Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 26 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
lol, das kut
E
Almighty wrote:Een virus die op random momenten random muziek afspeelt op mijn computer, geen addbar, niks van te zien. Heel irritant.
zet je computer uit. bouw de harde schijf eruit. via een ide/sata-to-usb kabel naar andere computer verbinden.
van de cd van windows of wat je hebt zij t via internet een nieuwe versie van explorer.exe, nieuwe map system32 erop knallen en dan terug inbouwen.
opnieuw starten, eventuele settings nieuw zetten.

Vraag hiervoor je familie of kennis die handig is met computers. scheelt 90 euro in de computerwinkel. daar doen ze t op dezelfde manier
en pas vooral op met statische elektriciteit. het beschadigd je moederboard onherroeplijk!
A
Ik ken het... Je bedoelt ESD ;) Maar heb het eraf gekregen met behulp van Log bestanden doorspitten
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
bewolking waardoor het een stuk minder warm is boven op de berg :/
E
kijk je vanaf je vriendin`s tetten? of sta je in zwitserland?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Niet op vakantie gaan dit jaar.. :thumbdown: :cry:
C
UPC spotnet die rete traag is
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Edwinn wrote:Niet op vakantie gaan dit jaar.. :thumbdown: :cry:
+1
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Het weer :sick:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Keelpijn :mad:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
_dp_ wrote:Het weer :sick:
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
De oren dicht hebben zitten zodat je de lage tonen niet hoort bij het luisteren van hardstyle. :/ Dat klinkt dan echt kut haha.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dat ik al een half uur aan het kutten ben met die KUT facebook app om te stemmen op de top 100 dj's.... ellendig achterlijk kut systeem
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
PierrePruuk wrote:Dat ik al een half uur aan het kutten ben met die KUT facebook app om te stemmen op de top 100 dj's.... ellendig achterlijk kut systeem
Uhu, om te janken.
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
katamaran wrote:
PierrePruuk wrote:Dat ik al een half uur aan het kutten ben met die KUT facebook app om te stemmen op de top 100 dj's.... ellendig achterlijk kut systeem
Uhu, om te janken.
Ik had er helemaal geen problemen mee. Mja ik deed het op BlackBerry, weet niet of dat anders gaat dan op pc?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 14 days ago
een mix opnemen en tijdens het terugluisteren erachter komen dat je via interne microfoon heb opgenomen ipv externe, komt door me idiote zusje die hem constant veranderd :(
G
dat ik de fearfm hardcore top 40 van deze maand wilde opnemen maar mn opname programma steeds kapte met opnemen -.-
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het heftige struikenduiken van gisteren heeft zijn tol geëist.
Ongeveer 10 sneeën in mijn benen & nog wat wondjes op mijn hand/ knie.
En het ergste is dat ik nu een stijve nek heb :(
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Huiduitslag dat echt ontiegelijk jeukt, en de dokter weet niet weet het is. Doorgestuurd naar een dermatoloog. Vorig jaar ook een aantal weken mee gelopen, toen al zalf en antibiotica gehad, maar nu dus weer terug gekomen :(
R
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
tezeiken dat er house op moet omdat ik de dames afschrikte met de muziek :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Roger wrote:Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
tezeiken dat er house op moet omdat ik de dames afschrikte met de muziek :thumbdown:
Die ken ik...krijg je ervan als je kameraden hebt die geen HC luisteren...zwaar kut.

OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Koppijn :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Steffnov wrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Uhu, hele nare pijn, gewoon verkramping. Heb het ook alleen maar in bed, en meestal in mijn voet en dan vooral mijn grote teen. :lol: Al doet je kuit het meest pijn.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
katamaran wrote:
Steffnov wrote: OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Uhu, hele nare pijn, gewoon verkramping. Heb het ook alleen maar in bed, en meestal in mijn voet en dan vooral mijn grote teen. :lol: Al doet je kuit het meest pijn.
Ik heb het eigenlijk alleen maar in mijn rechterkuit, zwaar tergend. Maar goed om te weten dat dit niet aan mij ligt :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Steffnov wrote:
Roger wrote:Lekker naar hardcore luisteren op het strand en dan komt er 4 kameraden van je op je aflopen
Die ken ik...krijg je ervan als je kameraden hebt die geen HC luisteren...zwaar kut.

OT: Moment waarop een bepaalde spier in je kuit vernauwt, en belachelijk veel pijn doet, gebeurd meestal in bed (gewoon liggend ;)) . Hoe het gebeurd...geen idee, maar het doet echt ontzettend pijn. Iemand anders?
Dat heet kramp toch heb ik ook wel is echt irritant... Bij m'n voet