wat een aarsgezicht over het zeuren over zijn Linkjes...wrote:morango
bah bah
wat een aarsgezicht over het zeuren over zijn Linkjes...wrote:morango
Jezus, wat een gezeikwrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Rotterdam
Q-Base is 2 uur en een kwartier voor mijwrote:Jezus, wat een gezeikwrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Rotterdam![]()
Als ik naar een feest ga, rijd ik minstens 2 uur.
Alleen Qbase & Gelredome liggen op 45 á 60 minuten.
Q-Base voor mij een uur en nogwat.wrote:Q-Base is 2 uur en een kwartier voor mijwrote:Jezus, wat een gezeikwrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Rotterdam![]()
Als ik naar een feest ga, rijd ik minstens 2 uur.
Alleen Qbase & Gelredome liggen op 45 á 60 minuten.
Nightmare en Loudness was tegelijk, das niet eerlijkwrote:Nu niet nee, maar was een tijdje meer dan genoeg te doen hier met Nightmare, Loudness, Scantraxx, Remember...wrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Rotterdam
Count me in danwrote:Denk dat er nog wel een Fusion-tour in Outland komt
Aaaawhwrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is
Waarom bende nie meegegaan dan jongewrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is
Wist niet zeker of ik wel genoeg geld zou hebben om mee te gaan (uiteindelijk dus welwrote:Waarom bende nie meegegaan dan jongewrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is
Ach jung , zorg ervoor dat je wat geld spaart voor volgend jaar en dan 10000x zo hard al die party's en vakanties inhalenwrote:Wist niet zeker of ik wel genoeg geld zou hebben om mee te gaan (uiteindelijk dus welwrote:Waarom bende nie meegegaan dan jongewrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is).
En ik wilde ook met een groepje naar The Qontinent gaan, maar die haken natuurlijk ook weer af :')
Vorig jaar was ik wel gewoon met ze mee naar Malgrat, en toen was ik ook gelijk blut de 3 maanden daarna, maar dat was het wel waard eigenlijk, dus heb best wel spijt dat ik niet heb gegokt en gewoon geboekt had![]()
Ach jah hopelijk wordt Renesse net zo leuk
Wat zeik je nou, je hebt toch lekker met ons feestje gevierd zaterdagwrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is
Dé teddybeer?wrote:Schoonmakers die mijn teddybeer in de was doen![]()
Ja die jawrote:Dé teddybeer?wrote:Schoonmakers die mijn teddybeer in de was doen![]()
Arme teddywrote:Ja die jawrote:Dé teddybeer?wrote:Schoonmakers die mijn teddybeer in de was doen![]()
Basterds
Dat is waarwrote:Wat zeik je nou, je hebt toch lekker met ons feestje gevierd zaterdagwrote:me maatjes die op msn komen om te vertellen over hoe episch geweldig onvergetelijk hun vakantie in Chersonnissos is terwijl ik kapot thuis zit in dit hoerentyvesland waar niks te beleven is
Hahaha ssshhttArme teddy![]()
Nu moet je hem weer opnieuw inknuffelen.