Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan >.<

Daar twijfel ik niet over, jongens of meisjes, klein of groot, het maakt allemaal niet uit. Als er maar op te fappen valt, dat is het motto van Biscuit.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:46 

katamaran schreef:
Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan >.<

Daar twijfel ik niet over, jongens of meisjes, klein of groot, het maakt allemaal niet uit. Als er maar op te fappen is, dat is het motto van Biscuit.

:nono:

ik had een ander motto: pluk de dag!

katamaran schreef:

Daar twijfel ik niet over, jongens of meisjes, klein of groot, het maakt allemaal niet uit. Als er maar op te fappen valt, dat is het motto van Biscuit.

toch maar es meer met biscuit optrekken dan

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:47 

KSwoosh schreef:
katamaran schreef:

toch maar es meer met biscuit optrekken dan

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.

Gaat over vitamine pillen .

Of niet...
aub een keer geen drugs gedoe in andere topics dan waarvoor het bedoeld is >.<

Wat is dit dan skedoedel?
Jij die zich ergert?
Wow :oh:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:54 

Artiest

Ben slechts een mens he :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Ben een slecht mens he :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:58 

Artiest

Hoofdcoach schreef:

Ik weet niet wat je wilt bereiken met je opmerkingen? :lol:
Wil je nu een discussie ontketenen of is dit jouw vorm van humor? >.<
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ik weet niet wat je wilt bereiken met je opmerkingen? :lol:
Wil je nu een discussie ontketenen of is dit jouw vorm van humor? >.<

Ja ik wil een zinloze discussie ontketenen waar ik ook heel veel zin in heb op deze lui zondag
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:02 

Artiest

Dan snap ik je opmerkingen niet echt, nogal nutteloos dan he >.< hoewel ik ze best komisch vind.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

12uur naar bed
en om half 6 nog geen oog dicht gedaan :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het nu wel een keer leuk geweest dat het met daniel vrijwel altijd uitloopt over drugs. Laat het een keer in het topic.

True dat, Daniël heeft een zeer slechte invloed op mensen. Ik hou mijn hart vast als hij hier van het weekend komt. :$

Verder heb ik naast de pijn in mijn enkel ook nog eens last van mijn rechterknieholte. Arggggg, when will this pain stop?! :cry:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:22 

Chukkels schreef:
Ik vind het nu wel een keer leuk geweest dat het met daniel vrijwel altijd uitloopt over drugs. Laat het een keer in het topic.

True dat, Daniël heeft een zeer slechte invloed op mensen. Ik hou mijn hart vast als hij hier van het weekend komt. :$

Verder heb ik naast de pijn in mijn enkel ook nog eens last van mijn rechterknieholte. Arggggg, when will this pain stop?! :cry:

Morphine dr in jagen :corn:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Chukkels schreef:

Morphine dr in jagen :corn:

Geniaal spul is dat! Is het enige spul waardoor ik niet met tegenzin naar het ziekenhuis ga als ik geopereerd moet worden xd
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:25 

Artiest

Hoop het nooit nodig te hebben :lol:
Vin een ibuprofen op t moment goed genoeg.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:33 

dat ik vandaag schijtverkouden ben -.-
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:13 

Hardtraxx Crew

Ons mam uitleggen hoe der nieuwe telefoon werkt, en dat ze het dan na 10x uitleggen nog niet snapt.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:17 

wootum schreef:
Ons mam uitleggen hoe der nieuwe telefoon werkt, en dat ze het dan na 10x uitleggen nog niet snapt.

112 is nummerinformatie en
1888 is alarmcentrale.
simpel.
smsen hoeft ze niet.
rode knop is opnemen en groene is ophangen. :P
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:19 

Hardtraxx Addict

Ontopic alsjeblieft.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:19 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Ontopic alsjeblieft.

.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:23 

Hardtraxx Crew

biscuit schreef:
wootum schreef:

112 is nummerinformatie en
1888 is alarmcentrale.
simpel.
smsen hoeft ze niet.
rode knop is opnemen en groene is ophangen. :P

Haha, zelfs dat snapt ze niet. Weet niet eens hoe ze hem van toetsenvergrendeling moet halen, touchscreen ken ze niet mee overweg. Drama.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Om 8uur sochtends moeten rijlessen..

5 wekkers zetten

en vervolgens (je raad m al)..

wakker gemaakt worden door je vader om 4 voor 8... 'Moest je niet rijlessen om 8uur?'

Lameeeee >.< >.<
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Om 8uur sochtends moeten rijlessen..

5 wekkers zetten

en vervolgens (je raad m al)..

wakker gemaakt worden door je vader om 4 voor 8... 'Moest je niet rijlessen om 8uur?'

Lameeeee >.< >.<

Typical :D
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:18 

Hardtraxx Addict

-Nu ik het best wel hard nodig heb totaal geen inspiratie hebben. :/
-Mijn moeder die er in slaagt om van alles een probleem te maken. :yawn:
-Dit tyfushuis wat bij het geringste beetje bass al bijna van zijn fundering aftyft.
-Mijn volkomen nutteloze kamer plus bureau(schuine muren dus geen ruimte meer voor bijv een dj-set, raar bureau waar geen monitoren op passen)
-Mijn ouders die niet inzien dat ik echt een nieuw bureau nodig heb en ik heb geen zin om zelf een nieuwe te kopen :lol:
-Mijn zusje die de meest nice kamer in huis krijgt en ik krijg ongeveer niks. :cry:

Life sucks :lol: :lol:
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic