Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

lol, das kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:14 

Almighty schreef:
Een virus die op random momenten random muziek afspeelt op mijn computer, geen addbar, niks van te zien. Heel irritant.

zet je computer uit. bouw de harde schijf eruit. via een ide/sata-to-usb kabel naar andere computer verbinden.
van de cd van windows of wat je hebt zij t via internet een nieuwe versie van explorer.exe, nieuwe map system32 erop knallen en dan terug inbouwen.
opnieuw starten, eventuele settings nieuw zetten.

Vraag hiervoor je familie of kennis die handig is met computers. scheelt 90 euro in de computerwinkel. daar doen ze t op dezelfde manier
en pas vooral op met statische elektriciteit. het beschadigd je moederboard onherroeplijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:20 

Ik ken het... Je bedoelt ESD ;) Maar heb het eraf gekregen met behulp van Log bestanden doorspitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

bewolking waardoor het een stuk minder warm is boven op de berg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:19 

kijk je vanaf je vriendin`s tetten? of sta je in zwitserland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Niet op vakantie gaan dit jaar.. :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:06 

UPC spotnet die rete traag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:07 

Donateur

Edwinn schreef:
Niet op vakantie gaan dit jaar.. :thumbdown: :cry:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Het weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Keelpijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Het weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

De oren dicht hebben zitten zodat je de lage tonen niet hoort bij het luisteren van hardstyle. :/ Dat klinkt dan echt kut haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Dat ik al een half uur aan het kutten ben met die KUT facebook app om te stemmen op de top 100 dj's.... ellendig achterlijk kut systeem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Dat ik al een half uur aan het kutten ben met die KUT facebook app om te stemmen op de top 100 dj's.... ellendig achterlijk kut systeem

Uhu, om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
PierrePruuk schreef:

Uhu, om te janken.

Ik had er helemaal geen problemen mee. Mja ik deed het op BlackBerry, weet niet of dat anders gaat dan op pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

een mix opnemen en tijdens het terugluisteren erachter komen dat je via interne microfoon heb opgenomen ipv externe, komt door me idiote zusje die hem constant veranderd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:33 

dat ik de fearfm hardcore top 40 van deze maand wilde opnemen maar mn opname programma steeds kapte met opnemen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Het heftige struikenduiken van gisteren heeft zijn tol geëist.
Ongeveer 10 sneeën in mijn benen & nog wat wondjes op mijn hand/ knie.
En het ergste is dat ik nu een stijve nek heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Huiduitslag dat echt ontiegelijk jeukt, en de dokter weet niet weet het is. Doorgestuurd naar een dermatoloog. Vorig jaar ook een aantal weken mee gelopen, toen al zalf en antibiotica gehad, maar nu dus weer terug gekomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:05 

Hardtraxxer

Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
tezeiken dat er house op moet omdat ik de dames afschrikte met de muziek :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Roger schreef:
Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
tezeiken dat er house op moet omdat ik de dames afschrikte met de muziek :thumbdown:

Die ken ik...krijg je ervan als je kameraden hebt die geen HC luisteren...zwaar kut.

OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Koppijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?

Uhu, hele nare pijn, gewoon verkramping. Heb het ook alleen maar in bed, en meestal in mijn voet en dan vooral mijn grote teen. :lol: Al doet je kuit het meest pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Steffnov schreef:

Uhu, hele nare pijn, gewoon verkramping. Heb het ook alleen maar in bed, en meestal in mijn voet en dan vooral mijn grote teen. :lol: Al doet je kuit het meest pijn.

Ik heb het eigenlijk alleen maar in mijn rechterkuit, zwaar tergend. Maar goed om te weten dat dit niet aan mij ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Roger schreef:

Die ken ik...krijg je ervan als je kameraden hebt die geen HC luisteren...zwaar kut.

Dat heet kramp toch heb ik ook wel is echt irritant... Bij m'n voet
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic