Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 04:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JIJ vind het discriminatie.
Doe toch niet zo moeilijk man. Dit is nou precies waarom zo'n zwarte piet discussie ieder jaar weer uit de hand loopt. Dat zielige gedoe van mensen die zich gediscrimineerd voelen om niets. Hou toch op zeg, ga leven.
Anders kan je namelijk alles wat bedacht is voor een bepaalde doelgroep opvatten als discriminatie. Studenten korting, 65+ korting, rtl7 slogan 'meer voor mannen' etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 09:49 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
JIJ vind het discriminatie.


https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... criminatie

Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt tussen mensen. Bijvoorbeeld op basis van hun geslacht of hun godsdienst.

Nee, de wet vind dat, er is geen goede reden, om vrouwen (of mannen), korting te geven puur en alleen op basis van geslacht.

zeke schreef:
Doe toch niet zo moeilijk man.


:lol: Ik kan hetzelfde tegen jou zeggen, maar in plaats daarvan zou ik zeggen, verdiep je eens in de wetten die we hier hebben, en waarom deze dingen belangrijk zijn. Denk er eens langer over na dan een paar minuten ;)

zeke schreef:
Dit is nou precies waarom zo'n zwarte piet discussie ieder jaar weer uit de hand loopt. Dat zielige gedoe van mensen die zich gediscrimineerd voelen om niets.


Die discussie gaat totaal ergens anders over, niet over ongelijke behandeling binnen het feest, maar of ZP blackface is/was, en zo ja, of dat in deze tijd nog uitvoeren, wel of niet racisme is.

For the record, ik heb helemaal niks met sinterklaas, maar vind dat ZP moet kunnen, omdat dat a. als je toestaat dat mensen zeggen, ik voel me beledigd om hoe anderen zich kleden/uitten, dan ben je heel snel bezig met een race to the bottom van wie zich het meest zielig en beledigd voelt. En b. er is geen ongelijkheid in dit geval, iedereen mag zich zo kleden, niemand word uitgesloten, het is voor niemand of basis van ras of geslacht duurder of goedkoper, etc.

zeke schreef:
Anders kan je namelijk alles wat bedacht is voor een bepaalde doelgroep opvatten als discriminatie. Studenten korting, 65+ korting, rtl7 slogan 'meer voor mannen' etc etc.


Leeftijdsdiscriminatie is volgens de wet legaal, vraag me niet waarom, daar heb ik me nooit in verdiept, maar dat mag dus wel.

De slogan meer voor mannen, wil niet zeggen dat vrouwen deze programma's niet kunnen of mogen kijken, in het geval van de wasserette, de prijs is anders voor mannen, als deze voor vrouwen is, ergo, er is ongelijkheid in het geval van de wasserette, maar niet in het geval van de slogan.

zeke schreef:
Hou toch op zeg, ga leven.


Dit is toch geen manier van tegen elkaar praten man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic openen en zien dat er al een pagina lang een discussie gevoerd wordt over ongelijkheid/discriminatie. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorg jij dan even voor diversiteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gedurende de zomer al acht weken verkouden geweest. Was het eindelijk weg. Komt het net twee dagen voor Supremacy weer opzetten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Dit topic openen en zien dat er al een pagina lang een discussie gevoerd wordt over ongelijkheid/discriminatie. :/


Ik zie eerder alleen zeer gefrustreerde mannen hun irritaties los spuwen hier (heh ironisch), met maximumraver die nuchter de discussie aan wil gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanrijding op de snelweg gehad. Mankeer verder niets (andere partij ook niet), maar blijft kut, vooral omdat de auto 99% zeker total loss is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 20:47 
 

Hardstyle.com die iets veranderd heeft waardoor ik niet meer de fullsize cover art van de site kan downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vriendin van mij die op de meest lullige manier ooit om het leven is gekomen... Was begin September naar Salzburg verhuisd en daar begonnen met werken. Met haar fiets tussen de rails van een tram gesukkeld en aangereden door een auto. Onlangs dus nog een afscheidsfeestje gegeven, maar nu is het voorgoed vaarwel.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tering. :(
Sterkte man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel sterkte man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff bizar. Sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brood vergeten naar het werk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Brood vergeten naar het werk :(


Sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Brood vergeten naar het werk :(


Sterkte

Over 6 minuten naar de pomp, klote honger
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Projectgroep dat voor de helft bestaat uit 16 jarigen waar je niks mee kan. Super motiverend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Projectgroep dat voor de helft bestaat uit 16 jarigen waar je niks mee kan. Super motiverend :x


Biscuit kan er wel wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Projectgroep dat voor de helft bestaat uit 16 jarigen waar je niks mee kan. Super motiverend :x


Moet je maar niet zo lang over je opleiding doen man, beetje peper in de reet

ik had altijd exact hetzelfde, gvd kut is dat man
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben net begonnen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik ben net begonnen haha :lol:


Ik heb niks gezegd hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 08:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Projectgroep dat voor de helft bestaat uit 16 jarigen waar je niks mee kan. Super motiverend :x


Aan jou de taak om ze te motiveren dan! Zal je docent blij mee zijn haha
Vorige  1 ... 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic