Google owns you now.wrote:Klik ik gvd 1 keer per ongeluk op de DELL site, krijg ik nu overal van die kut reclame van DELL te zien.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik hou het op 'lolreclame'. Reclame in je browser is zoooo 2007
-
E
Spreek voor uw zelf.wrote:Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.
Ik heb het nu over die docent he. Zowel uitspraak als zinsbouw is gewoon om te huilen, zeker voor een hoogleraar van een vak als International Business. In zijn positie moet hij gewoon het Engels goed beheersen, als je je college in het Engels wil geven, en al zo vaak in het buitenland bent geweest als hij zegt dat hij is geweest.wrote:Spreek voor uw zelf.wrote:Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.
Zo herkenbaar. Maar goed ik zie het probleem er eigenlijk niet van.wrote:Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.
Neuh, gewoon irritatiemomentje als je via dat college zit te leren.wrote:Zo herkenbaar. Maar goed ik zie het probleem er eigenlijk niet van.wrote:Videocollege dat ik dit te kijken. International Business. Jezus zeg, als je een college in het Engels gaat geven, leerdan op z'n minst het goed uit te spreken. Vooral de 'th' klank (with = wis, both = boos, this = dis etc) en de zinsopbouw is echt een dramatisch.
broertje dat altijd voorgetrokken word
-
B
+1, gisteren zou het verzonden moeten zijn maar heb nog niks binnen. Hopen dat ze ook op zaterdag bezorgen want wil het voor thrillogy hebben.wrote:Spreadshirt
Bij mij werd het zondag verzondenwrote:+1, gisteren zou het verzonden moeten zijn maar heb nog niks binnen. Hopen dat ze ook op zaterdag bezorgen want wil het voor thrillogy hebben.wrote:Spreadshirt
-
B
Ook een shirt voor thrillogy? Weet jij of DHL zaterdag bezorgd?wrote:Bij mij werd het zondag verzondenwrote:+1, gisteren zou het verzonden moeten zijn maar heb nog niks binnen. Hopen dat ze ook op zaterdag bezorgen want wil het voor thrillogy hebben.wrote:Spreadshirt
zippyshare doet lastig, probeer het later wel, en anders opnieuw opnemen en dan moet het gewoon foutloos! 
Wedstrijd gestaakt na 25 minuten, waar ik als wissel begon. Niet gevoetbalt dus..
Nouja, meer energie voor vananavond dan maar?
Nouja, meer energie voor vananavond dan maar?
Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.
Oja en er is niks anders leuks op tv
22:15 studio voetbalwrote:Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.
De rust hier op Hardtraxx... Ligt iedereen in coma ofzo? Ik wil wat te lezen hebben! 
Het is nog niet gevallen, dus wie weet...
Tjonge wat een gejank weer, ze hebben het in totaal 5 minuten over Ajax gehad ofzo. En vind je het gek dat ze het vaak over Ajax hebben? Het is nog altijd de grootste en bekendste club van Nederland waar een groot deel van het publiek ook geinteresseerd in is. En daarnaast gebeurd er nog al vaak wat rondom Ajax dus er is ook voldoende om over te praten. En als je kijkt naar de rest van de indeling van het programma gaat het ook best vaak over Feyenoord maar bijna nooit over bijvoorbeeld Heerenveen of Grongingen op wat uitzonderingen na, terwijl die clubs gewoon beter zijn dan Feyenoord. Echter gaat het hier om bekendheid en populariteit. Dus het is gewoon logsich dat er meer aandacht wordt geschonken aan Ajax en Feyenoord.wrote:Studio Ajax dus, Van Gelder zei nog bij de aankondiging dat ze het ook over Ajax zouden hebben.. Alleen maar dus :')wrote:22:15 studio voetbalwrote:Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.
Edit: Wie heeft trouwens besloten om Ronald Waterreus daar neer te zetten, daar komt ook niks zinnigs uit.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Ja van Gelder wilt dat maar de rest van de tafel nietwrote:Studio Ajax dus, Van Gelder zei nog bij de aankondiging dat ze het ook over Ajax zouden hebben.. Alleen maar dus :')
Het leuke is dat er echt verschillende mensen aan tafel zitten altijd en men het niet klakkeloos met elkaar eens is.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je ziet dat hij wel over coachingszaken kan meepraten. Alleen wat betreft voetbalzaken kraamt hij nogal is onzin uit.wrote:Edit: Wie heeft trouwens besloten om Ronald Waterreus daar neer te zetten, daar komt ook niks zinnigs uit.
Zo, de mond van de mensen die 'Studio Ajax' zeiden is ook weer gesnoerd.
Als Ajax geen belangrijke match heeft, hebben ze het daar ook niet veel over.
Als Ajax geen belangrijke match heeft, hebben ze het daar ook niet veel over.
Ja joh is het voor het eerst sinds 10 afleveringen dat het niet een half uur over ajax gaat 
Nou inderdaadwrote:Ja joh is het voor het eerst sinds 10 afleveringen dat het niet een half uur over ajax gaat
280 paginas lezen in 2 dagen...dat gaat leuk worden. Wil voor vanmiddag 110 lezen, ben nu bij de 35 in een uurtje...
Yay.
Yay.
Haha baas.wrote:Overschakelen van een geniale south park aflevering op MTV waar Snooki @ Jersey Shore weer eens de dronke tyvushoer uithangt en alleen maar loopt te schreeuwen en te janken. En dan komt die achterlijke Situation er ook nog ff bij met z'n zonnebril op ook al is het 3 uur 's nachts.