Hahahahaha93Wesley93 wrote:Wanneer ik tijdens een instructie op school dit topic doorblader, en opeens me leraar achter me staat en vraagt of ik een irritatie momentje heb.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als Hardtraxx Newbies vragen wat voor schoenen ze moeten kopen in het release-forum. :')
Wew, had ik nog niet eens aan gedacht..oostzaner wrote:Dat noemen ze bots.
Thanks dan weet ik dat
Bots zijn pro, had voor Runescape 1 gemaakt (vroeger)Nightmarez wrote:Wew, had ik nog niet eens aan gedacht..oostzaner wrote:Dat noemen ze bots.
Thanks dan weet ik dat.
-
T
Haha ik nog geen eenroberttt wrote:Dat ik 1 warn heb, staat zo lelijk
-
E
waar? hier? ik heb ook 1 warn maar dat is een flinke tijd geleden geweest!roberttt wrote:Dat ik 1 warn heb, staat zo lelijk
-
T
Hoe kan je hier aan een warning komen?
-
E
door je niet aan de regels te houdenwesskeej wrote:Hoe kan je hier aan een warning komen?
-
T
Dat doe ik nooit?biscuit wrote:door je niet aan de regels te houdenwesskeej wrote:Hoe kan je hier aan een warning komen?
Waar zie je dat dan staan als je er een hebt?
-
T
Dan heb je er ook geenp-stylez wrote:Zie het niet staan
Dat je achillespezen te kort zijn en nu gigantisch zeer doen.
Dat heb ik met me hamstring. Dies keer afgescheurd geweest..
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
heb ik ook, als ik een lange tijd in 1 positie zit dan gaat t zo vreselijk zeer doenp-stylez wrote:Dat heb ik met me hamstring. Dies keer afgescheurd geweest..
Dat ik nu al weet dat mijn vrienden bij Defqon persé naar Psyko Punkz willen
Waarschijnlijk alleen in de purple dan, tenzij Wasted Penguinz draaien in purple, dan vermaak ik me ook prima @ Psyko Punkz
Waarschijnlijk alleen in de purple dan, tenzij Wasted Penguinz draaien in purple, dan vermaak ik me ook prima @ Psyko Punkz
-
T
Dat ik met me date net alleen een kusje heb gehad en een knuffel 
Kus > Zoen
Of was het een kusje op de wang
?
Of was het een kusje op de wang
-
T
Daveytl wrote:Kus > Zoen![]()
Of was het een kusje op de mond?
Ik ga met 4 mensen naar Defqon toe. En ik ga met niemand die zich heel erg verdiept in de scene. Niemand zit op HT. Dat geeft niet maar ik hoop dat ik niet alleen bij de mainstage komt te staan, en de populaire artiesten.Daveytl wrote:Dat ik nu al weet dat mijn vrienden bij Defqon persé naar Psyko Punkz willen![]()
Voor mainstage zou ik opzich wel willen zien : Bioweapon & Toneshifterz, Zatox & B-Front. De rest hoeft niet, verder wil ik veel in blue zijn en in de purple bij o.a. Chris One, The Machine, Jack Of Sound
Haha, ik heb precies hetzelfde, voor BW & TS en voor B-Front naar main, rest Blue & Purpleflevoboys wrote:Ik ga met 4 mensen naar Defqon toe. En ik ga met niemand die zich heel erg verdiept in de scene. Niemand zit op HT. Dat geeft niet maar ik hoop dat ik niet alleen bij de mainstage komt te staan, en de populaire artiesten.Daveytl wrote:Dat ik nu al weet dat mijn vrienden bij Defqon persé naar Psyko Punkz willen![]()
Voor mainstage zou ik opzich wel willen zien : Bioweapon & Toneshifterz, Zatox & B-Front. De rest hoeft niet, verder wil ik veel in blue zijn en in de purple bij o.a. Chris One, The Machine, Jack Of Sound.