True True.wrote:Ja maar dan heb je meteen heel die klas, ook een beetje jammer.wrote:Idd en mijn op afstand bestuurbare raketten zijn buiten werking.wrote: Overijsel, te ver
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zo is het zo erg dat je het leven verder ook niet meer ziet zitten.wrote:Zet ze in werking dan, wil best voor de kosten opdraaien.wrote:Idd en mijn op afstand bestuurbare raketten zijn buiten werking.
Hier de oplossing pak je muziek druk volume op vol zet je hardste nummer aan en ga dood aan het geluid.
Ik ben nu uit dus zal wel aan je denken terwijl ik zo me tosi eet
wrote:Eh mijn satteliet staat klaar om de laser te schieten. Weet niet waar in Overijsel je bent dus doe heel de stad (After all, nothing of value would be lost).. Verwacht maar dat je over een minuut of 3 dood bent, hij moet ff opwarmen.
wrote:Overijssel
wrote:Plaats
@ mikeee
Tja...dan krijg ik weer gezeik van buitenaf
me eigen stierlijk te vervelen. En geen zak op TV is
*leest terug* ok, stad, ook goed. Zelfs quotes overtikken enzo...wrote:Waar heb ik 'plaats' gezegd?
mn muziek mag niet te hard vanwege mn ouders hun klantjes!
een fokking lange email aan het typen
en vervolgens loopt pagina vast waardoor ik weer helemaal overnieuw kan beginne
wrote:Ken het, lange mail gemaakt toen ik mijn laptop net had, wou ik van tabblad wisselen, klikte ik op het kruisje bij het tabblad :')wrote:een fokking lange email aan het typen
ja dat is gewoon dom
Klotedirecteur van de school die even verbiedt dat de skireis dit schooljaar doorgaat. Het is optioneel en in de focking vakantie, WTF is het probleem? Het wordt al jaren georganiseerd en nu mag het ineens niet meer?
Godverdomme baal echt. Was zo fucking leuk.
Dat is kut, wat was de reden?wrote:Klotedirecteur van de school die even verbiedt dat de skireis dit schooljaar doorgaat. Het is optioneel en in de focking vakantie, WTF is het probleem? Het wordt al jaren georganiseerd en nu mag het ineens niet meer?
Mooi post aantal heb je trouwens 1111.
Ja ik snap het dus ook niet echt. De directeur vond dat het te veel tijd kostte ofzo. Kutgrap, had me dr al helemaal weer op verheugd. 
ik was telkens ziek met dat skien, godse gierig!
Dat is zuur inderdaad.
Ik heb altijd in de wintersportweek last van m'n rug. Maar gelukkig is e met boarden dan altijd weg.
Ik heb altijd in de wintersportweek last van m'n rug. Maar gelukkig is e met boarden dan altijd weg.
Niet slagen voor je auto theorieexamen 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Niet aangenomen worden bij een bedrijf maar een brief krijgen dat je geen genoeg motivatie zou hebben en dat ze daarom niet verder willen met je. (WTF?
) Terwijl ik wel genoeg motivatie heb en het heel graag wil! 
-
E
ja kan erger:wrote:Niet aangenomen worden bij een bedrijf maar een brief krijgen dat je geen genoeg motivatie zou hebben en dat ze daarom niet verder willen met je. (WTF?) Terwijl ik wel genoeg motivatie heb en het heel graag wil!
bij mn solli gesprek: wat is je favo kleur?
WTF????
Ehhh... ik twijfel tussen woensdag en frietpan! Wazige antwoorden terug geven danwrote:ja kan erger:wrote:Niet aangenomen worden bij een bedrijf maar een brief krijgen dat je geen genoeg motivatie zou hebben en dat ze daarom niet verder willen met je. (WTF?) Terwijl ik wel genoeg motivatie heb en het heel graag wil!
WTF????
wrote:Ehhh... ik twijfel tussen woensdag en frietpan! Wazige antwoorden terug geven danwrote:ja kan erger:wrote:Niet aangenomen worden bij een bedrijf maar een brief krijgen dat je geen genoeg motivatie zou hebben en dat ze daarom niet verder willen met je. (WTF?) Terwijl ik wel genoeg motivatie heb en het heel graag wil!
WTF????
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
duitsers in lichtegevende wijde broeken die overdreven met hun handen zwaaie 
counter strike verlepte update
waardoor je de server niet meer kan joinen omdat die nog oude versie draait
waardoor nu de server leeg is en ik me verveel
waardoor je de server niet meer kan joinen omdat die nog oude versie draait
waardoor nu de server leeg is en ik me verveel
Datn intake voor mn opleiding pas om half 3 is