Onder de vier, hop in de kringspier
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
A
Onder de 8, is het biscuit die het laatst lacht
Onder de zes, Biscuit toont zijn fles
en we gaan weer terug naar de irritaties...
Irritatiemoment: dat we niet meer off-topic mogen gaan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ik irriteer me aan mods die humor niet waarderen... haha nee hij heeft gelijk, ik begon met een grapje en uiteindelijk kwam er een harder grapje, maar nu is het wel genoeg 
Haha deze heb ik nog nooit gehoordwrote:Onder de zes, Biscuit toont zijn fles
wrote:Boven de 10, Biscuit niet gezien.
Onder de 2, Biscuit rekt een snee.
Boven de drie, die doet biscuit nie
:')
:')
Sorrywrote:pommer, wat had ik nou gezegd?
Irritatiemomentje: Dat ik altijd alles op het laatste moment doe, ik ga nu beginnen aan een opdracht die morgen om half 9 af moet zijn :')
Last edited by Unknown on 04 Oct 2011 22:44, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je bent een man of je bent het niet, enige levensvorm op aarde die dingen uit kunnen stellen en het toch af kunnen krijgen. TESTOSTERRROOONNNNwrote:Sorrywrote:pommer, wat had ik nou gezegd?![]()
Irritatiemomentje: Dat ik altijd alles op het laatste moment doe, ik ga nu beginnen aan een opdracht die morgen om half 9 af moet zijn :')
Hoog intelligente mensen die stellen zaken uit, dit is een feitwrote:Sorrywrote:pommer, wat had ik nou gezegd?![]()
Ja, of hij heeft stiekem Antiliaans bloed.wrote:Hoog intelligente mensen die stellen zaken uit, dit is een feitwrote:Sorrywrote:pommer, wat had ik nou gezegd?![]()
Die stellen niets uit, die doen het gewoon niet.wrote:Ja, of hij heeft stiekem Antiliaans bloed.
Ja, komt een beetje op hetzelfde neer, wat je tot morgen kunt uitstellen, kun je ook overmorgen doen en dat dag in dag uit.
Maar als je te lang wacht, doe je het nooit en dan is het geen uitstellen meerwrote:Ja, komt een beetje op hetzelfde neer, wat je tot morgen kunt uitstellen, kun je ook overmorgen doen en dat dag in dag uit.
Het is echt zo hoog intelligente mensen kunnen niet plannen
Verder komt het uitstellen van opdrachten vaak wel de creativiteit ten goede ook 
Nja zo intelligent ben ik ook niet en toch kan ik niet plannen
Je draait het omwrote:Nja zo intelligent ben ik ook niet en toch kan ik niet plannen
Intelligent -> niet kunnen plannen
Niet kunnen plannen -> intelligent
wrote:Hoog intelligente mensen die stellen zaken uit, dit is een feitwrote:Sorrywrote:pommer, wat had ik nou gezegd?![]()
And it seems to be done
Klasgenoten die presentaties houden over drugs en feesten en allerlei conclusies en vooroordelen hebben die totaal niet kloppen
-
E
aan het einde mag je toch vragen stellen?
stel DE vragen!

stel DE vragen!