Hoeveelheid studie die er nog moet gebeuren voor de herkansing van vrijdag 

Hoofdpijn waardoor de concentratie 0.0 iswrote:Hoeveelheid studie die er nog moet gebeuren voor de herkansing van vrijdag
Tergend erg ja.wrote:Haha heerlijk hé in vakantie studerenMijn favoriete bezigheid, ahum..
HahaTartaros
Haat aan Vrachtwagens die elkaar inhalen..
en hij heeft zo erg gelijkwrote:HahaTartaros
Maar eigelijk ook niet, vrachtwagens halen elkaar niet in. De een haalt de ander in.wrote:en hij heeft zo erg gelijkwrote:HahaTartaros
Stoer knulwrote:men wiet is op
Moet jij zeggenwrote:Stoer knulwrote:men wiet is op
pff raw nerdjewrote:Youtube volk wat electro/house in hardstyle vernieuwing vindt, en mij maar een kleinzielig raw liefhebbertje. En het onweer boven Someren is ook aardig hard aan het gaan!
Ben benieuwd :p als ik je zie op Decibel XD spreek ik je wel aan ( als ik je herken )wrote:Ben in het echt ook een nerdje
Ooh okewrote:Haha nee ben geen nerd. Heb zo'n zelfde zonnebril als jij, en doe mn Defqon voetbalshirt aan
. Kan haast niet missen
. Ik herken jou ook wel vast
!
Die jongen met zonnebril op waarvan zn kaak 20 meter verderop ligtwrote:Ooh okewrote:Haha nee ben geen nerd. Heb zo'n zelfde zonnebril als jij, en doe mn Defqon voetbalshirt aan
. Kan haast niet missen
!
dan herken ik je vast wel (mits ik het niet vergeet) En ik ben ook niet zo moeilijk te herkennen.
hahahahaha, ergertswrote:Die jongen met zonnebril op waarvan zn kaak 20 meter verderop ligtwrote:Ooh okewrote:Haha nee ben geen nerd. Heb zo'n zelfde zonnebril als jij, en doe mn Defqon voetbalshirt aan
. Kan haast niet missen
!
dan herken ik je vast wel (mits ik het niet vergeet) En ik ben ook niet zo moeilijk te herkennen.