Dat ik niet naat Loudness kan 
+1Intervention wrote:Dat ik niet naat Loudness kan
+1Intervention wrote:Dat ik niet naat Loudness kan
Had ik in de overgang van koud naar warm weer ookVik wrote:![]()
Dat ik al 8 keer een bloedneus heb gehad deze week..
ik heb ook zovaak last van bloedneuzen, echt zwaar kut ...hidde wrote:Bloedneuzen zijn kudt. Had er met snowboarden een(vol op me smoel voorover gedoken), zo een kwartier bezig met bloeden stoppen en daarna maar met een wat in mn neus verder.
Toen die avond hadden we het over vreemde zooi, ik deed facepalm bij iets en had een bloedneus.![]()
ja wonderbaarlijk genoeg heb ik er gelukkig op feesten nooit last vanVik wrote:Vertelde mijn moeder net ook al inderdaad. Die ga ik wel onthouden voor vanavond als ik er weer last van ga krijgen. Dus als je een spacende gast met een bloedneus ziet ben waarschijnlijk ik het.
Ook een irritatiemomentje: Mensen die de naam of het merk van het product noemen ipv gewoon telefoon of mobieltje.KSwoosh wrote:dat mn iphone nog niet klaar is met opladen
iphone is meer als een gewone telefoonJolle wrote:Ook een irritatiemomentje: Mensen die de naam of het merk van het product noemen ipv gewoon telefoon of mobieltje.KSwoosh wrote:dat mn iphone nog niet klaar is met opladen
Niet meerPierrePruuk wrote:Apple-hater Kswoosh? Iemand hem gezien?
Ging je vast goed hard die berg af!hidde wrote:Bloedneuzen zijn kudt. Had er met snowboarden een(vol op me smoel voorover gedoken), zo een kwartier bezig met bloeden stoppen en daarna maar met een wat in mn neus verder.
Toen die avond hadden we het over vreemde zooi, ik deed facepalm bij iets en had een bloedneus.![]()
Nu je het zegt, best raar eigenlijk.Jolle wrote:Ook een irritatiemomentje: Mensen die de naam of het merk van het product noemen ipv gewoon telefoon of mobieltje.KSwoosh wrote:dat mn iphone nog niet klaar is met opladen
Bah, moet er niet aan denken op dit momentBanaanslak wrote:Fucking paasontbijt van een jaar...
HahahahaQnalQut wrote: Irritatiemomentjes: ik even me volume aandraai bij alphaverb-triangle of life, en dat dan ook nog eens me vader mijn kamertje opkomt om vervolgens bijdehand te vragen; of ik niet genoeg van die teringherrie heb gehad vannacht.
bij mij zat alles juist meeQnalQut wrote:Irritatiemomentjes: dat rotjeknor gewoon een gare stad is qua politie en beveiligers, medewerkers, en helemaal die gare metro/tram tijdschema's wat net niet matched.