volgens mij ben je juist degene die het meest in het drugstopic gepost heeft samen met chukkelswrote:ik heb nooit in drugstopic gepost
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Waarom noem je mijn naam nou weer? Ik heb er niks mee te maken!wrote:volgens mij ben je juist degene die het meest in het drugstopic gepost heeft samen met chukkelswrote:ik heb nooit in drugstopic gepost
-
D
aahhh het spijt me ik neem me woorden terugwrote:Waarom noem je mijn naam nou weer? Ik heb er niks mee te maken!wrote:volgens mij ben je juist degene die het meest in het drugstopic gepost heeftwrote:ik heb nooit in drugstopic gepost
heb me post speciaal voor jou aangepast zo beter?
ssst meot je niet zeggenwrote:Zie het nog steeds
-
E
grote onrustokers hier.
-
B
stel bananen
-
E
lekker.wrote:bananen
Al een hele tijd gaat het klote met je geld, en ineens kun je weer gaan sparen.. Denk je er vol tegenaan te kunnen gaan, vergeet je die schoolrekening van €1.045 eutjes.. 
Oiwrote:Al een hele tijd gaat het klote met je geld, en ineens kun je weer gaan sparen.. Denk je er vol tegenaan te kunnen gaan, vergeet je die schoolrekening van €1.045 eutjes..
Da's kutjes..
Ja, idd.. De rest van de maand moet ik het redden met 18 euro hahahaha.. Maar alles komt goed!wrote:Oiwrote:Al een hele tijd gaat het klote met je geld, en ineens kun je weer gaan sparen.. Denk je er vol tegenaan te kunnen gaan, vergeet je die schoolrekening van €1.045 eutjes..
Da's kutjes..
Moeten wachten op Fifa. Als ze zich maar aan hun woorden houden bij bol, ik wil vandaag Fifa al doen. 
Nou, dat worden denk ik heel weinig kutjes in deze skeeeeere tijdenwrote:Oiwrote:Al een hele tijd gaat het klote met je geld, en ineens kun je weer gaan sparen.. Denk je er vol tegenaan te kunnen gaan, vergeet je die schoolrekening van €1.045 eutjes..
Da's kutjes..
Kutjes=kwalitatief uitermate teleurstellend'jes.wrote:Nou, dat worden denk ik heel weinig kutjes in deze skeeeeere tijdenwrote:Oiwrote:Al een hele tijd gaat het klote met je geld, en ineens kun je weer gaan sparen.. Denk je er vol tegenaan te kunnen gaan, vergeet je die schoolrekening van €1.045 eutjes..
Da's kutjes..
gevraagd worden mee te gaan naar MOH, nee moeten zeggen vanwege je leeftijd. 
Gewoon gaanwrote:gevraagd worden mee te gaan naar MOH, nee moeten zeggen vanwege je leeftijd.
Thera die draait in Zaandam 22ste, ultieme kans ook om wat mensen te meeten maar ook ik ben te jong, zou wss niet eens heen mogen(huillachpoppetje x3) en wss wil sowieso niemand met mee(niet echt hardstyle luisterende vrienden. En zij die hardstyle luisteren accepteren sowieso geen Titan, crypsis, Thera etc denk ik...)
Je hebt het over Bass Academy neem ik aan? Gewoon gaan, gaan er echt te veel van Hardtraxx. Ik ga er ook alleen heen. Gewoon naar de meeting gaan en je hebt een top avondwrote:Thera die draait in Zaandam 22ste, ultieme kans ook om wat mensen te meeten maar ook ik ben te jong, zou wss niet eens heen mogen(huillachpoppetje x3) en wss wil sowieso niemand met mee(niet echt hardstyle luisterende vrienden. En zij die hardstyle luisteren accepteren sowieso geen Titan, crypsis, Thera etc denk ik...)
Kheb best spastische ouders. Misschien als ik een beetje doorzeur en met anderen ga dat het mag, maar anders zit t er niet in ben ik bang...wrote:Je hebt het over Bass Academy neem ik aan? Gewoon gaan, gaan er echt te veel van Hardtraxx. Ik ga er ook alleen heen. Gewoon naar de meeting gaan en je hebt een top avondwrote:Thera die draait in Zaandam 22ste, ultieme kans ook om wat mensen te meeten maar ook ik ben te jong, zou wss niet eens heen mogen(huillachpoppetje x3) en wss wil sowieso niemand met mee(niet echt hardstyle luisterende vrienden. En zij die hardstyle luisteren accepteren sowieso geen Titan, crypsis, Thera etc denk ik...)
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
mensen die fietsen/lopen in de stad en totaal niet uitkijken waar ze lopen waardoor ik vol op de rem moet en moet slingeren als een malle en je dan verdomme nog raar aankijken ook.
FU!
FU!