Die reclames gaan ook altijd met volume +5000 ten opzichte van het setje dat je luistert, genieten 
Alm1ghty wrote:Ublock Origin gebruiken
Alm1ghty wrote:Ublock Origin gebruiken
Oprecht, heb een paar feesten meegemaakt waar de camera van je telefoon moet worden afgeplakt en waar op filmen echt gefronst wordt. Vind dat zelf wel superfijn, gewoon een beetje lekker je ding doen en losgaan zonder dat er om je heen allemaal klapmongooltjes stil staan op hun telefoon of alles en iedereen moeten filmen. Komt in veel gevallen de sfeer behoorlijk ten goede.makrooy wrote:simpele tijden geen mobieltjes geen gekke toestanden
Geloof ik best, maar ik vind het op feesten gewoon erg meevallen wat betreft de mobieltjes. Soms sta ik er wel bij stil en kijk ik om me heen en dan zie ik gewoon amper mensen op hun mobiel. 90-95% staat gewoon te stampen.Broken Balance wrote:Oprecht, heb een paar feesten meegemaakt waar de camera van je telefoon moet worden afgeplakt en waar op filmen echt gefronst wordt. Vind dat zelf wel superfijn, gewoon een beetje lekker je ding doen en losgaan zonder dat er om je heen allemaal klapmongooltjes stil staan op hun telefoon of alles en iedereen moeten filmen. Komt in veel gevallen de sfeer behoorlijk ten goede.makrooy wrote:simpele tijden geen mobieltjes geen gekke toestanden
Ik dacht dat hier ook een term voor was, maar paar van die dingen kan al erg snel een indruk geven dat heel veel mensen het gebruiken. Bij endshows lijkt 80% het op te nemen, terwijl als je gaat tellen er in werkelijkheid 1 mobieltje per 5 persoon te zien is (grof weg inschatting van een random pauze moment op youtube). Blijft nog steeds te veel en verschrikkelijk lelijk, maar het is minder dan men denkt, het oogt alleen heel veel.Broken Balance wrote:Het zal bij de kleinere podia/feesten waar jij en ik komen natuurlijk minder zijn. Af en toe een nummer filmen dat vet is, is ook niet heel erg. Maar je algemene mainstage staat minstens de helft wel met de telefoon in de lucht of in de hand er naar te staren, zeker wanneer er maar lichtelijk wat gebeurt.
Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?Justinhafc wrote:Gisteren tijdens de plaatselijke derby na 9 minuten de wedstrijd uit getrapt. Lekker op krukken lopen nu
Broken Balance wrote:Hij struikelde over een kip die ze loslieten op het veld, is traditie in Almelo.
Iemand vond het leuk om bovenop mijn enkel te gaan staan, en die knakte toen. Scheurtje in een buitenband gok ikMelanoisia wrote:Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?
AiJustinhafc wrote:Iemand vond het leuk om bovenop mijn enkel te gaan staan, en die knakte toen. Scheurtje in een buitenband gok ikMelanoisia wrote:Oh wat naar zeg. Wat hebben ze je precies aangedaan?
https://nos.nl/artikel/2299216-internet ... nties.htmlhurricane wrote:Irritante facebook reclame/ berichten over Ali B of Jort Kelder met als uiteindelijk doet, geld klopperij![]()
En dan ook nog mensen die er serieus op reageren
Dat mensen een krant als De Telegraaf nog steeds serieus nemen is mij echt een raadsel. Journalisten die daar werken zijn echt mensen die nooit journalistiek gestudeerd hebben joh.THArdstyler wrote:Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.
Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..THArdstyler wrote:Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.
Zooo, was die even slecht bezig. Hij bewees zelf het gelijk van de heer Derksen. En dan ook nog schepje er boven op doen op twitter tijdens het hele gala.joostmakaay wrote:Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..THArdstyler wrote:Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.
Dit. Wat een walgelijke irritante gast. Altijd al gevonden thojoostmakaay wrote:Hierop inhakend; Jandino, nog erger dan Sylvana Simons..THArdstyler wrote:Valentijn Driessen en zijn kontkameraadjes.