Oke ze kijken af en toe wel eens op HT maar hebben geen account. En houden wel van de muziek maar verdiepen zich er niet in.Daveytl wrote:Haha, ik heb precies hetzelfde, voor BW & TS en voor B-Front naar main, rest Blue & Purpleflevoboys wrote:Ik ga met 4 mensen naar Defqon toe. En ik ga met niemand die zich heel erg verdiept in de scene. Niemand zit op HT. Dat geeft niet maar ik hoop dat ik niet alleen bij de mainstage komt te staan, en de populaire artiesten.Daveytl wrote:Dat ik nu al weet dat mijn vrienden bij Defqon persé naar Psyko Punkz willen![]()
Waarschijnlijk alleen in de purple dan, tenzij Wasted Penguinz draaien in purple, dan vermaak ik me ook prima @ Psyko Punkz
Voor mainstage zou ik opzich wel willen zien : Bioweapon & Toneshifterz, Zatox & B-Front. De rest hoeft niet, verder wil ik veel in blue zijn en in de purple bij o.a. Chris One, The Machine, Jack Of Sound.
Alleen zijn mijn vrienden wel erg verdiept in de scene, en zitten ze wel op Hardtraxx
Ik ga er van uit dat er in de Blue & Purple meer 'liefhebbers' zijnNando wrote:Ik ga sowieso alleen voor B-Front naar de main. Misschien ook voor Bioweapon vs Toneshifterz, maar voor de rest niet. Blue en Purple it is!