Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Pommer wrote:Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.
Al die figuren die in alles racisme, verkrachting of weet ik veel wat zien. Gisteren kwam ik dit tegen:

https://www.telegraph.co.uk/films/0/jk- ... ls-racism/

Dat ze lekker allemaal kapot vallen
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Een minder harde straal uit de douche. :/ En kom er maar niet achter waar het aan kan liggen. Ben dus blijkbaar meer een douchebag dan een loodgieter... ha-ha. :x
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Basshunterzz wrote:
Pommer wrote:Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.
Al die figuren die in alles racisme, verkrachting of weet ik veel wat zien. Gisteren kwam ik dit tegen:

https://www.telegraph.co.uk/films/0/jk- ... ls-racism/

Dat ze lekker allemaal kapot vallen
Zo zag ik er laatst een dat iemand klaagde dat Brie Larson minder woorden zegde in de trailer voor Captain Marvel dan Samuel L. Jackson. Hoe hard ben je dan op zoek naar iets om te klagen als je woorden gaat tellen :lol:
Bierkoning
last seen 28 days ago
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Pommer wrote:Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid tot waar het ze uitkomt.
Fixed.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Parvuz wrote:Een minder harde straal uit de douche. :/
Wees blij dat het over de douche gaat en niet over je leuter.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Remi wrote:
Parvuz wrote:Een minder harde straal uit de gouden douche. :/
Ik zie raakvlak
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Basshunterzz wrote:
Pommer wrote:Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid tot waar het ze uitkomt.
Fixed.
Dit helemaal. Schijtziek word ik daarvan. Zelfs op mijn werk zitten van die figuren. “Ja, die zware zakken met staal hebben we laten liggen. Dat is mannenwerk”. Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk. Doen sowieso al geen reet sommige vrouwen en als ze zwanger zijn geweest, doen ze al helemaal geen kut meer (als ze überhaupt nog full time terugkeren).
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Helicaze wrote:
Basshunterzz wrote:
Fixed.
Dit helemaal. Schijtziek word ik daarvan. Zelfs op mijn werk zitten van die figuren. “Ja, die zware zakken met staal hebben we laten liggen. Dat is mannenwerk”. Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk. Doen sowieso al geen reet sommige vrouwen en als ze zwanger zijn geweest, doen ze al helemaal geen kut meer (als ze überhaupt nog full time terugkeren).
Je zou dan de volgende keer je glazen en borden na de lunch eens op de aanrecht moeten zetten om vervolgens te zeggen 'Ja, dat in de vaatwasser zetten is vrouwenwerk'. Kijken hoe snel ze uit hun vel springen :D
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Pommer wrote:Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.
Het is ook gewoon discriminatie, net zoals Ladies Night in discotheken.
Er is geen legitieme reden waarom je alles vrouw minder zou moeten betalen bij de carwash (vanuit het perspectief van een klant), welk geslacht er naar binnen rijd is niet relevant, en daarop korting geven slaat dus helemaal nergens op.

Ik snap trouwens wel dat in clubs Ladies Night ervoor moet zorgen dat het geen sausage fest word, en dus niet de tent leeg is na een paar weekenden, maar dat maakt het niet minder discriminerend.
Helicaze wrote:Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk.
Vrouwen en mannen verdienen hetzelfde ja, vrouwen minder betalen voor hetzelfde werk is net zo goed discriminatie op basis van geslacht en ook illegaal, dat vrouwen (binnen dezelfde functie) minder zouden verdienen is gelul. De "onderzoeken" die zeggen van wel, berekenen "inkomen van alle mannen vs inkomen van alle vrouwen" los van welke banen ze hebben, uren ze draaien, etc. etc.

Ik vind dan ook dat de wet niet selectief moet worden toegepast, is het bovenstaande illegaal, dan zijn dingen als Ladies Night logischerwijs ook illegaal.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Er is geen legitieme reden waarom je alles vrouw minder zou moeten betalen bij de carwash (vanuit het perspectief van een klant), welk geslacht er naar binnen rijd is niet relevant, en daarop korting geven slaat dus helemaal nergens op.
Daarom zijn dat soort acties ook altijd tijdelijk. Mensen moeten niet zo onmogelijk moeilijk doen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
De tijdsduur maakt het niet minder discriminerend :P
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Parvuz wrote:Een minder harde straal uit de douche. :/ En kom er maar niet achter waar het aan kan liggen. Ben dus blijkbaar meer een douchebag dan een loodgieter... ha-ha. :x
Je douchekop even in de schoonmaakazijn leggen.
Delt-A wrote: Zo zag ik er laatst een dat iemand klaagde dat Brie Larson minder woorden zegde in de trailer voor Captain Marvel dan Samuel L. Jackson. Hoe hard ben je dan op zoek naar iets om te klagen als je woorden gaat tellen :lol:
Auw.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
makrooy wrote:Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html
Man man man man man man man man man man deze wereld :cry:
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:
makrooy wrote:Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html
Man man man man man man man man man man deze wereld :cry:
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.

Voorbeeld vanaf 15:32:
View on YouTube
Bierkoning
last seen 28 days ago
Maximumraver wrote:
Pommer wrote:Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.
Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
wolbie wrote:Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.
Dit! Echt welke debiel verzint zoiets? :huh: Je ziet zelf toch ook wel dat het echt kut is xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Pommer wrote: Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')
Ik zou me daar ook druk om maken, we zijn gelijk of we zijn het niet, dat het niet zo veel kost, of zoals een paar posts naar boven, niet zo lang is, maakt geen verschil.

Als dit bedrijf het mag, waarom andere bedrijven dan niet, en als alle bedrijven het mogen, zijn we niet meer gelijk. Of dat in de praktijk dat zou gebeuren is wat anders, maar iets veelvoorkomend als Ladies Night, bewijst mij dat zolang die strategie werkt (Lees: winstgevend is), het antwoord daar ja op is. :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Remi wrote:
Parvuz wrote:Een minder harde straal uit de douche. :/
Zeker waar. Geluk bij een ongeluk ofzo.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
wolbie wrote:Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.

Voorbeeld vanaf 15:32:
View on YouTube
Moet je de video van de allereerste power hour eens kijken. Daar is toen iemand ook heel fanatiek met effecten geweest.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Maximumraver wrote:
Pommer wrote: Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')
Ik zou me daar ook druk om maken, we zijn gelijk of we zijn het niet, dat het niet zo veel kost, of zoals een paar posts naar boven, niet zo lang is, maakt geen verschil.

Als dit bedrijf het mag, waarom andere bedrijven dan niet, en als alle bedrijven het mogen, zijn we niet meer gelijk. Of dat in de praktijk dat zou gebeuren is wat anders, maar iets veelvoorkomend als Ladies Night, bewijst mij dat zolang die strategie werkt (Lees: winstgevend is), het antwoord daar ja op is. :P
BOEIEND.
Een carwash doet gewoon een reclamestunt. En waarschijnlijk werkt het, want er zullen genoeg kerels zijn die dan hun vrouwtje daar naartoe sturen, voor een paar procentjes korting.
En dus meer klandizie, meer omzet, meer inkoop van water, zeep en stroom. Is goed voor economie.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
zeke wrote:BOEIEND.
Ik zal deze reactie voor het gemak even vertalen naar, "dat maakt niet uit". :lol:
zeke wrote:Een carwash doet gewoon een reclamestunt. En waarschijnlijk werkt het, want er zullen genoeg kerels zijn die dan hun vrouwtje daar naartoe sturen, voor een paar procentjes korting.
En dus meer klandizie, meer omzet, meer inkoop van water, zeep en stroom. Is goed voor economie.
Dus dan argumenteer je dat discriminatie zou moeten mogen, als het maar winstgevend/goed voor de economie is? :P