Steam, wat is dat voor enorm schijtprogramma :')
KS (ja serieus)
KAME
SAZ
ROP
MAUW
BEI
TEPS
wrote:Wtf is dit dan, ik weet dat wordfeud een vaag hoerenspel is, maar nu speel ik tegen iemand die legt al deze woorden:
KS (ja serieus)![]()
KAME![]()
SAZ![]()
ROP![]()
MAUW van mauwen, loop niet zo te mauwen man
BEI![]()
TEPS![]()
is waarschijnlijk met zon hulp app gedaan, want niemand komt erop om zoiets neer te leggen.wrote:Wtf is dit dan, ik weet dat wordfeud een vaag hoerenspel is, maar nu speel ik tegen iemand die legt al deze woorden:
KS (ja serieus)
KAME
SAZ
ROP
MAUW
BEI
TEPS
4 van de 7 woorden ken ik gewoon?wrote:is waarschijnlijk met zon hulp app gedaan, want niemand komt erop om zoiets neer te leggen.wrote:Wtf is dit dan, ik weet dat wordfeud een vaag hoerenspel is, maar nu speel ik tegen iemand die legt al deze woorden:
KS (ja serieus)
KAME
SAZ
ROP
MAUW
BEI
TEPS
alhoewel, ik probeerde ooit een keer ''voetzand'' en dat deed het gewoon
Nou als jij eerlijk speelt, voeg me dan maar ff toewrote:Ja, er is een app ontwikkelt die je helpt met Wordfeud
een mac is zooo fijn en ook zooo simpelwrote:Pffff.. zit op school op een mac.. nooit eerder op zo'n ding gezeten, kan me echt de weg niet wijs maken
Jup, maar jij kan wel slecht tegen je verlies zegwrote:Hulp app? Lekker triest als je dat gebruikt
Tijd is slechts relatief.. Het gaat zo snel als jij wilt.wrote:Tijd die te langzaam gaat
Precies hetzelfde meegemaakt 3 weken terug, met FL studio is opnemen geen succes!wrote:Heb ik hele set zitten draaien, heb ik hem over een audie bestand van 1.18 opgenomen, nu hoor je maar 1.18 van de set!![]()
Vanavond maar ff opnieuw maken en dan knal ik hem op HT, het mixen ging trouwens erg lekker met een paar foutjes, hopelijk vanavond foutloos!
wrote:Meisje die je toevoegd op Facebook die ik niet herken.
Stuur je de en berichtje met de vraag of ik haar ken, stuurt ze alleen "jup"