Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.


Al die figuren die in alles racisme, verkrachting of weet ik veel wat zien. Gisteren kwam ik dit tegen:

https://www.telegraph.co.uk/films/0/jk- ... ls-racism/

Dat ze lekker allemaal kapot vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een minder harde straal uit de douche. :/ En kom er maar niet achter waar het aan kan liggen. Ben dus blijkbaar meer een douchebag dan een loodgieter... ha-ha. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Haha godverdomme. Maar meende het wel, dat er weer zo'n aandachtshoer 30 jaar na dato gaat lopen janken dat ze verkracht is terwijl ze waarschijnlijk gewoon allebei met wat alcohol op zin hadden om te neuken. En ook als zij het diep van binnen liever niet wou, ga je zo'n dude die destijds 17 was toch niet aanklagen 30 jaar later, had je destijds maar sterker in je schoenen moeten staan. Doodmoe word ik ervan.


Al die figuren die in alles racisme, verkrachting of weet ik veel wat zien. Gisteren kwam ik dit tegen:

https://www.telegraph.co.uk/films/0/jk- ... ls-racism/

Dat ze lekker allemaal kapot vallen


Zo zag ik er laatst een dat iemand klaagde dat Brie Larson minder woorden zegde in de trailer voor Captain Marvel dan Samuel L. Jackson. Hoe hard ben je dan op zoek naar iets om te klagen als je woorden gaat tellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid tot waar het ze uitkomt.


Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Een minder harde straal uit de douche. :/

Wees blij dat het over de douche gaat en niet over je leuter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Parvuz schreef:
Een minder harde straal uit de gouden douche. :/

Wees blij dat het over de douche gaat en niet over je leuter.

Ik zie raakvlak
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid tot waar het ze uitkomt.


Fixed.

Dit helemaal. Schijtziek word ik daarvan. Zelfs op mijn werk zitten van die figuren. “Ja, die zware zakken met staal hebben we laten liggen. Dat is mannenwerk”. Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk. Doen sowieso al geen reet sommige vrouwen en als ze zwanger zijn geweest, doen ze al helemaal geen kut meer (als ze überhaupt nog full time terugkeren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid tot waar het ze uitkomt.


Fixed.

Dit helemaal. Schijtziek word ik daarvan. Zelfs op mijn werk zitten van die figuren. “Ja, die zware zakken met staal hebben we laten liggen. Dat is mannenwerk”. Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk. Doen sowieso al geen reet sommige vrouwen en als ze zwanger zijn geweest, doen ze al helemaal geen kut meer (als ze überhaupt nog full time terugkeren).


Je zou dan de volgende keer je glazen en borden na de lunch eens op de aanrecht moeten zetten om vervolgens te zeggen 'Ja, dat in de vaatwasser zetten is vrouwenwerk'. Kijken hoe snel ze uit hun vel springen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.


Het is ook gewoon discriminatie, net zoals Ladies Night in discotheken.
Er is geen legitieme reden waarom je alles vrouw minder zou moeten betalen bij de carwash (vanuit het perspectief van een klant), welk geslacht er naar binnen rijd is niet relevant, en daarop korting geven slaat dus helemaal nergens op.

Ik snap trouwens wel dat in clubs Ladies Night ervoor moet zorgen dat het geen sausage fest word, en dus niet de tent leeg is na een paar weekenden, maar dat maakt het niet minder discriminerend.

Helicaze schreef:
Om vervolgens te gaan janken, dat ze een paar euro minder verdienen. Al geloof ik daar ook niet veel van, want tegenwoordig liggen de lonen goed gelijk.


Vrouwen en mannen verdienen hetzelfde ja, vrouwen minder betalen voor hetzelfde werk is net zo goed discriminatie op basis van geslacht en ook illegaal, dat vrouwen (binnen dezelfde functie) minder zouden verdienen is gelul. De "onderzoeken" die zeggen van wel, berekenen "inkomen van alle mannen vs inkomen van alle vrouwen" los van welke banen ze hebben, uren ze draaien, etc. etc.

Ik vind dan ook dat de wet niet selectief moet worden toegepast, is het bovenstaande illegaal, dan zijn dingen als Ladies Night logischerwijs ook illegaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Het is ook gewoon discriminatie, net zoals Ladies Night in discotheken.
Er is geen legitieme reden waarom je alles vrouw minder zou moeten betalen bij de carwash (vanuit het perspectief van een klant), welk geslacht er naar binnen rijd is niet relevant, en daarop korting geven slaat dus helemaal nergens op.


