Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Maar ik word ook altijd aangevallen door de boze haters hier !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Rickert jij hebt helemaal geen hekel aan mij :cry:


Neeee tuurlijk niet,


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 08:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Maar ik word ook altijd aangevallen door de boze haters hier !!

Dat verdien je ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 08:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Pedaalemre schreef:
Maar ik word ook altijd aangevallen door de boze haters hier !!

Dat verdien je ook


Komt alt account om onder een ban uit te komen #3 ook weer aan hoor.

Jullie 2 en Miwer zijn wel echt de 3 musketriests van dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
Pedaalemre schreef:
Maar ik word ook altijd aangevallen door de boze haters hier !!

Dat verdien je ook


Komt alt account om onder een ban uit te komen #3 ook weer aan hoor.

Jullie 2 en Miwer zijn wel echt de 3 musketriests van dit forum.


Ho ho, ik denk dat Jor-D kan bevestigen dat ik destijds met hem gesproken heb, excuses heb aangeboden en dat daarmee mijn ban opgeheven is. Ja, ik ben geband (geweest), en die is terug gedraaid

Daarbij, ik was #1, Miwer/Heggenschaar #2 en Pedaalemre/Drugszakje #3... get your facts right
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Daarbij, ik was #1, Miwer/Heggenschaar #2 en Pedaalemre/Drugszakje #3... get your facts right

Kunnen we ergens betje plaatsen op deze wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 10:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg interessant allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
rakkietakkie schreef:
Daarbij, ik was #1, Miwer/Heggenschaar #2 en Pedaalemre/Drugszakje #3... get your facts right

Kunnen we ergens betje plaatsen op deze wedstrijd?


Ik corrigeer mijzelf even..

#1 was Kaboem/Dysphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Daarbij, ik was #1, Miwer/Heggenschaar #2 en Pedaalemre/Drugszakje #3...

Het zou fijn zijn om in sommige gevallen een 'mute-knop' te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
rakkietakkie schreef:
Daarbij, ik was #1, Miwer/Heggenschaar #2 en Pedaalemre/Drugszakje #3...

Het zou fijn zijn om in sommige gevallen een 'mute-knop' te hebben.


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 17:13 
 

Waarom is die optie er eigenlijk niet? Meeste fora hebben die namelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Waarom is die optie er eigenlijk niet? Meeste fora hebben die namelijk wel.


Enig idee hoe oud dit forum is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 18:52 
 

Zal wel van voor mijn geboorte zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rakkietakkie z'n nippletwister in de kroeg, 10 min later nog steeds pijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rakkietakkie z'n nippletwister in de kroeg, 10 min later nog steeds pijnlijk



Moet je maar niet "ja doe maar" zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde ff aan dan vriendin laten zien hoe erg je bent ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik wilde ff aan dan vriendin laten zien hoe erg je bent ;p


Haha, valt wel mee.. Je was wel in een keer pleitte..
Machtig mooi avondje Club Fantastique
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderhalve week al ziek zijn met terugkerende koorts, keelpijn en pijn aan de gewrichten.
Tot slot bij de huisarts geweest (voor een tweede keer) en geven aan dat ze dit onder de jongeren dit jaar vaker zien.

Door de lockdown hebben (met name de jongeren) mensen geen goede weerstand kunnen opbouwen en is er bij vele terugkerende virussen gespot. Dus eigenlijk kort gezegd, twee keer griep in anderhalve week...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoor je inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp, dus help me even, de griep krijg je toch sowieso niet ieder jaar? Per jaar krijgt ongeveer 5 procent (bron Wikipedia) van de Nederlanders griep. Oftewel, je slaat wel vaker een jaartje over. Realistisch gezien jaren zelfs. Hoezo zou je nu minder weerstand hebben dan andere jaren waarin je een jaar (of zelfs langer) geen griep hebt gehad?

Het is niet dat ik twijfel aan wat artsen zeggen, maar ik snap het niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Dat hoor je inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp, dus help me even, de griep krijg je toch sowieso niet ieder jaar? Per jaar krijgt ongeveer 5 procent (bron Wikipedia) van de Nederlanders griep. Oftewel, je slaat wel vaker een jaartje over. Realistisch gezien jaren zelfs. Hoezo zou je nu minder weerstand hebben dan andere jaren waarin je een jaar (of zelfs langer) geen griep hebt gehad?

Het is niet dat ik twijfel aan wat artsen zeggen, maar ik snap het niet helemaal :P


Het is alleen m'n eigen ervaring (plus natuurlijk werk/vrienden enz), maar hoor veel meer mensen over griep hebben/ziek zijn (negatief getest en alles btw) dan normaal. Zelf ook echt nooit ziek, 1x in de paar jaar, maar was heel 2020+2021 in contact met alles en iedereen (Tinder, vrienden, feesten) en voor zover ik weet geen corona gehad (evenals niemand om me heen), maar nu is er in 1x een griepgolf en ik was gewoon 2 weken plat, begon eind september en ben nog steeds niet helemaal de oude. Griep, 10x harder dan gebruikelijk. Immense keelpijn, echt weken geleefd op ibu, hoestdrank, keeltabletten en het hielp allemaal 0,0 niks. Dus als ik alleen daar vanuit ga, gecombineerd met dat iedereen op m'n werk ook allemaal ziek was (ook geen corona), klinkt verminderde weerstand wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 02:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Anderhalve week al ziek zijn met terugkerende koorts, keelpijn en pijn aan de gewrichten.
Tot slot bij de huisarts geweest (voor een tweede keer) en geven aan dat ze dit onder de jongeren dit jaar vaker zien.

Door de lockdown hebben (met name de jongeren) mensen geen goede weerstand kunnen opbouwen en is er bij vele terugkerende virussen gespot. Dus eigenlijk kort gezegd, twee keer griep in anderhalve week...


Herkenbaar dit... Gewrichten die stroef aanvoelen tot zeurende pijn en fikse keelpijn al 2 weken lang. Vorig weekend mij ook echt slecht gevoeld (koorts).

Het gaat weer rond, en is dit jaar erger dan andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 02:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dat hoor je inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp, dus help me even, de griep krijg je toch sowieso niet ieder jaar? Per jaar krijgt ongeveer 5 procent (bron Wikipedia) van de Nederlanders griep. Oftewel, je slaat wel vaker een jaartje over. Realistisch gezien jaren zelfs. Hoezo zou je nu minder weerstand hebben dan andere jaren waarin je een jaar (of zelfs langer) geen griep hebt gehad?

Het is niet dat ik twijfel aan wat artsen zeggen, maar ik snap het niet helemaal :P


Griep is eigenlijk alleen influenza. Er zijn legio andere virussen die vergelijkbare verschijnselen veroorzaken maar niet veroorzaakt worden door het influenza virus. In de volksmond noemen we dat ook griep, maar het dat is dus niet helemaal correct vgm.

Denk ook dat mensen momenteel met meerdere ziekte verwekkers tegelijkertijd worden besmet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@emre, ik geloof het wel allemaal. Ik zie het in mijn cirkel ook niet normaal rondgaan. Maar ik snap alleen de verklaring niet. Het kan wel zo zijn wat Mark zegt. Simpele verkoudheden heeft men wel gemiddeld paar keer per jaar en daar hebben we inderdaad geen weerstand tegen opgebouwd. Dus ik vermoed dat dat het vooral is.

Heb ik even mazzel want ben gedurende corona gewoon meerdere keren verkouden geweest dankzij een baby nichtje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Anderhalve week al ziek zijn met terugkerende koorts, keelpijn en pijn aan de gewrichten.
Tot slot bij de huisarts geweest (voor een tweede keer) en geven aan dat ze dit onder de jongeren dit jaar vaker zien.

Door de lockdown hebben (met name de jongeren) mensen geen goede weerstand kunnen opbouwen en is er bij vele terugkerende virussen gespot. Dus eigenlijk kort gezegd, twee keer griep in anderhalve week...


Pff ja, hier ook.
Week of 3 geleden verkouden geworden, heeft dik 2 weken geduurd. Was ik er eindelijk vanaf, begin ik sinds gisteren weer te snotteren/hoesten.
Veel collega's zijn ook verkouden (ik vroeg nog aan mijn baas of ik thuis moest blijven maar dat vond ie onzin als ik negatief testte) dus die zijn waarschijnlijk weer door mij aangestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is het bewijs dat alle maatregelen gedurende de crisis zoals afstand houden, mondmaskers, thuisblijven bij klachten, handen goed wassen en ontsmetten, ... wel degelijk een groot effect hebben gehad. Mensen zijn relatief goed gespaard gebleven van ziekte. Nu alles weer mag, maatregelen (deels) losgelaten worden en iedereen bij elkaar komt, gaat het los.
Vorige  1 ... 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic