Ik vind dat wel een geinig nummertje
Dat stemmetje van haar is echt geinig.
wrote:Ik vind dat wel een geinig nummertje![]()

Irritatiemomentje:wrote:Het feit dat ik ondanks ik meerderjarig ben geen alcoholische dranken mocht drinken in de Hemkade.
Vind je het heel gek?wrote:Het feit dat ik ondanks ik meerderjarig ben geen alcoholische dranken mocht drinken in de Hemkade.
Alcohol is dus totaal niet mijn drug. Al heb ik me top vermaakt op drank, zal ik vast ook wel irritant geweest zijnwrote:Vind je het heel gek?wrote:Het feit dat ik ondanks ik meerderjarig ben geen alcoholische dranken mocht drinken in de Hemkade.Je lag half op de grond man haha. Wel mooi om te zien!
Nee dat is inderdaad niet wat voor jou. Jij kan je beter met andere dingen bezig houdenwrote:Alcohol is dus totaal niet mijn drug. Al heb ik me top vermaakt op drank, zal ik vast ook wel irritant geweest zijnwrote:Vind je het heel gek?wrote:Het feit dat ik ondanks ik meerderjarig ben geen alcoholische dranken mocht drinken in de Hemkade.Je lag half op de grond man haha. Wel mooi om te zien!
Haha, viel bij mij wel mee hoor. Vond het wel grappig.wrote:Alcohol is dus totaal niet mijn drug. Al heb ik me top vermaakt op drank, zal ik vast ook wel irritant geweest zijnwrote:Vind je het heel gek?wrote:Het feit dat ik ondanks ik meerderjarig ben geen alcoholische dranken mocht drinken in de Hemkade.Je lag half op de grond man haha. Wel mooi om te zien!
Maar wel een jood? Dat zou een hoop verklarenwrote:m'n moeder die denkt dat ze net als hitler commando's kan geven. ben geen hond
Of een neger.wrote:Maar wel een jood? Dat zou een hoop verklarenwrote:m'n moeder die denkt dat ze net als hitler commando's kan geven. ben geen hond
wrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Deventer
Nu niet nee, maar was een tijdje meer dan genoeg te doen hier met Nightmare, Loudness, Scantraxx, Remember...wrote:Dat er bijna geen feestjes zijn in de omgeving van Rotterdam