Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:51 

roberttt schreef:
Koerier zou ik doen.. Ik ben nu orderpicker, geen bal aan xd

ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:54 

Donateur

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

ja precies, maar bijbaan is bijbaan en ik wil eigenlijk wel weer wat extra geld hebben xd

ja oke :p maar bij ons zijn et kut tijden..

vanaf volgende week iedere ochtend om 06:00 beginnen .. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

Drugskoerier zijn verdient goed, naar horen zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:08 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

ja oke :p maar bij ons zijn et kut tijden..

vanaf volgende week iedere ochtend om 06:00 beginnen .. :x

idd, dat is bij die ook, maarja, tis maar zo :P

Chukkels schreef:
Drugskoerier zijn verdient goed, naar horen zeggen ^^

flikker nou es op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

mensen die alleen maar over drugs kunnen praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:13 

Donateur

Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!! :mad:
WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!! :thumbdown: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:19 

Artiest

Kevin-Raw schreef:
Buitenlanders op me werk, die in hun eigen taal tegen elkaar zitten te lullen!!! :mad:
WE ZITTEN IN NEDERLAND!!! DUS PRAAT NEDERLANDS!!! ANDERS ZOUT JE MAAR LEKKER OP NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!! :thumbdown: :mad:

EIN REICH EIN FUHRER, JETZT ALLEN GEGEN DIE MAUER!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Als jij in het buitenland zou werken en toevallig werkt daar nog een Nederlander daar. Ga je dan met hem bijvoorbeeld turks praten omdat je daar werkt? :P

werken in het buitenland is anders dan wonen en werken in het buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:37 

Hardtraxx Addict

Alsnog. Al ga je in Spanje wonen én werken en je hebt een Nederlandse collega, dan ga je toch in het Nederlands praten? Zolang het de anderen niet aangaat dan.

Ik snap niet echt waarom jullie hier zo een probleem van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Alsnog. Al ga je in Spanje wonen én werken en je hebt een Nederlandse collega, dan ga je toch in het Nederlands praten? Zolang het de anderen niet aangaat dan.

Ik snap niet echt waarom jullie hier zo een probleem van maken.

ja maar hier met die buitenlanders weet je t maar nooit waarover ze het hebben

heb t vaak zat gehad dat en 2 buitelanders naast me stonden en tegen elkaar gewoon nederlands praatte over hun school (zover dat geloofwaardig is)
tot k een keer hun kant opdraaide zonder bedoeling en ineens gingen ze over naar het ali-baba taaltje en maar richting mij blijven kijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:41 

Artiest

Je mag taal spreken die je wilt, zolang je det niet doet met klanten in de buurt ofzo. Dan moet je imo gewoon Nederlands praten, puur uit respect.
Werkte vroeger bij shoarma zaak enzo, met allemaal turken en die praatte onderling turks met elkaar, geen problemen mee, maar als er een klant binnen kwam was het Nederlands.Zo hoort het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:44 

Donateur

The Anim0l schreef:

Och jochie toch, heb je et er moeilijk mee :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

meer om het feit dat jullie denken dat jullie stoer zijn met het drugsgebruik om er zoveel mogelijk over te praten

geen haat, alleen irritatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

moet mezelf scheren omdat het verschrikkelijk jeukt.. maar ik heb er totaal geen zin in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:55 

Donateur

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

meer om het feit dat jullie denken dat jullie stoer zijn met het drugsgebruik om er zoveel mogelijk over te praten

geen haat, alleen irritatie :D

ach ja per 1000 posts gaan er misschien 10 over drugs :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:56 

Artiest

Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ach ja per 1000 posts gaan er misschien 10 over drugs :oh:

maar je voelt je wel aangesproken :P hij zij mensen in het algemeen, en niet Roberttt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Grappig, als wij iets zeggen over drugs dan happen jullie net zo snel en vaak als dat jullie die zooi ook daadwerkelijk gebruiken >.<

enige wat ik doe is blowen

en als je in elk topic drugsverhalen tegenkomt die ook nog is allemaal over hetzelfde gaan had je deze site beter harddruxx kunnen noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:

werken in het buitenland is anders dan wonen en werken in het buitenland

Ik neem aan dat als je in het buitenland werkt dat je er ook woont. En dan praat je in je moedertaal tegen mensen uit het zelfde land. Dat is gewoon zo. Dat doen Turken, Marokkanen, Chinezen, Brazilianen en ook Nederlanders. Het is anders als je zegt dat ze helemaal geen woord Nederlands kunnen en hier wonen met Nederlands paspoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Het is anders als je zegt dat ze helemaal geen woord Nederlands kunnen en hier wonen met Nederlands paspoort.

dat is geen nieuw nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

en als je in elk topic drugsverhalen tegenkomt die ook nog is allemaal over hetzelfde gaan had je deze site beter harddruxx kunnen noemen

En waar zie je die drugsverhalen staan? Volgens mij zijn die in de afgelopen weken/maanden op 1 hand te tellen buiten het drugstopic om (waar ook geeneens bar veel in staat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:

En waar zie je die drugsverhalen staan? Volgens mij zijn die in de afgelopen weken/maanden op 1 hand te tellen buiten het drugstopic om (waar ook geeneens bar veel in staat).

misschien zijn die nu weggehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:14 

Donateur

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Deze mensen wonen hier al heel de leven! , ik werk met 80% allochtoon wat al niet leuk is, en dan vertikken ze het ook nog gewoon om nederlands te praten op de werkvloer. Hoef geen turks/marrokaans te horen. Maar gelukkig als de baas het hoort krijgen ze een waarschuwing
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

HHZ - Doomed :thumbdown: wat heb iedereen tog met die track?
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic