spreekbeurt
Huiswerk in het algemeen.wrote:spreekbeurt
Huiswerk in het algemeen.wrote:spreekbeurt
ja dat is zo, maar heb hier toch wel erg veel moeite mee.wrote:Huiswerk in het algemeen.wrote:spreekbeurt
Alleen op Partyflock?wrote:De MONGOLEN op Partyflock. heb er geen andere woorden voor. Sommige mensen daar zijn ZO achterlijk dat ik niet snap dat ze niet vergeten te ademen...
waar gaat het over dan?wrote:ja dat is zo, maar heb hier toch wel erg veel moeite mee.
spreekbeurt?wrote:waar gaat het over dan?wrote:ja dat is zo, maar heb hier toch wel erg veel moeite mee.
waar moet de spreekbeurt overgaan danwrote:spreekbeurt?wrote:waar gaat het over dan?wrote:ja dat is zo, maar heb hier toch wel erg veel moeite mee.
succes man,wrote:een beroep.
maar het onderwerp is niet het moeilijke eraan, maar ik ben daar gewoon balle slecht in.
heb ook producer gekozen, wou eigenlijk wel dj doen maar de voorwaarde is dat je er een bepaalde opleiding voor nodig hebt, en voor producer zijn nog opleidinging, dj eigenlijk niet.wrote:succes man,wrote:een beroep.
maar het onderwerp is niet het moeilijke eraan, maar ik ben daar gewoon balle slecht in.
kies anders als beroep Hardcore DJ/Producer
Is dat niet van de basisschoolwrote:spreekbeurt
wrote:Is dat niet van de basisschoolwrote:spreekbeurt.
View on YouTubewrote:wrote:Is dat niet van de basisschoolwrote:spreekbeurt.
3de klas
nieuw irritatiemomentje: kat die mijn gezicht openkrabt, 3 rode strepen over heel mijn gezicht...
Ik ook nog op de middelbare hoor, kunstzinnige vorming jwzwrote:Tekenen?dat had ik ook in groep 6.
Maar ze blijven wel hangen.wrote:Die mediamarkt reclames, ze worden met de keer irritanter, grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waarom weet je het dan nog?wrote:Bij jou misschien wel, maar bij mij dus niet he. Op zo'n schreeuwerige manier je winkel willen verkopen, trap ik niet in.
Ze blijven zodanig bij je hangen dat je het nodig vindt om er over te klagen om een forum. Wat hun dus weer publiciteit oplevert.wrote:Bij jou misschien wel, maar bij mij dus niet he. Op zo'n schreeuwerige manier je winkel willen verkopen, trap ik niet in.
1 woord 5 letters.wrote:Ik weet al die reclames niet eens meer.