Mensen je mag maar 1 stem uitbrengen per persoon, dus of -1 of +1.Iris93 wrote:+ 5 miljoenQnalQut wrote:+100000000Nando wrote:Al die onzin topics in het off-topic. Kan ik me echt focking hard aan irriteren.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Geen aandacht aan schenken, gaat t vanzelf weg 
Zo'n nieuwsartikel waar mijn naam in word genoemd 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
+1Olijfboompje wrote:Zo'n nieuwsartikel waar mijn naam in word genoemd
naja niet m'n echte naam... Skedoedelefloeps als echte naam zou erg zijn maargoed.
Jullie snappen me wel
Skedoedelefloeps wrote:+1Olijfboompje wrote:Zo'n nieuwsartikel waar mijn naam in word genoemd
naja niet m'n echte naam... Skedoedelefloeps als echte naam zou erg zijn maargoed.
Jullie snappen me wel
geld dat ook bij jou?Skedoedelefloeps wrote:Geen aandacht aan schenken, gaat t vanzelf weg
Jullie zijn het eindelijk vandaag een keer met elkaar eens. Bel de krant! 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Probeer het zou ik zeggen_dp_ wrote:geld dat ook bij jou?Skedoedelefloeps wrote:Geen aandacht aan schenken, gaat t vanzelf weg
ImpossibleSkedoedelefloeps wrote:Probeer het zou ik zeggen_dp_ wrote:geld dat ook bij jou?Skedoedelefloeps wrote:Geen aandacht aan schenken, gaat t vanzelf weg
De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx 
mrazura wrote:De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx
Het Off-Topic gaat langzaam naar de klote.
Jaa pff, gedraag je toch eens NandoNando wrote:mrazura wrote:De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx
Hierdoor gaat het dus naar de klote.Squirrie wrote:Jaa pff, gedraag je toch eens NandoNando wrote:mrazura wrote:De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx
Zinloze opmerkingen.
Netjes brengt hij het niet nee.Squirrie wrote:Jaa pff, gedraag je toch eens NandoNando wrote:mrazura wrote:De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx
Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"Nando wrote:mrazura wrote:De rotzooi dat wordt gepost op hardtraxx
-
G
Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
Rarara waar ligt het aan...
Aan mij dusKSwoosh wrote:Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
Ik weet het wel, maar ik mag het niet zeggen, want dan gaat het wéér over drugsKSwoosh wrote:Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
Voorlopig ben jij de enige die gebanned wordt.KSwoosh wrote:Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
Jij meneer veteraan.
Oke, maar vroeger was alles beter. Het wordt gewoon te groot qua actieve leden en dan is de kans dat dit soort dingen gebeuren ook groter.KSwoosh wrote:Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
-
G
Helaas wel, maar dat moet mensen er niet van weerhouden om alles kapot te spammen.mikeee wrote:Oke, maar vroeger was alles beter. Het wordt gewoon te groot qua actieve leden en dan is de kans dat dit soort dingen gebeuren ook groter.KSwoosh wrote:Alleen voor de lading nieuwe leden ging het hier al 2 jaar lang goed.mikeee wrote:Ah jo het werkt gewoon net als veel in het leven "het gaat een tijdje goed, er wordt gekloot, er wordt op gewezen, het gaat weer een tijdje goed"
En dat ik eerst ook op de vingers ben getikt is ook maar goed, want nu denk ik wel een 2e keer voordat ik iets post. (of in ieder geval meestal)
Voorlopig heb ik nog nooit een algemeen topic of dergelijke zien ontsporen.KSwoosh wrote: Helaas wel, maar dat moet mensen er niet van weerhouden om alles kapot te spammen.
En dat ik eerst ook op de vingers ben getikt is ook maar goed, want nu denk ik wel een 2e keer voordat ik iets post. (of in ieder geval meestal)
Altijd alleen Off topic.
Ik zie dan ook alleen een probleem in de off topic sectie.
-
G
Dus?Olijfboompje wrote:Ik zie dan ook alleen een probleem in de off topic sectie.
Het is hier ook geen regel vrije zone ofzo hoor, al doet de naam Offtopic dat blijkbaar vermoeden.
Btw, ik bemoei met ook ff mee, al was ik van plan het heel kort te houden. Dit zie je op veel meer fora waar een offtopicgedeelte staat tov het hoofdonderwerp 
Als jij de regels kan geven, zal ik mij daaraan houden.KSwoosh wrote:Dus?Olijfboompje wrote:Ik zie dan ook alleen een probleem in de off topic sectie.
Het is hier ook geen regel vrije zone ofzo hoor, al doet de naam Offtopic dat blijkbaar vermoeden.
Je mag ook vertellen welke regels er overtreden worden.