Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reclames gaan ook altijd met volume +5000 ten opzichte van het setje dat je luistert, genieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ublock Origin gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 23:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
simpele tijden geen mobieltjes geen gekke toestanden


Oprecht, heb een paar feesten meegemaakt waar de camera van je telefoon moet worden afgeplakt en waar op filmen echt gefronst wordt. Vind dat zelf wel superfijn, gewoon een beetje lekker je ding doen en losgaan zonder dat er om je heen allemaal klapmongooltjes stil staan op hun telefoon of alles en iedereen moeten filmen. Komt in veel gevallen de sfeer behoorlijk ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
simpele tijden geen mobieltjes geen gekke toestanden


Oprecht, heb een paar feesten meegemaakt waar de camera van je telefoon moet worden afgeplakt en waar op filmen echt gefronst wordt. Vind dat zelf wel superfijn, gewoon een beetje lekker je ding doen en losgaan zonder dat er om je heen allemaal klapmongooltjes stil staan op hun telefoon of alles en iedereen moeten filmen. Komt in veel gevallen de sfeer behoorlijk ten goede.


Geloof ik best, maar ik vind het op feesten gewoon erg meevallen wat betreft de mobieltjes. Soms sta ik er wel bij stil en kijk ik om me heen en dan zie ik gewoon amper mensen op hun mobiel. 90-95% staat gewoon te stampen.

Defqon endshow heb ik me wel ontiegelijk lopen ergeren aan mobieltjes, een of ander wijf voor me heeft de hele endshow gefilmd, leuk voor haar maar dan moet ik het deels door haar camera ook mee maken. Plus het oogt gewoon verschrikkelijk zoveel mobieltjes in de lucht. Ik snap best dat er sowieso al geen ruimte is om te dansen, maar het is zo niet nodig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zal bij de kleinere podia/feesten waar jij en ik komen natuurlijk minder zijn. Af en toe een nummer filmen dat vet is, is ook niet heel erg. Maar je algemene mainstage staat minstens de helft wel met de telefoon in de lucht of in de hand er naar te staren, zeker wanneer er maar lichtelijk wat gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het zal bij de kleinere podia/feesten waar jij en ik komen natuurlijk minder zijn. Af en toe een nummer filmen dat vet is, is ook niet heel erg. Maar je algemene mainstage staat minstens de helft wel met de telefoon in de lucht of in de hand er naar te staren, zeker wanneer er maar lichtelijk wat gebeurt.


Ik dacht dat hier ook een term voor was, maar paar van die dingen kan al erg snel een indruk geven dat heel veel mensen het gebruiken. Bij endshows lijkt 80% het op te nemen, terwijl als je gaat tellen er in werkelijkheid 1 mobieltje per 5 persoon te zien is (grof weg inschatting van een random pauze moment op youtube). Blijft nog steeds te veel en verschrikkelijk lelijk, maar het is minder dan men denkt, het oogt alleen heel veel.

Klopt wel dat bij mainstages je het meer zult zien, maar ik denk nog steeds niet zoveel als men echt denkt te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 17:35 
 
Hardtraxxer

Snap sowieso niet waarom je hele setjes/endshows gaat filmen, net alsof je op de weg terug naar huis/thuis de gehele set nogmaals gaat bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 18:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja, dan kun je de set terugkijken waar je niet hebt van kunnen genieten omdat je druk was met filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met vet goed geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 21:31 
 
Hardtraxxer

om hierop door te gaan: mensen die intro's en eindshows enzo filmen stoor ik me niet aan. zie het ze liever niet doen maar ik sta daar toch voor mezelf dus moet er ook zelf van genieten. wat ik dan wel gruwelijk kut vind is als mensen in zo'n grote venue met hun fucking lampjes aan staan filmen, waardoor er op donkere momenten in de show het hele decor in het licht staat... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren tijdens de plaatselijke derby na 9 minuten de wedstrijd uit getrapt. Lekker op krukken lopen nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 10:46 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Gisteren tijdens de plaatselijke derby na 9 minuten de wedstrijd uit getrapt. Lekker op krukken lopen nu

Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij struikelde over een kip die ze loslieten op het veld, is traditie in Almelo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij struikelde over een kip die ze loslieten op het veld, is traditie in Almelo.


xd xd

Melanoisia schreef:
Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?


Iemand vond het leuk om bovenop mijn enkel te gaan staan, en die knakte toen. Scheurtje in een buitenband gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 dingen.

1. Het constant maar wegdraaien van het geluid, zodat het publiek mee moet zingen. Vervelend in een break, maar al helemaal voor een aantal seconden na de drop. Laat me dan gewoon dansen. Ik heb geen zin om elk nummer hard mee te gaan staan zingen.

2. DJ's zijn geen MC's. Blijf lekker van die microfoons af als je niks zinnigs toe te voegen hebt.

3. 10 minuten hardcore/uptempo/meuk per (Raw hardstyle) set. Als ik hardcore wil horen ga ik wel bij een hardcore stage staan.

Zo. Het is weer maandag zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met alle 3... Behalve bij Shiverz, gewoon meezingen toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 14:24 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Melanoisia schreef:
Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?


Iemand vond het leuk om bovenop mijn enkel te gaan staan, en die knakte toen. Scheurtje in een buitenband gok ik

Ai :cry:. Smerige rotstreek. Beterschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Irritante facebook reclame/ berichten over Ali B of Jort Kelder met als uiteindelijk doet, geld klopperij :/
En dan ook nog mensen die er serieus op reageren xd

https://nos.nl/artikel/2299216-internet ... nties.html :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.


Dat mensen een krant als De Telegraaf nog steeds serieus nemen is mij echt een raadsel. Journalisten die daar werken zijn echt mensen die nooit journalistiek gestudeerd hebben joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 18:08 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.


Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
THArdstyler schreef:
Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.


Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..

Zooo, was die even slecht bezig. Hij bewees zelf het gelijk van de heer Derksen. En dan ook nog schepje er boven op doen op twitter tijdens het hele gala.

Die Valentijn is wel irritante gast ja. Als hij bij VI zit kijk ik toch met minder plezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
THArdstyler schreef:
Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.


Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..


Dit. Wat een walgelijke irritante gast. Altijd al gevonden tho :sick:
Vorige  1 ... 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic