Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Draidy schreef:
Mensen die je gelijk voor racist en alles uitmaken omdat ik een hardcore jack aan heb :/

't Is de puberteit jongen. Als je eenmaal 18 bent zullen mensen dat niet snel meer zeggen.. (Ik neem aan dat het leeftijdsgenoten zijn die het zeggen??)

niet altijd, zit een marrokaan bij mij in de klas die is 19 of 20 ofzo.. verder een hele normale gozer, kan er goed mee omgaan wel :P maar die zij laatst ook van ik dacht vroeger door je pitbull vest dat je een racist was. en ik zo: vind je dat zelf niet een beetje discriminerend? hij zo: ja dat is eigenlijk nog het ergste xD..

maarja het zorgt nog altijd voor vooroordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Vanmorgen geschoren en nu weer een baard van 2 meter hebben :mad:

Zoals Super Marco May ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Draidy schreef:
Mensen die je gelijk voor racist en alles uitmaken omdat ik een hardcore jack aan heb :/

't Is de puberteit jongen. Als je eenmaal 18 bent zullen mensen dat niet snel meer zeggen.. (Ik neem aan dat het leeftijdsgenoten zijn die het zeggen??)

Ja het zijn leeftijdsgenoten, erger me er niet zo aan maar het is wel eens irritant als je over straat loopt en je hoort: hij is hardcore hij is racist, of iemand die naar je toe loopt en zegt: heb jij iets tegen buitenlanders? ik kan je zo klap geven. Dat soort dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Mike-O schreef:
Draidy schreef:

Ja het zijn leeftijdsgenoten, erger me er niet zo aan maar het is wel eens irritant als je over straat loopt en je hoort: hij is hardcore hij is racist, of iemand die naar je toe loopt en zegt: heb jij iets tegen buitenlanders? ik kan je zo klap geven. Dat soort dingen

Dan geef je een klap terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:50 

Draidy schreef:
Mike-O schreef:
Draidy schreef:

Waar ergens in het land woon je dan? Nooit last van hier.. (Zelfs niet als ik gewoon hardcore op heb staan en mensen dat -zacht- kunnen horen) Maar dat komt denk ik omdat er hier zoveel verschillende mensen wonen dat iedereen zijn eigen ding doet. Werkt prima i guess.

Oja irritatiemoment:
Comedy central die telkens uitvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Irritatiemomentje:
Wachten op een sms terug van iemand, en er dan achterkomen dat je zelf de sms nog niet verstuurd hebt die je wilde verzenden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

werken aan je portfolio (VOOR SCHOOL!!!!) terwijl iedereen nog vakantie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:23 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:

Niet klagen, liever portfolio maken dan leren voor een tentamen midden in de vakantie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
oostzaner schreef:

Niet klagen, liever portfolio maken dan leren voor een tentamen midden in de vakantie!

Dit. Alleen is mijn tentamen volgende week al, dus "midden" is nogal...kut uitgedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:04 

Hardtraxxer

Na decibel gelijk op bivak gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:09 

Donateur

Stage in Zweden die niet door gaat :cry: :cry: :cry:

Nu een half jaar naar DEUTSCHLAND !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:25 

Hardtraxx Crew

Vrienden die op vakantie niet naar Tatanka & Technoboy mee willen, waardoor ik WEER een avond van die kut Hiphop/house aan moest horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry: En ik wou nog wel gezellig langskomen om Zweedse chickies te spotten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:15 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry: En ik wou nog wel gezellig langskomen om Zweedse chickies te spotten :love:

+666666666
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:14 

Hardtraxxer

Met mn nichje in die carnival atractie geweest in de efteling en nu dat deuntje heletijd in mn kop!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:19 

Hardtraxx Veteran

Saartje schreef:
Met mn nichje in die carnival atractie geweest in de efteling en nu dat deuntje heletijd in mn kop!!

Main Street in Disneyland Parijs. Heeft destijds een maand in mijn kop gezeten. Om opgevolgd te worden door "It's a small world after all"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:24 

Kraak... Piep...

Honger maar geen eten in huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 08:49 

Hardtraxxer

Gvd al 2 weeken last van me nek door me kussen weer nit uit kunnen slapen nu door onze eige hond die zat te janken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

bouwbedrijf wat al vanaf fokking half 8 nonstop aan het boren is :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:02 

The Anim0l schreef:

terugboren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:06 

Saartje schreef:

Carnavaldeuntje..carnavaldeuntje, bedoel je..*Insert random D-block & S-te-fan nummer* :D

Irritatiemoment: De fucking hele morgen hebben om uit te slapen, en al om 9 uur wakker worden......
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
The Anim0l schreef:

terugboren ^^

zij krijgen er geld voor ik niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:33 

Saartje schreef:

Tee tu tu tee tu tu tee tu tuuuu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:11 

Hardtraxxer

The Qontinent. HEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:49 

Donateur

verveling
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic