zitten in Groningen.wrote:Hoezo naar Groningen?wrote:Ok, het is definitief. Ik haat mijn school! Hoe durven ze het weer te verneuken voor me?!
Wij hebben hier sinds 1,5 jaar ook 't BSA hoor