Dus toch welwrote:Dat heet kramp toch heb ik ook wel is echt irritant... Bij m'n voetwrote:Die ken ik...krijg je ervan als je kameraden hebt die geen HC luisteren...zwaar kut.wrote:Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
tezeiken dat er house op moet omdat ik de dames afschrikte met de muziek
OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gewoon je spieren een beetje losmaken voor je gaat liggen.
Had het een tijdje heel erg, naja, het was wel vervelend. Maar laatste tijd niet meer.
-
B
Ik heb het ook wel eens als ik uit me bed stap, doet echt best wel pijn.wrote:Dus toch welwrote:Dat heet kramp toch heb ik ook wel is echt irritant... Bij m'n voetwrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Dacht dat het alleen bij hevige inspanning gebeurde, maar goed...dat het alleen mijn rechterkuit is vond ik ook apart. Yay me xD
-
G
dat ik net bloed met slijm uitspuugde, en niet weet of het nou uit mn mond of keel afkomstig was, dat bloed...
heb wel beetje last van mn keel namelijk...
heb wel beetje last van mn keel namelijk...
jup wel eens in allebei tegelijkwrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
heb wel een x gehad dat ik een tent lag en me voeten tegen het uiteinde van het bed wou drukken.
maar dat niet kon omdat ik in een tent lag
Godsamme hee, mijn longen liggen ergens op de begane grond, zo dikke hoest jonge 
-
G
ik had et gisteravond in mn been, terwijl ik voor de pc zatwrote:jup wel eens in allebei tegelijkwrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
![]()
heb wel een x gehad dat ik een tent lag en me voeten tegen het uiteinde van het bed wou drukken.
maar dat niet kon omdat ik in een tent lag
haha dat is echt klotenwrote:ik had et gisteravond in mn been, terwijl ik voor de pc zatwrote:jup wel eens in allebei tegelijkwrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
![]()
maar dat niet kon omdat ik in een tent lagkon me been bijna niet bewegen
terwijl ie uit die positie moest om het te stoppen
en je gaat dan dood van de pijn
lolwrote:Moslims
Iemand die nagenoeg dezelfde avatar als ik heb
wrote:Die van jou is toch wel vetter, want die stampt.wrote:lolwrote:Moslims![]()
Iemand die nagenoeg dezelfde avatar als ik hebhttps://hardtraxx.com/member/El%20Jardinero/
Een hoop maten die afhaken om vanavond op stap te gaan.
bij mij zijn ze allemaal of op vakantie of platzak, gewoon waanzinnig! werken ze bijna net zoveel als ik en hebben ze aan het eind van de maand geen geld meer over...wrote:Een hoop maten die afhaken om vanavond op stap te gaan.
De rest van de seconden per minuut dat de Dominator livestream NIET werkt
dominator moeten missen

Regen in lloret baaaaah
Regen in lloret baaaaah
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Je dood vervelen.
-
B
C-c-c-c-c-combo breaker!
terug in nl en dan in dit weer terechtkomen 
De Adagio for Strings remix tijdens Dominator aan moeten horen. Geen irritatie maar ronduit schandalig...om te janken dit.
Het weer wordt beterwrote:terug in nl en dan in dit weer terechtkomen
-
A
Had iemand ook een keer letterlijk mijnes gekopieerd en geplakt. Lutsers!wrote: Iemand die nagenoeg dezelfde avatar als ik hebhttps://hardtraxx.com/member/El%20Jardinero/
-
T
Ik ook met mijn banaan die ik toen des tijds had.wrote:Had iemand ook een keer letterlijk mijnes gekopieerd en geplakt. Lutsers!wrote: Iemand die nagenoeg dezelfde avatar als ik hebhttps://hardtraxx.com/member/El%20Jardinero/