heel veel tettenwrote:1 woord 5 letters.wrote:Ik weet al die reclames niet eens meer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Nieuwe reeks "The Bachelor" in België. Minstens 10 echt knappe vrouwen (van de 20 ongeveer) en dan zetten ze zo een mongool bachelor neer

Je moet toch iets kijken op een saaie maandagavond
Ach alles beter dan americans next top model!wrote:Nieuwe reeks "The Bachelor" in België. Minstens 10 echt knappe vrouwen (van de 20 ongeveer) en dan zetten ze zo een mongool bachelor neer![]()
Dat zulke mannetjes gewoon in een huis kunnen wonen en niet in de gevangenis zitten
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... s_186.html
@ 15 min
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... s_186.html
@ 15 min
als ik google chrome open dan gaat mn werkbalk weg heel irritant. F11 helpt ook niet... 
fuck yeah! hij doet het weer.
Genietmomentjeswrote:als ik google chrome open dan gaat mn werkbalk weg heel irritant. F11 helpt ook niet...
Een mailtje krijgen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen omdat het artikel uitverkocht is.
Zet dit dan op de site als ik het bestel!!
En niet 4 dagen na dat ik het besteld heb mailen dat het uitverkocht is! GRRRR!!
Zet dit dan op de site als ik het bestel!!
En niet 4 dagen na dat ik het besteld heb mailen dat het uitverkocht is! GRRRR!!
Wat een vreselijk programma is dat ook weer.wrote:Nieuwe reeks "The Bachelor" in België. Minstens 10 echt knappe vrouwen (van de 20 ongeveer) en dan zetten ze zo een mongool bachelor neer![]()
Wiskunde pw bewijzen, ksnap der geen kut van 
Heb je iets te koop staan op marktplaats, heb je bieders, komen ze voor de zoveelste keer niet opdagen. 
-
G
wat beid je aan?wrote:Heb je iets te koop staan op marktplaats, heb je bieders, komen ze voor de zoveelste keer niet opdagen.
bij computerspullen die ik verkocht heb zijn ze altijd langsgekomen...
Reacties zoals deze
@DJZatox Jow Rawstyle KinG
So what he is the king of rawstylewrote:Reacties zoals deze![]()
@DJZatox Jow Rawstyle KinG
-
G
heel erg dorst hebben 
Mn Xbox 360 maar ze zijn langsgekomen, om half 1 snachts.wrote:wat beid je aan?wrote:Heb je iets te koop staan op marktplaats, heb je bieders, komen ze voor de zoveelste keer niet opdagen.
bij computerspullen die ik verkocht heb zijn ze altijd langsgekomen...
-
A
Half 1 s'nachts?
Wat waren dat dan voor 'n lui?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Domme kut fanboys die me even komen vertellen dat de Hard Bass line-up wel degelijk goed is en dat ik er geen verstand van heb :')
Geloof het of niet maar was is een moslim extremist. Ik had zijn naam van te voren al gegoogled en wat ik allemaal kwam te zien.wrote:Half 1 s'nachts?Wat waren dat dan voor 'n lui?
-
G
wtfwrote:Geloof het of niet maar was is een moslim extremist. Ik had zijn naam van te voren al gegoogled en wat ik allemaal kwam te zien.wrote:Half 1 s'nachts?Wat waren dat dan voor 'n lui?
-
A
Hahahahahwrote:Geloof het of niet maar was is een moslim extremist. Ik had zijn naam van te voren al gegoogled en wat ik allemaal kwam te zien.wrote:Half 1 s'nachts?Wat waren dat dan voor 'n lui?
Hij hoefde niet te zien of de xbox werkte etc dus misschien heeft hij alleen het omhulsel nodig>?wrote:Die had onderdelen van een xbox nodig voor zijn bomaanslag
That's it. Als er binnenkort een terroristsche aanslag word gepleegd, ben jij medeplichtig!wrote:Hij hoefde niet te zien of de xbox werkte etc dus misschien heeft hij alleen het omhulsel nodig>?wrote:Die had onderdelen van een xbox nodig voor zijn bomaanslag
Inderdaad.wrote:That's it. Als er binnenkort een terroristsche aanslag word gepleegd, ben jij medeplichtig!wrote:Hij hoefde niet te zien of de xbox werkte etc dus misschien heeft hij alleen het omhulsel nodig>?wrote:Die had onderdelen van een xbox nodig voor zijn bomaanslag
Wat is dit nou voor verantwoordelijkheidsgevoel jegens de Nederlandse burger?
Landverraad.
Je zou gedeporteerd en geëxecuteerd moeten worden.
-
E
wrote:Inderdaad.wrote:That's it. Als er binnenkort een terroristsche aanslag word gepleegd, ben jij medeplichtig!wrote:Hij hoefde niet te zien of de xbox werkte etc dus misschien heeft hij alleen het omhulsel nodig>?
Wat is dit nou voor verantwoordelijkheidsgevoel jegens de Nederlandse burger?
Landverraad.
Je zou gedeporteerd en geëxecuteerd moeten worden.