Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 15:45 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Klik ik gvd 1 keer per ongeluk op de DELL site, krijg ik nu overal van die kut reclame van DELL te zien.

Google owns you now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Ik hou het op 'lolreclame'. Reclame in je browser is zoooo 2007
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 15:48 

Steffnov schreef:
Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.

Spreek voor uw zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
Steffnov schreef:
Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.

Spreek voor uw zelf.

Ik heb het nu over die docent he. Zowel uitspraak als zinsbouw is gewoon om te huilen, zeker voor een hoogleraar van een vak als International Business. In zijn positie moet hij gewoon het Engels goed beheersen, als je je college in het Engels wil geven, en al zo vaak in het buitenland bent geweest als hij zegt dat hij is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Zo herkenbaar. Maar goed ik zie het probleem er eigenlijk niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Steffnov schreef:

Zo herkenbaar. Maar goed ik zie het probleem er eigenlijk niet van.

Neuh, gewoon irritatiemomentje als je via dat college zit te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

broertje dat altijd voorgetrokken word
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Spreadshirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:30 

Chukkels schreef:
Spreadshirt

+1, gisteren zou het verzonden moeten zijn maar heb nog niks binnen. Hopen dat ze ook op zaterdag bezorgen want wil het voor thrillogy hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Spreadshirt

+1, gisteren zou het verzonden moeten zijn maar heb nog niks binnen. Hopen dat ze ook op zaterdag bezorgen want wil het voor thrillogy hebben.

Bij mij werd het zondag verzonden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:35 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Spreadshirt

Bij mij werd het zondag verzonden :thumbdown:

Ook een shirt voor thrillogy? Weet jij of DHL zaterdag bezorgd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

Nope, daarom baal ik ook zo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

zippyshare doet lastig, probeer het later wel, en anders opnieuw opnemen en dan moet het gewoon foutloos! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Wedstrijd gestaakt na 25 minuten, waar ik als wissel begon. Niet gevoetbalt dus..
Nouja, meer energie voor vananavond dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:46 

Bierkoning

Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.

Oja en er is niks anders leuks op tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.

22:15 studio voetbal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

De rust hier op Hardtraxx... Ligt iedereen in coma ofzo? Ik wil wat te lezen hebben! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Het is nog niet gevallen, dus wie weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:34 

Bierkoning

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
Pommer schreef:

22:15 studio voetbal :D

Studio Ajax dus, Van Gelder zei nog bij de aankondiging dat ze het ook over Ajax zouden hebben.. Alleen maar dus :')

Tjonge wat een gejank weer, ze hebben het in totaal 5 minuten over Ajax gehad ofzo. En vind je het gek dat ze het vaak over Ajax hebben? Het is nog altijd de grootste en bekendste club van Nederland waar een groot deel van het publiek ook geinteresseerd in is. En daarnaast gebeurd er nog al vaak wat rondom Ajax dus er is ook voldoende om over te praten. En als je kijkt naar de rest van de indeling van het programma gaat het ook best vaak over Feyenoord maar bijna nooit over bijvoorbeeld Heerenveen of Grongingen op wat uitzonderingen na, terwijl die clubs gewoon beter zijn dan Feyenoord. Echter gaat het hier om bekendheid en populariteit. Dus het is gewoon logsich dat er meer aandacht wordt geschonken aan Ajax en Feyenoord.

Edit: Wie heeft trouwens besloten om Ronald Waterreus daar neer te zetten, daar komt ook niks zinnigs uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Studio Ajax dus, Van Gelder zei nog bij de aankondiging dat ze het ook over Ajax zouden hebben.. Alleen maar dus :')

Ja van Gelder wilt dat maar de rest van de tafel niet :P Ging vooral over psv - twente. Alleen dat gedoe bij rooie kaarten vind ik altijd zo nutteloos. Je weet van tevoren al dat mensen het daarover oneens gaan zijn.

Het leuke is dat er echt verschillende mensen aan tafel zitten altijd en men het niet klakkeloos met elkaar eens is.

Pommer schreef:
Edit: Wie heeft trouwens besloten om Ronald Waterreus daar neer te zetten, daar komt ook niks zinnigs uit.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je ziet dat hij wel over coachingszaken kan meepraten. Alleen wat betreft voetbalzaken kraamt hij nogal is onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:20 

Hardtraxx Veteran

Zo, de mond van de mensen die 'Studio Ajax' zeiden is ook weer gesnoerd.
Als Ajax geen belangrijke match heeft, hebben ze het daar ook niet veel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:33 

Donateur

Ja joh is het voor het eerst sinds 10 afleveringen dat het niet een half uur over ajax gaat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja joh is het voor het eerst sinds 10 afleveringen dat het niet een half uur over ajax gaat :sleep:

Nou inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

280 paginas lezen in 2 dagen...dat gaat leuk worden. Wil voor vanmiddag 110 lezen, ben nu bij de 35 in een uurtje...

Yay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Haha baas. :D
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic