Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:19 

Donateur

Squirrie schreef:
Mag toch hopen Jor-D dat je zelf naleest wat er is gebeurt in het topic en niet vanuit één PM uitgaat.. Dan zou dat mijn irritatiemomentje worden!

Iris93 zal zich vast wel opofferen voor een PM, weet het haast wel 100% zeker (klik * Wie is er online* )

Heb een pm gestuurd met het verhaal heeeeel kort samengevat xD
Maarjah het is eigenlijk wel Iris haar schuld, als zij niet zo ging bit hen tegen een klein meisje :lol: was er niets aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:19 

Hardtraxx Addict

Maarja, uit ervaring weten we inmiddels wel dat de moderators hier zelf ook snel een oordeel trekken en het liefst subjectief! :) Een hondje neemt de trekjes van z'n baas vaak over hé, verklaart genoeg op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat me opvalt er zijn nu wat meer meisjes hier en er zijn meteen alleen maar problemen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Maarja, uit ervaring weten we inmiddels wel dat de moderators hier zelf ook snel een oordeel trekken en het liefst subjectief! :) Een hondje neemt de trekjes van z'n baas vaak over hé, verklaart genoeg op dit moment.

Baas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Weet je wat me opvalt er zijn nu wat meer meisjes hier en er zijn meteen alleen maar problemen. :whistle:

Zo idd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

Niks baas aan, is gewoon ronduit slecht.

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Ik snap het niet kun je het iets duidelijk verwoorden? :whistle:

Donateur

mrazura schreef:

Ja bannen en verbieden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:24 

Hardtraxx Beheerder

mrazura schreef:
Squirrie schreef:

Squirrie denkt dat we liever een persoonlijk oordeel trekken (eigen mening) dan dat we luisteren naar anderen (Subjectief). Helaas voor hem moet ik m daar ongelijk in geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Squirrie schreef:

Een eigenaar van een website vraagt dit na het sluiten van een topic:
Jor-D schreef:
Kan iemand mij in een PM even uitleggen wát hier aan de hand is? Begrijp er geen kut van

Tot dan: dicht.

Dat doe je toch niet?! Krijg je een PM van iemand, die een subjectief verhaal op gaat hangen. Je moet toch gewoon zelf kijken wat er is gebeurd en zelf over oordelen..

En dat een hondje trekjes van de baas over neemt is bedoelt als dat Jor-D hetzelfde handelt als zijn moderators. Wel cool van ze, zitten ze iig op één lijn.. Of het de goede lijn is gaan we maar niet op in hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Wat voor een lijn? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:26 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:

x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Junk :lol:

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Eerst liep iedereen te huilen dat er te weinig meisjes waren, nou zijn er 2, instant bitchfight xd

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Squirrie schreef:

En bedankt.
Dus als iemand een topic verneukt en ik zeg er wat van ben ik een hondje.
Nee dankje, ik zal het onthouden ;)

Lees m'n bovenstaande post.. Heb nooit gezegd dat jij tot de 'hondjes' behoord ;)

Heb hier niets ten nadele van jouw gepost hoor Iris :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
mrazura schreef:

Eerst liep iedereen te huilen dat er te weinig meisjes waren, nou zijn er 3, instant bitchfight xd

;)

Olijfboompje schreef:

een waslijn, witte lijn, hondlijn.

en volgens mij dacht je aan de middelste? xd

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:

een waslijn, witte lijn, hondlijn.

en volgens mij dacht je aan de middelste? xd

Hij denkt aan niets anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Het is belangrijk dat het management van deze website goed kijkt welke lijnen ze innemen.

Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
Eerst liep iedereen te huilen dat er te weinig meisjes waren, nou zijn er 2, instant bitchfight xd

Ik vond het wel dik gezellig :D

RAW-vizion schreef:
Olijfboompje schreef:

Junk :lol:

Een hond verliest zijn trekjes nooit :cool:

RAW-vizion schreef:
Negert schreef:
mrazura schreef:

Eerst liep iedereen te huilen dat er te weinig meisjes waren, nou zijn er 3, instant bitchfight xd

;)

ja oke maar inemiene deed niks he.

iris93 en hardstylelover1997

Hardtraxx Addict

Negert schreef:
mrazura schreef:

Nee dat is het niet,
niks omdat het een meisje is, maar ga geen topic verneuken. En ga dan al helemaal niet vrolijk verder als er wat van gezegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:30 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
RAW-vizion schreef:
Negert schreef:
;)

ja oke maar inemiene deed niks he.

iris93 en hardstylelover1997

inemiene was er ook bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:30 

Hardtraxx Beheerder

Squirrie schreef:
Dat doe je toch niet?! Krijg je een PM van iemand, die een subjectief verhaal op gaat hangen. Je moet toch gewoon zelf kijken wat er is gebeurd en zelf over oordelen..

En dat een hondje trekjes van de baas over neemt is bedoelt als dat Jor-D hetzelfde handelt als zijn moderators. Wel cool van ze, zitten ze iig op één lijn.. Of het de goede lijn is gaan we maar niet op in hé!

Doe nou niet alsof je weet hoe ik handel. Want blijkbaar heb je dat totaal niet door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Negert schreef:
mrazura schreef:

Nee dat is het niet,
niks omdat het een meisje is, maar ga geen topic verneuken. En ga dan al helemaal niet vrolijk verder als er wat van gezegd wordt.

Waarom ''verneukt'' paar off topic reacties so what? :lol:
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic