Minder pillen slikken, jij junk!mrazura wrote:Kramp in mn kaak
Active topics in Off-Topic
Moderators
doet deze jongen toch nietOlijfboompje wrote:Minder pillen slikken, jij junk!mrazura wrote:Kramp in mn kaak
Don't know, ik ken geen pillenslikkers.roberttt wrote:doet deze jongen toch nietOlijfboompje wrote:Minder pillen slikken, jij junk!mrazura wrote:Kramp in mn kaak
Ik kan niet leven zonder mijn vitaminepil in de ochtend.Olijfboompje wrote:Minder pillen slikken, jij junk!mrazura wrote:Kramp in mn kaak
Neem je wel je matties mee met pipa en kniffa.hardaddict wrote:Zon k*t mug die ik vanavond ga opwachten
Jah en dan gaan we daar staan met onze aeroxen, en onze ralph lauren pet op, en onze glimmende jasjes met bontkraag aanmrazura wrote:Neem je wel je matties mee met pipa en kniffa.hardaddict wrote:Zon k*t mug die ik vanavond ga opwachten
en een iemand staat dan daar met zijn blackberry Hef te luisteren
die paarse met het driehoekje ?mrazura wrote:Ik kan niet leven zonder mijn vitaminepil in de ochtend.Olijfboompje wrote:Minder pillen slikken, jij junk!mrazura wrote:Kramp in mn kaak
Robert!roberttt wrote:die paarse met het driehoekje ?mrazura wrote:
Ik kan niet leven zonder mijn vitaminepil in de ochtend.
Hou die taal voor je!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.
Olijfboompje wrote:Robert!roberttt wrote:die paarse met het driehoekje ?mrazura wrote:
Ik kan niet leven zonder mijn vitaminepil in de ochtend.
Hou die taal voor je!
Gaat over vitamine pillen .Skedoedelefloeps wrote:Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Of niet...roberttt wrote:Gaat over vitamine pillen .Skedoedelefloeps wrote:Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.
aub een keer geen drugs gedoe in andere topics dan waarvoor het bedoeld is
-
E
als je ongesteld bent moet je niet hier negatief doen. ga dan op de wc zitten zeiken.Skedoedelefloeps wrote:Of niet...roberttt wrote:Gaat over vitamine pillen .Skedoedelefloeps wrote:Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.
niet hier iemands discussie over vitaminepillen gaan storen. dit is zeer irritant.
fijn en nu rust!
Jij komt steeds met het woord drugs, heb ik niet gezegdSkedoedelefloeps wrote:Of niet...roberttt wrote:Gaat over vitamine pillen .Skedoedelefloeps wrote:Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.
-
E
mensen die hier andermans discussie zinloos storen.
owja: Roberttt: je hebt gelijk!
owja: Roberttt: je hebt gelijk!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote:Of niet...roberttt wrote:Gaat over vitamine pillen .Skedoedelefloeps wrote:Kunnen jullie voor een keer niet over drugs praten aub.

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan
Ik vind het nu wel een keer leuk geweest dat het met daniel vrijwel altijd uitloopt over drugs. Laat het een keer in het topic.
Ik vind het nu wel een keer leuk geweest dat het met daniel vrijwel altijd uitloopt over drugs. Laat het een keer in het topic.
Ben je nu echt serieus of loop je keihard te trollen? Jij bent de eerste die drugs erbij haaldeSkedoedelefloeps wrote:Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan![]()
-
E
zoiets heet vervelingmrazura wrote:Ben je nu echt serieus of loop je keihard te trollen? Jij bent de eerste die drugs erbij haaldeSkedoedelefloeps wrote:Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan![]()
en trouwens: vrouwen die ongesteld zijn, zijn niet leuk
vitaminepillen: is geen drugs. deze kunnen veel verschillende vormen aannemen en zijn als volgt:
Een vitamine is een micronutriënt die een organisme zoals de mens nodig heeft, maar die het organisme niet of in onvoldoende mate zelf kan maken.
Aanvankelijk dacht men dat alle vitaminen een amine-structuur hadden, iets dat niet bleek te kloppen. De naam, die bedacht werd door Casimir Funk, is dan ook een samenstelling van vitale en amine.
Bij de naamgeving van vitamines is aanvankelijk uitgegaan van een eenvoudige 1-letter naamgeving, zoals vitamine A. Naderhand zijn de vitamines ingedeeld naar functionele werking.
Vitamines die nodig zijn voor de werking van enzymen vallen onder de klasse van co-enzymen.
De Nederlandse Gezondheidsraad doet aanbevelingen hoeveel vitamines iemand dagelijks nodig heeft. Voor elke vitamine bestaat er een Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH).
en dus zijn vitaminepillen geen drugspillen want wie is er als de kippen bij als het gaat om drugs?
toch niet Skedoedelefloeps?
en owja: dat jij t leuk vind om t woord drugs in andermans mond te leggen fijn. maar hier niet.
Last edited by En-er-gy on 10 Jul 2011 21:38, edited 1 time in total.
Ey Robin, ga huilen in een hoekje.Skedoedelefloeps wrote:Als ik ongesteld zou zijn biscuit zat jij nu met een verrekijker voor mn huis te geilen, want alles wat ongesteld raakt heeft meteen jou achter zich aan![]()
Ik word doodmoe van je cynische opmerkingen.
Look at ma

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik ben niet geheel achterlijk mensen, kijk nou eens hoe het gesprek verloopt
Preventief voor het uit de hand loopt een waarschuwing, want soms kan het flink irritant worden.
Junkie XL bende achter me aan omdat ik iets zeg
Preventief voor het uit de hand loopt een waarschuwing, want soms kan het flink irritant worden.
Hokjes plaatsen to the max.Skedoedelefloeps wrote:Ik ben niet geheel achterlijk mensen, kijk nou eens hoe het gesprek verloopt![]()
-
E
je maakt je zin niet af: ..omdat ik iets zeg over drugs.Skedoedelefloeps wrote:Ik ben niet geheel achterlijk mensen, kijk nou eens hoe het gesprek verloopt![]()
tsja.. doe je toch niet..mrazura wrote:Hokjes plaatsen to the max.Skedoedelefloeps wrote:Ik ben niet geheel achterlijk mensen, kijk nou eens hoe het gesprek verloopt![]()