Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:07 

Hardtraxx Elite

Dat je het laatste half uurtje van Viper moet missen omdat de rest van die groep dood is en naar huis wilt.. :mad:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

Een uitverkocht hardbass :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 02:48 

dj-rico01 schreef:

Dat vind ik ook al zeer irritand :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Dat je weggaat en je moeder je laptop uit zet, waar nog fruity loops open stond die al een lange tijd niet opgeslagen was, en een paar Illustrator projecten voor school (Illustrator loopt meestal vast als ik 'm thuis opsla (illegaal :whistle: , daarom had ik 'm niet opgeslagen).

Niet echt een irritatiemomentje, nu ben ik de hele dag geïrriteerd :mad:
Kreeg ze nog zo'n melding: "geforceerd afsluiten?" drukt ze gewoon op ja, ze moet gewoon van mn laptop afblijven, die laat ik niet voor niks aan staan.

Zit nu alles opnieuw te doen in FL Studio..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:25 

Hardtraxxer

wat fl betreft moet je je aan jezelf irriteren want je moet gewoon vaak opslaan tussendoor, kan altijd iets foutgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

ik zet er hier dalijk nóg een irritatiemomentje bij he!
Nee, ik weet het, dat is wel m'n eigen schuld :P
Gelukkig had ik 'm wel als mp3 geëxporteerd voor ik weg ging, dus ik weet nog precies hoe alles klonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Hele dag er aan denken dat je s'avonds moet werken. En dan net voor je eten klaar wil gaan maken opgebeld worden dat het te rustig is, en dat je niet hoeft te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:55 

Hardtraxx Addict

Als je moeder mee rijdt in de auto en zich gaat bemoeien met hoe jij rijdt >.< Echt fokkin vervelend.

wesskeej schreef:
dj-rico01 schreef:

Als je er echt graag heen had gewild had je toch allang kaartjes? Gwn je eigen schuld lijkt me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:59 

Artiest

SoundTunerZ schreef:
Als je moeder mee rijdt in de auto en zich gaat bemoeien met hoe jij rijdt >.< Echt fokkin vervelend.

wesskeej schreef:
dj-rico01 schreef:

Als je er echt graag heen had gewild had je toch allang kaartjes? Gwn je eigen schuld lijkt me ;)

+1 @ eerste
+1 @ tweede
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:

Je ging zeker 150 over een weg waar je 80 mag, alle stoplichten negeren, etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
SoundTunerZ schreef:

Je ging zeker 150 over een weg waar je 80 mag, alle stoplichten negeren, etc. :P

overal voorrang -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:26 

SoundTunerZ schreef:

wesskeej schreef:
dj-rico01 schreef:

Ik heb me kaartjes al :) dus daar ligt het niet aan alleen dat betekent meer dagjesmensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

nieuwe reclame van plus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:

wesskeej schreef:
dj-rico01 schreef:

Heb ze ook al vanaf dag 1 in de pocket, gata er om dat er minder stampruimte is + meer dagjesvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

die opmerking is kansloos weeskjee waarom zouden er meer dagjesmensen komen als een feest is uitverkocht ?? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

ik hoop trouwnes dat het niet zo'n ramp word als met qlimax met die kluisjes. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:46 

oostzaner schreef:
ik hoop trouwnes dat het niet zo'n ramp word als met qlimax met die kluisjes. -.-

Idd zeg, maar er waren wel hele aardige mensen in de rij, want je hoefde zelf niet te lopen; je werd vanzelf naar voren geduwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:50 

Bierkoning

mikeee schreef:
Dat je het laatste half uurtje van Viper moet missen omdat de rest van die groep dood is en naar huis wilt.. :mad:.

Dat gebeurt bij ons elk feestje, altijd de laatste 10minuten ofzo gaan we weg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
mikeee schreef:

Dat gebeurt bij ons elk feestje, altijd de laatste 10minuten ofzo gaan we weg :/

Was bij ons op Qlimax ook zo! :P Ga je net lekker verder op de hardcore wilt de rest naar house >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Pommer schreef:
mikeee schreef:

Was bij ons op Qlimax ook zo! :P Ga je net lekker verder op de hardcore wilt de rest naar house >.<

Draaien ze ook House op climax? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:08 

Hoop dat die vraag sarcastisch was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:09 

Donateur

wesskeej schreef:

klopt wel, MMa house remix :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Niet echt, was meer een grap omdat hij zei ''house'', maar dan niet de muziekstijl. En nu moet je eigenlijk gaan lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:16 

katamaran schreef:
wesskeej schreef:

Niet echt, was meer een grap omdat hij zei ''house'', maar dan niet de muziekstijl. En nu moet je eigenlijk gaan lachen.

Oke zal ik doen HAHAHAHA!
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic