ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebbenroberttt wrote:Koerier zou ik doen.. Ik ben nu orderpicker, geen bal aan
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ja oke :p maar bij ons zijn et kut tijden..KSwoosh wrote:ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebbenroberttt wrote:Koerier zou ik doen.. Ik ben nu orderpicker, geen bal aan
vanaf volgende week iedere ochtend om 06:00 beginnen ..
Drugskoerier zijn verdient goed, naar horen zeggenKSwoosh wrote:ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebbenroberttt wrote:Koerier zou ik doen.. Ik ben nu orderpicker, geen bal aan
-
G
idd, dat is bij die ook, maarja, tis maar zoroberttt wrote:ja oke :p maar bij ons zijn et kut tijden..KSwoosh wrote:ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebbenroberttt wrote:Koerier zou ik doen.. Ik ben nu orderpicker, geen bal aan
vanaf volgende week iedere ochtend om 06:00 beginnen ..
flikker nou es op manChukkels wrote:Drugskoerier zijn verdient goed, naar horen zeggen
mensen die alleen maar over drugs kunnen praten
Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!
WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!!

WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
EIN REICH EIN FUHRER, JETZT ALLEN GEGEN DIE MAUER!!Kevin-Raw wrote:Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!![]()
WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!!![]()
Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt?Kevin-Raw wrote:Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!![]()
WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!!![]()
Parvuz wrote:Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt?Kevin-Raw wrote:Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!![]()
werken in het buitenland is anders dan wonen en werken in het buitenland
Alsnog. Al ga je in Spanje wonen én werken en je hebt een Nederlandse collega, dan ga je toch in het Nederlands praten? Zolang het de anderen niet aangaat dan.
Ik snap niet echt waarom jullie hier zo een probleem van maken.
hidde wrote:Alsnog. Al ga je in Spanje wonen én werken en je hebt een Nederlandse collega, dan ga je toch in het Nederlands praten? Zolang het de anderen niet aangaat dan.
ja maar hier met die buitenlanders weet je t maar nooit waarover ze het hebben
heb t vaak zat gehad dat en 2 buitelanders naast me stonden en tegen elkaar gewoon nederlands praatte over hun school (zover dat geloofwaardig is)
tot k een keer hun kant opdraaide zonder bedoeling en ineens gingen ze over naar het ali-baba taaltje en maar richting mij blijven kijke
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je mag taal spreken die je wilt, zolang je det niet doet met klanten in de buurt ofzo. Dan moet je imo gewoon Nederlands praten, puur uit respect.
Werkte vroeger bij shoarma zaak enzo, met allemaal turken en die praatte onderling turks met elkaar, geen problemen mee, maar als er een klant binnen kwam was het Nederlands.Zo hoort het.
Werkte vroeger bij shoarma zaak enzo, met allemaal turken en die praatte onderling turks met elkaar, geen problemen mee, maar als er een klant binnen kwam was het Nederlands.Zo hoort het.
Och jochie toch, heb je et er moeilijk meeThe Anim0l wrote:mensen die alleen maar over drugs kunnen praten
roberttt wrote:Och jochie toch, heb je et er moeilijk meeThe Anim0l wrote:mensen die alleen maar over drugs kunnen praten
meer om het feit dat jullie denken dat jullie stoer zijn met het drugsgebruik om er zoveel mogelijk over te praten
geen haat, alleen irritatie
moet mezelf scheren omdat het verschrikkelijk jeukt.. maar ik heb er totaal geen zin in 
ach ja per 1000 posts gaan er misschien 10 over drugsThe Anim0l wrote:roberttt wrote:Och jochie toch, heb je et er moeilijk meeThe Anim0l wrote:mensen die alleen maar over drugs kunnen praten
meer om het feit dat jullie denken dat jullie stoer zijn met het drugsgebruik om er zoveel mogelijk over te praten
geen haat, alleen irritatie
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
maar je voelt je wel aangesprokenroberttt wrote:ach ja per 1000 posts gaan er misschien 10 over drugs
Skedoedelefloeps wrote:Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken
enige wat ik doe is blowen
en als je in elk topic drugsverhalen tegenkomt die ook nog is allemaal over hetzelfde gaan had je deze site beter harddruxx kunnen noemen
Ik neem aan dat als je in het buitenland werkt dat je er ook woont. En dan praat je in je moedertaal tegen mensen uit het zelfde land. Dat is gewoon zo. Dat doen Turken, Marokkanen, Chinezen, Brazilianen en ook Nederlanders. Het is anders als je zegt dat ze helemaal geen woord Nederlands kunnen en hier wonen met Nederlands paspoort.The Anim0l wrote:Parvuz wrote:Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt?Kevin-Raw wrote:Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!![]()
werken in het buitenland is anders dan wonen en werken in het buitenland
Parvuz wrote: Het is anders als je zegt dat ze helemaal geen woord Nederlands kunnen en hier wonen met Nederlands paspoort.
dat is geen nieuw nieuws
En waar zie je die drugsverhalen staan? Volgens mij zijn die in de afgelopen weken/maanden op 1 hand te tellen buiten het drugstopic om (waar ook geeneens bar veel in staat).The Anim0l wrote:Skedoedelefloeps wrote:Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken
en als je in elk topic drugsverhalen tegenkomt die ook nog is allemaal over hetzelfde gaan had je deze site beter harddruxx kunnen noemen
Chukkels wrote:En waar zie je die drugsverhalen staan? Volgens mij zijn die in de afgelopen weken/maanden op 1 hand te tellen buiten het drugstopic om (waar ook geeneens bar veel in staat).The Anim0l wrote:Skedoedelefloeps wrote:Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken
misschien zijn die nu weggehaald?
Deze mensen wonen hier al heel de leven! , ik werk met 80% allochtoon wat al niet leuk is, en dan vertikken ze het ook nog gewoon om nederlands te praten op de werkvloer. Hoef geen turks/marrokaans te horen. Maar gelukkig als de baas het hoort krijgen ze een waarschuwingParvuz wrote:Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt?Kevin-Raw wrote:Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!!![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
HHZ - Doomed
wat heb iedereen tog met die track?