Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:33 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Squirrie schreef:
Dat doe je toch niet?! Krijg je een PM van iemand, die een subjectief verhaal op gaat hangen. Je moet toch gewoon zelf kijken wat er is gebeurd en zelf over oordelen..

En dat een hondje trekjes van de baas over neemt is bedoelt als dat Jor-D hetzelfde handelt als zijn moderators. Wel cool van ze, zitten ze iig op één lijn.. Of het de goede lijn is gaan we maar niet op in hé!

Doe nou niet alsof je weet hoe ik handel. Want blijkbaar heb je dat totaal niet door :thumbup:

Dan moet je niet zo'n post maken, krijg je de schijn ook niet tegen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Squirrie schreef:
Dat doe je toch niet?! Krijg je een PM van iemand, die een subjectief verhaal op gaat hangen. Je moet toch gewoon zelf kijken wat er is gebeurd en zelf over oordelen..

En dat een hondje trekjes van de baas over neemt is bedoelt als dat Jor-D hetzelfde handelt als zijn moderators. Wel cool van ze, zitten ze iig op één lijn.. Of het de goede lijn is gaan we maar niet op in hé!

Doe nou niet alsof je weet hoe ik handel. Want blijkbaar heb je dat totaal niet door :thumbup:

Je gaat toch niet serieus jezelf lopen verdedigen tegenover iemand die wekelijks vol aan de MDMA en dergelijke zit? :/
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

En weer hatin' overal, kom op jongens :/

Hardtraxx Beheerder

Olijfboompje schreef:
Jor-D schreef:
Squirrie schreef:

Je gaat toch niet serieus jezelf lopen verdedigen tegenover iemand die wekelijks vol aan de MDMA en dergelijke zit? :/

Oh ik hou er gewoon niet van als mensen dingen zeggen die in mijn ogen gewoon niet kloppen. That's all. Verder neem ik 'm ook niet echt serieus :thumbup:

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Hahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Oh ik hou er gewoon niet van als mensen dingen zeggen die in mijn ogen gewoon niet kloppen. That's all. Verder neem ik 'm ook niet echt serieus :thumbup:

Oke, gelukkig, ik begon mij al zorgen te maken.
Ik zou het zeer teleurstellend vinden als een lid, zoals Squirrie, het moet verpesten voor andere relatiebehoevende mensen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Het is belangrijk wel dat je 2 kanten van het verhaal aanhoort dat wil ik wel even melden. Dit moet je overigens niet opnemen als punt van kritiek of dat ik je de les wil lezen, maar het is in mijn ogen niet eerlijk naar de gebruiker als alleen het verhaal van een enkel persoon gehoord wordt.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:39 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Oh ik hou er gewoon niet van als mensen dingen zeggen die in mijn ogen gewoon niet kloppen. That's all. Verder neem ik 'm ook niet echt serieus

Nou dan mag je dat toch corrigeren, wat je nu overigens ook doet door te zeggen dat jouw handelingswijze niet zo is zoals ik hem had geïnterpreteerd :)

Laatste zin is dan weer beetje jammer, je kent me verder niet eens dus om nu Daniel te gaan quoten over mijn gebruik en daar op in te gaan is beetje laag. Iedereen kan elkaar zwart maken met gebruik wat overigens helemaal niet hoeft te kloppen ;)

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Jor-D schreef:

Het is belangrijk wel dat je 2 kanten van het verhaal aanhoort dat wil ik wel even melden. Dit moet je overigens niet opnemen als punt van kritiek of dat ik je de les wil lezen, maar het is in mijn ogen niet eerlijk naar de gebruiker als alleen het verhaal van een enkel persoon gehoord wordt.

Wat werd er gebruikt dan?

Hardtraxx Beheerder

mrazura schreef:
Jor-D schreef:

Ik ben oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen en dat is ook de reden dat ik vraag om PM's :thumbup: En inmiddels heb ik de PM's gehad ^^
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:40 

Iris93 schreef:
biscuit schreef:
ja oke maar inemiene deed niks he.

iris93 en hardstylelover1997

inemiene was er ook bij ;)[/quote]

maar ze gooide geen onnodige commentaren ertussen zoals jij je opwindende over een 14 jarig meisje wat praat over ongesteldheid.
ilke(hardstylelover1997) moet haar plek nog leren kennen en leren hoe hier alles loopt. jij vond t nodig om hiet wat onnodig commentaar tussen te gooien. je had t op zn minst subtieler kunnen aanpakken anders had ik t topic open gelaten.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jor-D schreef:
Squirrie schreef:

Ik vind het niet eerlijk hoe je mijn vriend squirrie hier probeert zwart te maken. Zover ik weet is de enige pil die hij gebruikt een vitaminepil. Bij een conflict treffen alle partijen blaam dus niet alleen squirrie.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Ik vind het niet eerlijk hoe je mijn vriend squirrie hier probeert zwart te maken. Zover ik weet is de enige pil die hij gebruikt een vitaminepil. Bij een conflict treffen alle partijen blaam dus niet alleen squirrie.

Sorry, ik heb wat snelle op en dus moet ik mijn energie kwijt :$
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Het nemen van dextro is geen excuus voor wat je gedaan heb.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:43 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Iris93 schreef:
biscuit schreef:
ja oke maar inemiene deed niks he.

iris93 en hardstylelover1997

inemiene was er ook bij ;)

maar ze gooide geen onnodige commentaren ertussen zoals jij je opwindende over een 14 jarig meisje wat praat over ongesteldheid.
ilke(hardstylelover1997) moet haar plek nog leren kennen en leren hoe hier alles loopt. jij vond t nodig om hiet wat onnodig commentaar tussen te gooien. je had t op zn minst subtieler kunnen aanpakken anders had ik t topic open gelaten.[/quote]
Dat had ik dus ook al 2 keer eerder gedaan ;)
Als het dan nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer ;)
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:44 

Hardtraxx Beheerder

Goed, laten we het hier ook eens over een ander onderwerp hebben.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Wat een kutweer doet me denken aan de sombere tijden die ik hier beleef de laatste tijd op hardtraxx.

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Wat een kutweer doet me denken aan de sombere tijden die ik hier beleef de laatste tijd op hardtraxx.

Agree

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
mrazura schreef:

Agree

+1 :/
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Het nemen van dextro is geen excuus voor wat je gedaan heb.

Fuck!

geen grille voor de auto hebben :mad:

Oplossing: zelf een grillle maken! :D

Hardtraxx Addict

Waar ging het fout..

actueel/hardtraxx-waar-ging-het-fout-t17631.html

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
geen grille voor de auto hebben :mad:

Oplossing: zelf een grillle maken! :D

deze is baas :cool:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Squirrie schreef:
mrazura schreef:

Agree

+1 :/

Het komt niet door mij!
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic