chemische geur wat jij wilt! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
koppijn
een appel proberen te eten in schijfjes, maar het niet weg kunnen krijgen 
Ik had gister nog 1,5 munt over, dus ik dacht ik haal nog ff wat te eten voor de terug weg, nou ik kon die tosti na 1 hap alweer weggooien, echt niet te doen gewoon, tenzij je een liter water bij je hebt om het weg te spoelenwrote:een appel proberen te eten in schijfjes, maar het niet weg kunnen krijgen
-
G
ik ken het maar al te goedwrote:Ik had gister nog 1,5 munt over, dus ik dacht ik haal nog ff wat te eten voor de terug weg, nou ik kon die tosti na 1 hap alweer weggooien, echt niet te doen gewoon, tenzij je een liter water bij je hebt om het weg te spoelenwrote:een appel proberen te eten in schijfjes, maar het niet weg kunnen krijgen
zelfs vitaminwater kreeg ik op qbaas niet weg
-
D
vitamine water is zwz niet te drinken! neem dan normale water 
USB-kabel van harde schijf die kapot is
Wou vanavond Priest kijken maar zit er dus niet in
Rokende mensen in de bus naar Q-base
En mijn mp3 is gereset, al mn muziek weg... &^&%^$
wrote:En mijn mp3 is gereset, al mn muziek weg... &^&%^$

Ik ben nog naar die show geweest, zelden zo gelachen.wrote:View on YouTube
Wel leuk verhaal op zichwrote:hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Asus Netbook die vastloopt bij installatie van Daemon Tools.. ik krijg 'm ook niet uit.
Heel irritant, ik haat ook Deamon Tools, kzou PowerIso gebruiken!
-
G
wrote:Heel irritant, ik haat ook Deamon Tools, kzou PowerIso gebruiken!
wrote:wrote:Heel irritant, ik haat ook Deamon Tools, kzou PowerIso gebruiken!
-
G
dat de backlight van mn scherm kapot is en ik daarvoor heeeeeeeeel mn laptop uit elkaar moet halen 
Gebrek aan caffeine en geld daarvoor.
Belachelijk saaie les, maar heb mezelf geforceerd te blijven...please shoot me.
Idd en mijn op afstand bestuurbare raketten zijn buiten werking.wrote:Overijsel, te verwrote:please shoot me.
Probeer het tenminstewrote:Overijsel, te ver
Zet ze in werking dan, wil best voor de kosten opdraaien.wrote:Idd en mijn op afstand bestuurbare raketten zijn buiten werking.
Nothing of value would be lostwrote:Ja maar dan heb je meteen heel die klas, ook een beetje jammer.