Daarom zijn dat soort acties ook altijd tijdelijk. Mensen moeten niet zo onmogelijk moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:01 
 
Hardtraxx Addict

De tijdsduur maakt het niet minder discriminerend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Een minder harde straal uit de douche. :/ En kom er maar niet achter waar het aan kan liggen. Ben dus blijkbaar meer een douchebag dan een loodgieter... ha-ha. :x


Je douchekop even in de schoonmaakazijn leggen.

Delt-A schreef:
Zo zag ik er laatst een dat iemand klaagde dat Brie Larson minder woorden zegde in de trailer voor Captain Marvel dan Samuel L. Jackson. Hoe hard ben je dan op zoek naar iets om te klagen als je woorden gaat tellen :lol:


Auw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html


Man man man man man man man man man man deze wereld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Relevant en tevens een irritatiemomentje: https://www.nu.nl/internet/5482466/zwee ... efoto.html


Man man man man man man man man man man deze wereld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:19 
 
Hardtraxxer

Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.

Voorbeeld vanaf 15:32:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Pommer schreef:
Ja of die dude van die wasstraat die beschuldigd wordt van discriminatie omdat ie op Ladies Day korting geeft aan vrouwen. Gvd dan moet je elke discotheek uit de geschiedenis ook aanklagen. Word er zo dood en dood moe van dat gejank om gelijkheid.


Het is ook gewoon discriminatie, net zoals Ladies Night in discotheken.
Er is geen legitieme reden waarom je alles vrouw minder zou moeten betalen bij de carwash (vanuit het perspectief van een klant), welk geslacht er naar binnen rijd is niet relevant, en daarop korting geven slaat dus helemaal nergens op.

Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.


Dit! Echt welke debiel verzint zoiets? :huh: Je ziet zelf toch ook wel dat het echt kut is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')


Ik zou me daar ook druk om maken, we zijn gelijk of we zijn het niet, dat het niet zo veel kost, of zoals een paar posts naar boven, niet zo lang is, maakt geen verschil.

Als dit bedrijf het mag, waarom andere bedrijven dan niet, en als alle bedrijven het mogen, zijn we niet meer gelijk. Of dat in de praktijk dat zou gebeuren is wat anders, maar iets veelvoorkomend als Ladies Night, bewijst mij dat zolang die strategie werkt (Lees: winstgevend is), het antwoord daar ja op is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Parvuz schreef:
Een minder harde straal uit de douche. :/

Wees blij dat het over de douche gaat en niet over je leuter.

Zeker waar. Geluk bij een ongeluk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Video Regie van Q-Dance. Wat is het verschrikkelijk als ze elke keer die effecten over de stream heen gooien. Zeker bij 80% van de Defqon streams is dit.

Voorbeeld vanaf 15:32:


Moet je de video van de allereerste power hour eens kijken. Daar is toen iemand ook heel fanatiek met effecten geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Pommer schreef:
Ja ik snap ook wel dat het in de letterlijke zin discriminatie is, maar jezus dat je je daar druk over kan maken. We hebben het over een paar euro op 1 dag in de week :')


Ik zou me daar ook druk om maken, we zijn gelijk of we zijn het niet, dat het niet zo veel kost, of zoals een paar posts naar boven, niet zo lang is, maakt geen verschil.

Als dit bedrijf het mag, waarom andere bedrijven dan niet, en als alle bedrijven het mogen, zijn we niet meer gelijk. Of dat in de praktijk dat zou gebeuren is wat anders, maar iets veelvoorkomend als Ladies Night, bewijst mij dat zolang die strategie werkt (Lees: winstgevend is), het antwoord daar ja op is. :P


BOEIEND.
Een carwash doet gewoon een reclamestunt. En waarschijnlijk werkt het, want er zullen genoeg kerels zijn die dan hun vrouwtje daar naartoe sturen, voor een paar procentjes korting.
En dus meer klandizie, meer omzet, meer inkoop van water, zeep en stroom. Is goed voor economie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 21:48 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
BOEIEND.

Ik zal deze reactie voor het gemak even vertalen naar, "dat maakt niet uit". :lol:

zeke schreef:
Een carwash doet gewoon een reclamestunt. En waarschijnlijk werkt het, want er zullen genoeg kerels zijn die dan hun vrouwtje daar naartoe sturen, voor een paar procentjes korting.
En dus meer klandizie, meer omzet, meer inkoop van water, zeep en stroom. Is goed voor economie.


Dus dan argumenteer je dat discriminatie zou moeten mogen, als het maar winstgevend/goed voor de economie is? :P
Vorige  1 ... 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic