ik zat in de metro richting rotjeknor centraal.. en toen hoorde ik 2 hardtraxxers praten over hardtraxx!KSwoosh wrote:bij mij zat alles juist meeQnalQut wrote:Irritatiemomentjes: dat rotjeknor gewoon een gare stad is qua politie en beveiligers, medewerkers, en helemaal die gare metro/tram tijdschema's wat net niet matched.
ik was een half uur eerder thuis als geplant![]()
irritattiemoment:
mn moeder die zegt als ik om 2 uur beneden kom: oh, ben je er nu al uit gekomen? dat is vroeg zeg..
NEE IK LIG NOG IN BED, ACHTERLIJKE KUT! SJEEESH
laat mij ook ff met rust fzo
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je vader die je aanspreekt op typ foutjes die hij leest in krabbels en foto reacties op hyves :')
Haha nee joh meen je nietRAW-vizion wrote:je vader die je aanspreekt op typ foutjes die hij leest in krabbels en foto reacties op hyves :')
-
RHardtraxx Veteran
kan je eigenlijk weer niet maken als je dj ben, en een beetje bekend wil wordenmrazura wrote:Haha nee joh meen je nietRAW-vizion wrote:je vader die je aanspreekt op typ foutjes die hij leest in krabbels en foto reacties op hyves :')Gewoon op gesloten profiel zetten
typfoutjes kun je dan ook niet maken toch 
expres niet in het eredivisietopic kijken en toch overal uitslagen en momenten lezen in andere topics
-
D
dat ik langzamerhand ziek begin te worden 
Maat van me die ik al 3 jaar ken en ook Hardstyle luistert, en nog niet eens weet wat mixen nou eigenlijk is. 
zaterdag me auto schoongemaakt zit nu al helemaal onder de stof en stuifmeel.. wat een tering troep, mag van mij wel weer is gaan regenen..
Heel veel mensen op de meeting van loudness mij kende, maar ik geen idee had wie ze waren 
Huh was jij ook op de meeting?roberttt wrote:Heel veel mensen op de meeting van loudness mij kende, maar ik geen idee had wie ze waren
Ja was er ook xD stond er hele tijd met hoedje op en loudness shirt en een kut kop
-
G
idd, er lag hier een laag stuifmeel op de vensterbank waar ik zo ongeveer de hele wereld mee kon bestuivenp-stylez wrote:zaterdag me auto schoongemaakt zit nu al helemaal onder de stof en stuifmeel.. wat een tering troep, mag van mij wel weer is gaan regenen..
mijne ookp-stylez wrote:zaterdag me auto schoongemaakt zit nu al helemaal onder de stof en stuifmeel.. wat een tering troep, mag van mij wel weer is gaan regenen..
2 tanden van me zijn afgebroken op loudness 
-
G
welkom bij de clubroberttt wrote:2 tanden van me zijn afgebroken op loudness
-
C
door overmatig gebruik?roberttt wrote:2 tanden van me zijn afgebroken op loudness
-
G
nee schaatsenrobkuh1990 wrote:door overmatig gebruik?roberttt wrote:2 tanden van me zijn afgebroken op loudness
teveel druk denkik
-
A
Geen Kauwgom?
Ja maar me bek ging op het begin zo tekeer
klapperde minstens 300x per minuut op elkaar als het niet was.. Echt helemaal kapot nu 
dat feel my fire altijd wordt ingemixt met dat zeurende; fa fa fa fire fa fa fa fire...
verkracht de outro van een nummer zo hard
-
RHardtraxx Veteran
komt wel goed schatjeroberttt wrote:Ja maar me bek ging op het begin zo tekeerklapperde minstens 300x per minuut op elkaar als het niet was.. Echt helemaal kapot nu
-
M
Had ik ook @ Hardbassroberttt wrote:Ja maar me bek ging op het begin zo tekeerklapperde minstens 300x per minuut op elkaar als het niet was.. Echt helemaal kapot nu
Ik vind het sowieso een bijzonder irritante track.Basscow wrote:dat feel my fire altijd wordt ingemixt met dat zeurende; fa fa fa fire fa fa fa fire...
Ran-D vocals zijn de irritantste die er zijn. Om maar niet over die kicks te spreken.
Edit:
Wat overigens nog irritanter is is dat je tegenwoordig in ieder topic wel in lettergrootte 500 ziet staan: ''Zeg wat? VOEL MIJN VUURTJE''. Mja met het vertrek van Patt en Rico is dat wel afgenomen.